Voi pojat kun tekee hyvää! Tokalle jaksolle lähdettiin hienolla agrella ja otettiin se voitto eikä jäädytty enää. Niilo pelasti kopparin tontilla pelin ja Kalle suolasi tuttuun tapaan etenijöitä. Ei tää niin vaikeaa ole, ja nyt varmasti vapautui suoriutuminen voiton myötä. Rytkösen heittokäden kunto arveluttaa. Kaveri pääsee hyvin pallolle mutta heittojen voimasta jää uupumaan.
Yleisöstä voidaan mainita sen määrä: 2792. Hyvää kannustusta ja Sotkamossahan se osataan!
Kovasti yleisö piti mekkalaa toisella jaksolla ja niin pitääkin. Alatyylistä käytöstä en huomannut.Alatyylinen käytös ja peliin puuttuminen josta jopa kenttäkuuluttaja joutui huomauttamaan. Näin Kainuussa.
Alatyylistä käytöstä en huomannut.
Aika huonosti sitten kuuntelit. Kyllähän kuuluttaja siitä huomautti yleisöä.Koska sellaista ei tapahtunut. Kuten ei myöskään kenttäkuuluttajan osalta ollut minkäänlaista kehotusta muuttaa käytöstä. Toisin kuin @Kaisaniemen Tiikeri , minä olin paikanpäällä.
Koska sellaista ei tapahtunut. Kuten ei myöskään kenttäkuuluttajan osalta ollut minkäänlaista kehotusta muuttaa käytöstä. Toisin kuin @Kaisaniemen Tiikeri , minä olin paikanpäällä.
Kovasti yleisö piti mekkalaa toisella jaksolla ja niin pitääkin. Alatyylistä käytöstä en huomannut.
Epäasiallista huutelua ja peliin puuttumista mistä jopa kuuluttaja joutui huomauttamaan.
Olivatko sitä mieltä, että palataan 9vrp peliinEmpä olisi uskonut koskaan tätä sanovani mutta olihan ansaittu voitto jymylle, vaikka Puhtimäki ja Valavuori twitterissä ovatkin sitä mieltä että mansen olisi kuulunut voittaa koska löivät enemmän juoksuja.
Olivatko sitä mieltä, että palataan 9vrp peliin
Tiikerillä on selvästi mennyt tunteisiin, kun Manse ei pärjännytkään. Monta tyhjänpäiväistä kirjoitusta samasta aiheesta. Hyvä, että katsomossa on meininkiä vanhaan malliin. Alkaa olla joka paikassa niin kliinistä, että luulee olevansa jossain virastossa.Henkilökohtaisuuksiin menemistä, nimestä keksittyjä hassutteluja. Hyvät fanit keskittyvät oman joukkueen kannattamiseen, eivät kiroile ja sikaile katsomossa ja osaavat antaa myös arvoa vastustajalle.
Aika suorat linjat vedit ainakin Puhtimäen kohdalla tässä. Kyllä kai pelaajan pitää voida sanoa mielipiteensä säännöistä ilman että se tulkitaan "Meidän olisi pitänyt voittaa tänään" -itkuksi. Hyvä homma, että keskustellaan kun pelitapahtumista aiheita nousee esille. Itsekään en halua jaksopelistä luopua, mutta toisaalta ei minua haittaisi jos esimerkiksi kahden vuoroparin jälkeen olisi sääntö että jakso lyötäisiin pakettiin jos ero on esimerkiksi yli 10 juoksua.Empä olisi uskonut koskaan tätä sanovani mutta olihan ansaittu voitto jymylle, vaikka Puhtimäki ja Valavuori twitterissä ovatkin sitä mieltä että mansen olisi kuulunut voittaa koska löivät enemmän juoksuja.
Tiikerillä on selvästi mennyt tunteisiin, kun Manse ei pärjännytkään. Monta tyhjänpäiväistä kirjoitusta samasta aiheesta. Hyvä, että katsomossa on meininkiä vanhaan malliin. Alkaa olla joka paikassa niin kliinistä, että luulee olevansa jossain virastossa.
Oliko siis jollakin pilli katsomossa tai menikö kentälle häiritsemään peliä? Ne eivät tietenkään ole sallittuja. Tuskin kuitenkaan?Meininkiä vanhaan malliin = häiritään peliä. Vietkö kiekkopeliinkin katsomoon oman pillin ja hassuttelet siniviivalla?
Näinhän sitä oli. Taisi pariinkin kertaan kuuluttaja huomauttaa kotiyleisöä, että pelitapahtumiin ei saa pyrkiä vaikuttamaan esim. alas -huudoilla. Toi Hiukan kotiyleisön huono käytös on valitettavasti yleistä silloin, kun Meidän Jymyn peli ei kulje.
Mutta eipä peli siihen ratkennut vaan Mansen täydelliseen sulamiseen tauolla.