Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
809
Kun Puhtimäki siirtyi kaudeksi 2021 Jomasta Manseen, ei hän myöntänyt mitään ennen kuin sopimus julkistettiin. Todennäköisesti Putte menettelee nyt samalla tavalla, jos hän on yleensä JoMan kanssa neuvotteluja käynyt.
Ja kun Putte pelasi Jomassa niin Elmo kirjoitteli toisena sopimusvuotena Puten käyvän neuvotteluita muiden kaa nii Putte tyrmäsi nuo jutut somessa ja vähän ajan päästä Joma julkaisi Puten kolmannen sopimusvuoden. Joten kyllä tää kaava on mrnny just näin että kun käydään neuvotteluita siitä ollaan hiljaa ja sit jos ei käydä neuvotteluita ja joku väittää kuitenkin niin ne tyrmätään
 
Viestejä
1,779
Näin aikaisessa vaiheessa sarjaa ei siirtoja julkisteta, vaikka asia seuran sisällä jo tiedettäisiin.
Jos taas jatkosopimus jollekin tehdään, se voidaan ilmoittaa missä vaiheessa kesää hyvänsä.
Vasta loppukesällä on kuultu siirtoja tyyliin: "pelaaja A ei jatka seura X ssä" .

Pelaajien "tehtävä" ei ole ollut ilmoittaa siirtojaan julkisuuteen.
Seurat määrittävät omien intressiensä pohjalta seuraavan kauden siirtoajankohdan julkistamisen.
Ja nehän menevät tietty syksyyn tai kauden päättymisen jälkeiseen aikaan.
 
Viestejä
2,875
Kun Puhtimäki siirtyi kaudeksi 2021 Jomasta Manseen, ei hän myöntänyt mitään ennen kuin sopimus julkistettiin. Todennäköisesti Putte menettelee nyt samalla tavalla, jos hän on yleensä JoMan kanssa neuvotteluja käynyt.
Ei puten tarvinnut myöntää mitään, kun Elmo jo kertoi Manse suunnittelevan kaudeksi 2021 nousua sarjankärkeen todellisilla huippuluokan vahvistuksilla. Sen jälkeen mannerlaatat tärisi, salamat sinkoili, ja taju lähti ku tälläinen huhu tuli tietoon😉.
 
Viestejä
49
Oma huoli on ennen muuta siitä, että Sotkamo yrittää kaapata Villen takaisin. Aapo nyt kai kuitenkin hankkiutuu Tampereelle tyttöystävän perässä, eiks niin? Vai oliko Alanen jo korvamerkitty Sotkamoon? En ole nyt taas jokaista kommenttia jaksanut seurata..
Itse haluaisin kyllä lukuisien muiden Joma-fanien tavoin nähdä Villen pysyvän Joensuussa, ja Joman sitkeys ja hidas mutta varma jatkuva vahvistuminen kulminoituu itselleni Villen persoonaan.
Sitten pitää vielä kyllä sanoa, että ne tyypit, jotka ilkkuu Villen näpinhakukykyjä, on selvästikin katsoneet Villen pelejä systemaattisemmin joskus vuosia sitten. Ihan roskapuhetta. Ville on kauden alun peleissä tehnyt jo paljon paloja kakkoselle ja kolmoselle ja napannut lyhyitä suoraan ilmasta, ettäs tiedätte. Kiinniotto on edelleen arkaa, eikä varvas pesässä -kurotuksia nähdä. Toisaalta kotipesän ylimeneviä heittoja tulee mielestäni pikkuisen harvemmin kuin muille parhaille lukkareille. Jälkimmäiset vain ns. kuuluu peliin ja niistä ei pidetä kirjaa. Parasta on kuitenkin, että Ville todellakin ihan koko ajan PELAA - juonii, taktikoi, kaivaa miinoja, polttaa kärpäsiä, irrottelee mehevästi linkuilla kärkietenijöitä Roopen, Mäksän ja Paten ajolähdöissä - eikä vain syöttele.
 
Viestejä
650
Ettei nyt sitten olisi kyse osin seurojen taustavoimien nokkapokasta, ja samalla jujutetaan pikkuisen Pekkaa.

Joensuussa ilmeisesti arvellaan, että joku (löysästi) Manseen kytköksissä oleva taho olisi tahallaan ElmoTV:lle (Pekalle) vuotanut, että Puhtimäki on lähdössä Joensuuhun - tietäen miten helposti Pekka tarttuu näitä molempia seuroja koskeviin uutisiin, juttuhan olisi selviö. Sillä sitten Joensuussa ja varsinkin Väliaholla pasmat sopivasti sekaisin joksikin aikaa.

Ja kostoksi sitten on vuodettu uutinen Mansen kiinnostuksesta Rytköseen. Onhan sitä voinut ollakin, noin niinkuin tasolla, että missä mies nykyisin hommailee ja kuinka pääsette miehen sopimuksesta eroon.

Eihän noiden kahden seuran välit ole aivan priimaa tainneet olla syksyn 2020 jälkeen. Mansella lisäksi antipatioita Pekkaa vastaan vanhastaan. Itse en täysin yllättyisi, jos ensimmäinen huhu pitäisikin paikkansa (voi siitä huolimatta olla syystä tai toisesta tahallaan vuodettu), toisen kanssa nousisi kulmakarvat kyllä 10 senttiä päälain yläpuolelle.

Rytkös-huhulla myös saadaan ensimmäinen huhu epäilyttävään valoon, jos Puhtimäen ensi kauden siirtoa itärajalle ei vielä haluta myöntää.

Olipa niin tai näin, Väliahollahan ei ole sopimusta ensi kaudesta ainakaan JoMan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,539
Ettei nyt sitten olisi kyse osin seurojen taustavoimien nokkapokasta, ja samalla jujutetaan pikkuisen Pekkaa.

Joensuussa ilmeisesti arvellaan, että joku (löysästi) Manseen kytköksissä oleva taho olisi tahallaan ElmoTV:lle (Pekalle) vuotanut, että Puhtimäki on lähdössä Joensuuhun - tietäen miten helposti Pekka tarttuu näitä molempia seuroja koskeviin uutisiin, juttuhan olisi selviö. Sillä sitten Joensuussa ja varsinkin Väliaholla pasmat sopivasti sekaisin joksikin aikaa.

Ja kostoksi sitten on vuodettu uutinen Mansen kiinnostuksesta Rytköseen. Onhan sitä voinut ollakin, noin niinkuin tasolla, että missä mies nykyisin hommailee ja kuinka pääsette miehen sopimuksesta eroon.

Eihän noiden kahden seuran välit ole aivan priimaa tainneet olla syksyn 2020 jälkeen. Mansella lisäksi antipatioita Pekkaa vastaan vanhastaan. Itse en täysin yllättyisi, jos ensimmäinen huhu pitäisikin paikkansa (voi siitä huolimatta olla syystä tai toisesta tahallaan vuodettu), toisen kanssa nousisi kulmakarvat kyllä 10 senttiä päälain yläpuolelle.

Rytkös-huhulla myös saadaan ensimmäinen huhu epäilyttävään valoon, jos Puhtimäen ensi kauden siirtoa itärajalle ei vielä haluta myöntää.

Olipa niin tai näin, Väliahollahan ei ole sopimusta ensi kaudesta ainakaan JoMan kanssa.
Manse ilmoitti juur hetki sitten Rytköstä koskevat jorinat perättömiksi. Keltainen Elmo ja muut hypertelijät voivat nyt kehitellä uusia senzaatioita.
 
Viestejä
120
Ettei nyt sitten olisi kyse osin seurojen taustavoimien nokkapokasta, ja samalla jujutetaan pikkuisen Pekkaa.

Joensuussa ilmeisesti arvellaan, että joku (löysästi) Manseen kytköksissä oleva taho olisi tahallaan ElmoTV:lle (Pekalle) vuotanut, että Puhtimäki on lähdössä Joensuuhun - tietäen miten helposti Pekka tarttuu näitä molempia seuroja koskeviin uutisiin, juttuhan olisi selviö. Sillä sitten Joensuussa ja varsinkin Väliaholla pasmat sopivasti sekaisin joksikin aikaa.

Ja kostoksi sitten on vuodettu uutinen Mansen kiinnostuksesta Rytköseen. Onhan sitä voinut ollakin, noin niinkuin tasolla, että missä mies nykyisin hommailee ja kuinka pääsette miehen sopimuksesta eroon.

Eihän noiden kahden seuran välit ole aivan priimaa tainneet olla syksyn 2020 jälkeen. Mansella lisäksi antipatioita Pekkaa vastaan vanhastaan. Itse en täysin yllättyisi, jos ensimmäinen huhu pitäisikin paikkansa (voi siitä huolimatta olla syystä tai toisesta tahallaan vuodettu), toisen kanssa nousisi kulmakarvat kyllä 10 senttiä päälain yläpuolelle.

Rytkös-huhulla myös saadaan ensimmäinen huhu epäilyttävään valoon, jos Puhtimäen ensi kauden siirtoa itärajalle ei vielä haluta myöntää.

Olipa niin tai näin, Väliahollahan ei ole sopimusta ensi kaudesta ainakaan
Puhtimäki on kertonut, että Joensuuhun ei ole ollut minkäänlaista yhteyttä. Todennäköisesti Puten pelit loppuu tähän kauteen, elämässä isoja asioita tapahtumassa.
 
Viestejä
600
Puhtimäki on kertonut, että Joensuuhun ei ole ollut minkäänlaista yhteyttä. Todennäköisesti Puten pelit loppuu tähän kauteen, elämässä isoja asioita tapahtumassa.
Aika mutkat suoraksi -ennustus on tuokin, että lapsen syntymä = uran lopettaminen.

Minä ennustan, että Putte jatkaa menestystä tavoittelevassa joukkueessa vielä 1-2 vuotta. JoMa sopisi tähän kuvioon hyvin. Ja kunhan se joukkue ei ole Sotkamon Jymy.
 
Viestejä
1,339
Aika mutkat suoraksi -ennustus on tuokin, että lapsen syntymä = uran lopettaminen.

Minä ennustan, että Putte jatkaa menestystä tavoittelevassa joukkueessa vielä 1-2 vuotta. JoMa sopisi tähän kuvioon hyvin. Ja kunhan se joukkue ei ole Sotkamon Jymy.
Ei ole automaattisesti noin, mutta peliuraa jäljellä ehkä pari vuotta, niin haluaako enää tuossa tilanteessa lähteä reissaamaan. Toki Putte on vielä hyvä lukkari ja rakkaus lajiin näkyy niin se puoltaa uran jatkoa.
 

Elk

Viestejä
912
Aika mutkat suoraksi -ennustus on tuokin, että lapsen syntymä = uran lopettaminen.

Minä ennustan, että Putte jatkaa menestystä tavoittelevassa joukkueessa vielä 1-2 vuotta. JoMa sopisi tähän kuvioon hyvin. Ja kunhan se joukkue ei ole Sotkamon Jymy.

No, tuon menestystä tavoittelevan joukkueen kriteerin taitaa täyttää parhaiten PuMu. Nousu ykkösen kautta superiin, uransa loppuvuosia pelaava huippupelaaja, pesiksen Helsinki-buumin nostattaminen ja lajin mediavalovoimaisin pelaaja (miltei ainoa sellainen). Match!
 
Viestejä
120
Aika mutkat suoraksi -ennustus on tuokin, että lapsen syntymä = uran lopettaminen.

Minä ennustan, että Putte jatkaa menestystä tavoittelevassa joukkueessa vielä 1-2 vuotta. JoMa sopisi tähän kuvioon hyvin. Ja kunhan se joukkue ei ole Sotkamon Jymy.
9. Toukokuuta ig-päivitykseen on putte itse kirjoittanut mm näin " mutta kun siihen viereen lyödään tuleva isyys, tuo peli jää kyllä aika eri kategoriaan. Tuo ajatus on oikeastaan aika helpottavakin. Jos joskus pesis määritti aika isosti itsellenikin mua ihmisenä, se ei enää todellakaan ole niin. Siksi edes epätietoisuus omasta urasta tai sen jatkosta ei paina tällä hetkellä oikeastaan isommin."

Instagram liveissä on korostunut tuo, että aivan hyvin voi olla viimeinen kausi. Mansessa ei jatka 98% varmasti ainakaan.


Kun perhe tulee kuvioihin, niin mikä ois potentiaalinen joukkue siedettävän matkan päästä Tampereelta + ko. Joukkueen lukkaritilanne? En keksi vaihtoehtoja.
Tää on minun mielipide, mutta olen 90% varma, että menossa oleva kausi on Puhtimäen viimeinen. (Vähintään yksi comeback)
 
Viestejä
511
Puhtimäen tilannetta kun miettii niin mikäli uraansa haluaa vielä tämän kauden jälkeen jatkaa ja se ei tapahdu Mansessa niin heitetään ilmoille tämmöinen mutuilu että mitenkäs olisi Hyvinkäälle multijokerin rooliin? Tuttu kaupunki ja seura ja Puhtimäkihän on useasti maininnut että tykkäsi ajastaan Hyvinkäällä. Olisi varmasti käyttökelpoinen peluri Pokelan ja Österlundin pelikirjaan.
 
Viestejä
330
Itsekin olen kuullut vahvimman huhun, että Puhtimäki siirtyisi Kempeleeseen mutta täällä Lahdessa voi olla ihan eri huhut. :LOL:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös