Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut kaudelle 2013

Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Eilen vielä Kossu oli pelkkiä lähtijöitä täynnä, tulijoista pelkkää ???? Tänään sillä melkeen mestariporukka koossa ;D

no tiedä siitä, mutta ihan kiva porukkahan tuo olis JOS vielä Isoketo tai Vallu tai molemmat menis Kossuun? Kuitenkin tässä taas se seikka, että Minikedolla on se soppari voimassa.....
 

Veto!

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Ei taida Isoketo eikä Suorauha mennä Kossuun :) Minun veikkaukseni..... Rantalahti Nyt sitten Vimpeliin ? Mielenkiintoisia siirtoja tulee :)
 
Viestejä
2,080
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

http://www.koskenkorvanurheilijat.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=726%3Asiirtomarkkinoiden-kovin-pommi-tulee-koskenkorvalta

Ei mennyt Isoketo tai Suorauha Kossuun, mutta Puhtimäki sentään jäi.
 

Veto!

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Yhtääkkiä koskenkorvasta tulikin yllättävän kova :D tai siis luulin että olisi heikentynyt... Mitä luulette Vimpelin tekevän :) ?
 
Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

OHOH! Ja Kossu vielä neuvottelee 1-2 huippuvahvistuksen suhteen? Olisko nuo sitte kuitenki Vallu ja Mini?

No hyvä näin, notta saadaan taas lisää kapuloita "kultajunan kiskoille! ;D
 

Veto!

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Ne kapulat asettaa ensikaudella Vimpeli... Ainakin toivottavasti... Mutta kovia on myös Kossun ja Joensuun joukkueet :)
 

Kosaani

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Haukkalakin kuulemma vielä neuvotteluissa. Isokedolle ei ole joukkueessa mielestäni käyttöä, sillä jalkoja löytyy jo valmiiksi.
Marjamäki tulee lyömään ensikesänä lopullisesti läpi ja Puhtimäki sekä Luoma ovat nopeita kavereita, eikä Yli-Hirvelän kyvyistä liene epäselvyyttä.
Suorauha ja Haukkala tiimiin, niin loistavalta näyttäisi.
 

ana

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Eikö tuo Suorauhanen ala olla jo menneen talvenlumia?
Hidas , nivusvaivainen ja ikäkin tulee jo vastaan.
Toisaalta -jos Kossusta tulee se toinen kontiojoukkue Kaman tapaan niin mikäs siinä.
 
Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Suorauha menneen talven lumia? 32 v, onks se liian vanha??? Täytyy tässä sitte ittekin alkaa laittaa vanhainkotipaikkaa hakuseen... 8) Ok, ymmärrän kyllä, jos itte olet joku alle 20v niin toi tuntuu vanhalta, mutta ajatteles että Haidu ja Jysky ovat 40v ! Ja Jysky jatkaa vielä!

Että ei ny ihan kontiojoukkueesta voi puhua, kun ei edes ikäriraja ole lähellekään saavutettu!! Eihän tää ny jumalauta mikään junnusarja ole? Niille on omat sarjansa, tämähän on ikärasismia :D

Samoin muuten JD 32 v, pelivuosia heittämällä 5 - 8 jäljellä! Menee tuo ikäraja koko ajan alemmaks, kohta aletaan 25v sanomaan vanhaks paskaks?! Itte pelaan semmosessa joukkueessa, missä on muutama oikea kontio pelaamassa. 52 v on vanhin, mutta lähtee lyönti vielä, menee siinä sudenpennuilla kakat housuun perkeles! ;)
 

elastinen

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Alle 29 v on vielä vireessä oleva hemmo mutta siitä ylöspäin nopeus ja kankeus alkavat tehdä tuloaan.
+30 v ovat jo lievästi kilpikonnanpoikasia -toki on poikkeuksia.
Että siitä vaan anomaan vanhainkotiin paikkaa ettet jää tuulikaappiin makaamaan.
 

Veto!

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Mikäli Haukkala ottaa paikan Kossussa tai JymyJusseissa niin Kuusela menee koppariksi!
 
Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Saanko Elastinen udella muuten sun ikääs? alle 20? Mä ymmärrän että siinä vaiheessa näkemys on tuo, mutta ajatteles notta esim. kiekko ja eritoten futisveskarit pelaa nimenomaan parhaat kautensa 30+ vanhana! Usein ja melkeen aina myös lukkarit pesiksessä vetää parhaat kautensa pikkasen "vanhempana"... Esim. Kohonen?!

eli tuo on suhteellisen turhaa puhetta, piste! 8) Sanosin jopa, että sillon sulla vaan on entistä kypsempi harkintakyky sun muuta, etkä lähde hötkyileen täysin turhia..... Eihän tommoset parikymppiset rimpulat eres vielä omaa lyöntivoimaa, häh? ;D

Mutta niinkun sanottu, kyllä mustakin tuntu 16-vuotiaana, joku 25-v jo helvetin vanhalta äijältä! Sitte ku olin ite 25v tajusin, mimmosia räkänokkia nekin sillon on vielä olleet..... Eli koittakaa ymmärtää mua, mä kun olen teidän mittapuulla jo se vanha kankee paska! Noinko muuten ajattelette omista vanhemmistannekin?
 

huhuilua

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Eräs kestävyysurheilua harrastava ystäväni sanoi, että kestävyys urheilijan parhaat ikävuodet ovat 30-35w, sillä kestävyysominaisuuksia pystyy huippu-urheilijana selvästi kehittämään yli kolmekymppiseksi. Pesäpallo kuitenkin taitaa olla jonkin verran nopeutta vaativa laji, joten en osaa tuosta sitten sanoa.... Luulisin että pesäpalloilijan ihanneikä on siinä 25-30w. Mutta senioriksi alkaisin kutsumaan itse vasta 35+ ikäisenä :) Mutta selväähän on, että nykylääketieteen sekä valmennustietämyksen parantuessa luonnollisesti huippu-urheilijoidenkin "maksimi-ikä" nousee. Hyvinhän esimerkiksi tuo Finnish Flash jaksaa kyykyttää nuorempiaan tuolla rapakon takana ;)

Mutta sitten takaisin ketjun aiheeseen:
Mini ei Kankaanpäästä ole lähdössä minnekään, mutta sen sijaan Hylkilä olisi alkanut "kiukuttelemaan" ja olemaan lähtökuopissa... Kivelästä ei vielä lukkaria tule, vaan yllätyskortti Ilari Siutla on vahvin ehdokas tuolle tontille! Ja sopimukset ovat melko lähellä, ellei tehty jo KaMa-kasvatti Miika Anttilan sekä Jesse Jokelan kanssa :)

Kuitenkin, kuten topicin otsikkokin antaa ymmärtää, pelkkää huhuilua ;)
 
Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

juu, kait tuo on yksilöstä kiinni, mutta mä tiedän monta 35v jotka on nopeempia ku joku 20v.... So not, ja huhuiluihin taas. aika pommi tuo Siutla lukkariks?? Kas kun ei Eerikäisen Simoa hankkineet.... ;) Olisko kannattanu kuitenki vaikka Puhtimäkeä kosiskella mielummin.... Ok, rahat on tiukalla, varmasti kaikilla seuroilla tähän aikaan, Mutta: mun mielestä on yleisön ja kannattajien kusettamista, jos ei ikään kuin yritetä edes lähteä menestymään. Aika turha ihmetellä sitte, miksi pelataan tyhjille katsomoille! Meillä päin aikoinaan FC Hämeenlinna potkupallossa ilmoitti paikallisessa lehdessä, kauden alun kynnyksellä, ettei se edes yritä nousua, vaan aikoo ns. palloilla ykkösen keskikastissa, kuhan ei putoo kakkoseen. Itte en potkista ole juurikaan käyny paikan päällä kattomassa, mutta kuulemani mukaan se vähäinenki joukko katsojia äänesti jaloillaan... eikä ihme!
 

cooper huhu

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

-Mini ei Kankaanpäästä ole lähdössä.. -
Ai ei vai?
En olisi niinkään varma.
Nähty muutamien huippujoukkueiden tston edessä viime viikolla.
Eikä ollut kausikortteja ostamassa...
 
Viestejä
50
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Kyllähän tuo on aika katastrofaalinen tieto jos Siutlasta aiotaan tehdä superiin lukkari!! Olisi ehkä kannattanut tehdä pientä kartoitusta lukkareista superinkin ulkopuolelta. Sieltä olisi kyllä löytynyt oikeakin lukkari! Vaasalaiset ainakin sen nyt tietävät! Mutta se on Loimaan onni etteivät älynneet!
 
Viestejä
2,080
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

KaMa-asiaa: http://yle.fi/uutiset/kama_joutuu_panemaan_suun_sakkia_myoten/6316088
 

Veto!

Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

kyllä Kankaanpäästä tulee porukkaa lähtemään... Se on selvä. :) mutta eri sitten että ketä lähtee! Mites sitten Onko Vimpeliin tulossa joku Jeren tilalle Rantalahtea itse veikkaan mutta ota ja tiedä ?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös