Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
1,048
Rouhiaista ei voi laittaa ulkokentälle ja mies varmaan itse haluis räpylä kädessä pelata. Haminassa tämä varmaan onnistuu eli siellä varmaan jatkot
Onko Teemulla minkä verran kokemusta ulkopelaajana? Kentälle menijänä ja etenijänä mies on aivan huippu, joten miksi ei etenijäjokerin tehtävä jossain kärkipään seurassa maistuisi?
 
Viestejä
1,591
Onko Teemulla minkä verran kokemusta ulkopelaajana? Kentälle menijänä ja etenijänä mies on aivan huippu, joten miksi ei etenijäjokerin tehtävä jossain kärkipään seurassa maistuisi?
Syy on yksinkertaisesti raha. Harva seura haluaa maksaa etenijäjokerista sen verran mitä Rouhiainen pyytää. Sen verran mitä oon kuullut niin Rouhiainen ei suostu pelaamaan puoli ilmaiseksi missään.
 
Viestejä
603
Syy on yksinkertaisesti raha. Harva seura haluaa maksaa etenijäjokerista sen verran mitä Rouhiainen pyytää. Sen verran mitä oon kuullut niin Rouhiainen ei suostu pelaamaan puoli ilmaiseksi missään.
Miesten Superpesisjoukkueelle jatkosopimuksia - Haminan Palloilijat
Kortteenperän tulo Haminaan taisi ratkaista diilin tällä kaudella. Mutta eihän sitä tiedä mistä se oikeasti oli kiinni että Haminassa pelasi vaikka voisi pelata vaikka ja missä.
 
Viestejä
211
Oon saanut käsityksen että tykkää numerolla pelata ja Haminassa saanut näin tehdä. Toivotaan että tekee sitä myös jatkossa.
 
Viestejä
156
Onko Teemulla minkä verran kokemusta ulkopelaajana? Kentälle menijänä ja etenijänä mies on aivan huippu, joten miksi ei etenijäjokerin tehtävä jossain kärkipään seurassa maistuisi?
Paljon on kokemusta kopparina, mutta liian epävarma räpylässä että voisi pelata pudotuspelijoukkueessa. Etenijän hommissa toki erinomainen. Rahasta ja ulkopelihaluistahan tuo on kiinni
 
Viestejä
38
Valtteri "Hämppä" Hämäläinen KaMaan. Ketjun otsikon mukaisesti kyse on huhusta, ei vielä vahvistettu.
 
Viestejä
88
Screenshot_2024-09-26-12-31-15-02_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Superiin?? Imatra vai Joensuu
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös