Onko nää niitä samoja piirejä jotka kerto varmana että Viuhkateline, Rönkkö, Niemi ja Saastamoinen lähtee ja Väliahon ois pitänyt lukkaroida pudotuspelit mutta nepotismi, nuorisuomi jne?Arvostus asiantuntevissa piireissä on käsittämättömän kova.
Ville Väliaho on ihana, ihana mies. Huippulukkari ja taitava mailamies, joka sanoo asiat niinkuin ne on.
Hattua päästä. Arvostus asiantuntevissa piireissä on käsittämättömän kova.
Katoskatoskatos kuka se täällä!!! Kyllä sulla meni mestaruusjuhlissa jumalauta kauan! Tyyppi juhli niin mestaruutta niin kauan että vaikeni täysi juhlahumussa!
En mä ole juuri ikinä jaksanut kausien välillä mitään kirjotella. Miksi pitäisi? Kun pesiskausi loppuu, nautitaan mestaruudesta ja keskitytään Realiin ja Canadiensiin. Realilla nyt meni perseelleen, mutta Montreal jatkaa vielä.
Kuin? Ainakin kännykän kautta näkyy ja kuuluu.Mykkäfilmiä Sotkamossa
Eniten ilahduttaa se, ettei ole perseilty ennalta heikompia vastaan, vaan painettu kaasu pohjassa. Luulen, että tämmöinen "vimpeliläinen" rallattelupesis uppoaa yleisöönkin paremmin.Muheva kaudenalku hellekovilla lyöntikeleillä Jymyn jokerikaksikolle. Jos laskin oikein, ovat kahdessa pelissä paukutelleet yhteensä 25 juoksua ja toinen ottelu on vielä kesken
Ei kuulu pelin äänet mutta Piiraisen höpötys sitäkin paremmin
Hyvää alkukaudesta on ollut se, että kakkoskärjenkin on annettu pelata ja se on pelannutkin hyvin. Miinusta siitä, että vastustajat ovat tehneet liian paljon kolmostilanteita ja niistä suuren määrän pienillä lyönneillä. Kärkipään joukkueet kotiuttavat näistä tilanteista aivan eri prosenteilla. Antti Korhosen saappaita etukentällä on vaikea täyttää.Eniten ilahduttaa se, ettei ole perseilty ennalta heikompia vastaan, vaan painettu kaasu pohjassa. Luulen, että tämmöinen "vimpeliläinen" rallattelupesis uppoaa yleisöönkin paremmin.
Hyvää alkukaudesta on ollut se, että kakkoskärjenkin on annettu pelata ja se on pelannutkin hyvin. Miinusta siitä, että vastustajat ovat tehneet liian paljon kolmostilanteita ja niistä suuren määrän pienillä lyönneillä. Kärkipään joukkueet kotiuttavat näistä tilanteista aivan eri prosenteilla. Antti Korhosen saappaita etukentällä on vaikea täyttää.
Juu juu.. vaikkei tuo varsinaisrsti tänne kuuluMontreal jatkaa vielä.