Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
698
Olen tainnut sanoa kaksi varmaa siirtoa Kuosan paluu Jomaan ja Puhtimäen meno punamustiin. VV jatkoa pidin todennäköisenä joka ei osunut. Noh vielä on mahdollisuus 2/3.
Kuosasta ja Jomasta en ole niin perillä, eli en ota kantaa. Mutta Puhtimäen kohdalla olet todennäköisesti oikeassa. Tosin varauksella, että tapahtuuko se nyt vai 26 (Puhtimäki PuMuun siis).
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,194
Meinaatko tosissaan, että joma päästäisi ukon muualle? Lahjakkaimpia pesäpalloilijoita ikäluokassaan. Toiseksi taitaa olla vielä lukio kesken joten tuskin nyt paikkakunnan vaihto olisi optimaallisin ratkaisu senkään suhteen. Vihkoon ja vihkoon edelleenkään en sitä sanonut sata varmana, mutta sovitaan että se nyt meni vihkoon niin saat rauhan asian suhteen.
Edelleen, pomminvarma siitä, että Ukko ei ole Joman ainut lukkari tulevalla kaudella. Tulee Putte tai joku muu. Eikä valintaan edes vaikuta raha. Enemmän merkitystä oli/on Joensuun PJ.rekryllä.
 
Viestejä
635
No, sovitaan näin. Mutta 90% kuulostaa aika varmalle. Enkä tarkoittanut, että Joma päästäisi Ukon menemään, tuo lainalle Pumuun voisi hyvinkin toimia. Eikös Ukolla ole vielä armeijakin käymättä, niin kuka olisi Jomalle ensi kaudelle se ykköslukkari, jos ei Puhtimäki? Jos Ukolla kerran lukiokin on kesken.

On armeija käymättä ja voihan se olla, että ei edes käy(toivottavasti käy kuitenkin) mistä sitä tietää. Okei spekuloidaan sitten tätä puhtimäki vaihtoehtoa, silloin varmasti Ukko olisi poikien superin lukkari+ pelaisi ehkä jossain kuopiossa lainalla ykköstä. Maantieellisesti aika vähän järkeä olisi lähteä tässä vaiheessa uraa pelaamaan ykköstä helsinkiin. Itse kuitenkin olen vahvasti siinä uskossa, että pelaa edustuksen lukkarina ja Niva syöttelee poikien puolella.
 
Viestejä
635
Edelleen, pomminvarma siitä, että Ukko ei ole Joman ainut lukkari tulevalla kaudella. Tulee Putte tai joku muu. Eikä valintaan edes vaikuta raha. Enemmän merkitystä oli/on Joensuun PJ.rekryllä.
Miksi Joensuussa tehtäisiin eri tavalla kuin muualla näiden lahjakkaiden nuorten kanssa? pelätäänkö täällä antaa vastuuta vai mikä on syynä? Siinä olet oikeassa, että pelinjohdolla on vaikutusta kuka haluaa tulla ja kuka ei. Hylkilä nyt lähtökohtaisesti ei ainakaan riemusta kiljuen houkuttele pelaajia, vaikka itse henkilökohtaisesti kannatankin tätä uutta pelinjohtajaa.
 
Viestejä
635
Edelleen, pomminvarma siitä, että Ukko ei ole Joman ainut lukkari tulevalla kaudella. Tulee Putte tai joku muu. Eikä valintaan edes vaikuta raha. Enemmän merkitystä oli/on Joensuun PJ.rekryllä.
Sieltä jos tulee joku "joona Lehtinen" esimerkiksi niin se on sellainen perseennäyttö omalle kasvatille, että siinä jää useammalta kausikortti ostamatta. Eikä tämä ole mitää Joonaa kohtaa vaan mietin ketä on vapaana.
 
Viestejä
36
Olen tainnut sanoa kaksi varmaa siirtoa Kuosan paluu Jomaan ja Puhtimäen meno punamustiin. VV jatkoa pidin todennäköisenä joka ei osunut. Noh vielä on mahdollisuus
En ole missään kohtaan epäillyt Kuosaa, eikä me olla hänestä ennen puhuttu. Hän varmaan siirtyy jomaan ja ollaan jostain samaa mieltä 🥳

Sinun muut väitteet:
Puhtimäki- joma
Väliaho 90%- joma
Puhtimäki- pumu
schroderus- joma ykköslukkari

Nämä viikon sisään, ei meinaa perässä pysyä ja viihteenä tämä pitäs ottaa.

No, sovitaan näin. Mutta 90% kuulostaa aika varmalle. Enkä tarkoittanut, että Joma päästäisi Ukon menemään, tuo lainalle Pumuun voisi hyvinkin toimia. Eikös Ukolla ole vielä armeijakin käymättä, niin kuka olisi Jomalle ensi kaudelle se ykköslukkari, jos ei Puhtimäki? Jos Ukolla kerran lukiokin on kesken.
90% kuulostaa myös minusta melko varmalta. En ehkä taloa laittais vielä pantiksi, mut rouvan kyllä
 
Viestejä
65
Sieltä jos tulee joku "joona Lehtinen" esimerkiksi niin se on sellainen perseennäyttö omalle kasvatille, että siinä jää useammalta kausikortti ostamatta. Eikä tämä ole mitää Joonaa kohtaa vaan mietin ketä on vapaana.
Tämän asian suhteen olen samaa mieltä kanssasi. Mieluummin Schroderus kuin joku muualta tuleva. Ellei se muualta tuleva ole sitten se Puhtimäki. Mutta olen edelleen sitä mieltä että Schroderus pelaa Joman edustuksessa vasta kaudella 2026, ellei sitten jossain muussa joukkueessa.
 
Viestejä
2,194
En ole missään kohtaan epäillyt Kuosaa, eikä me olla hänestä ennen puhuttu. Hän varmaan siirtyy jomaan ja ollaan jostain samaa mieltä 🥳

Sinun muut väitteet:
Puhtimäki- joma
Väliaho 90%- joma
Puhtimäki- pumu
schroderus- joma ykköslukkari

Nämä viikon sisään, ei meinaa perässä pysyä ja viihteenä tämä pitäs ottaa.


90% kuulostaa myös minusta melko varmalta. En ehkä taloa laittais vielä pantiksi, mut rouvan kyllä
Tuo on paljon rouvasta kiinni.
Mä ehkä tekisin toisinpäin, talo saa mennä, rouva ei.❤️🙈
 
Viestejä
202
Ei varmasti olekaan, mutta VV ei pelaa ruokapalkalla. Kyllä se syö budjetista useamman kymmenentuhatta kuitenkin ja ei se Kuosakaan ilmaiseksi pelaa. Jossain se raja kulkee näissäkin ja kuten sanoin ihan vaan veikkaus.
Mites tää tapaus Kuosa, maksettaisko siitä "tuplat" jos halutaan Jomaan, kun päivityksen perusteella hänen soppariaan Tahkoon ei ole purettu?
 
Viestejä
1,091
Missä vaiheessa olen sanonut, että olen toimistoon ollut yhteydessä? Elä nyt vääristele asioita kuitenkaan. Jos yhtään lajista on perillä ja mitä tuollaiset ns huippu lukkarit maksaa niin kyllä siinä mennään lähemmäksi 50k per kausi. Kyllä se on tuollaisessa 350 000€ budjetissa aika iso kuluerä ja kuten jo aiemmin sanoin Kuosan tulon jälkeen voi hyvinkin olla budjetti käytetty. Sinänsä onhan se tavallaan riski lähteä Nuorella lukkarilla kauteen, mutta niin on tehty Sotkamossa, Kouvolassa ja nyt sitten Joensuussa.

Jos puhut tässä VV:n palkasta, niin ei yksikään seura maksa miehen palveluksista ainakaan pesäpallon pelaamisesta 50k euroa. Ihan kelpo lukkari, mutta kuitenkin kaukana sarjan huipuista.

Jos puhuit oikeista huippulukkareista, niin sitten pahoittelut, ymmärsin väärin.

Ei muuta, jatkakaa.
 
Viestejä
98
Hiukan mielenkiintoisena pidän sitä että täällä ollaan melko lailla yksimielisen varmoja siitä että Still nostelee vuonna -26 Sotkamossa miehen itse sanottuaan selkeällä suomen kielellä haastattelussa ettei hän pidä nykytyylistä solmia yli vuoden päähän soppareira eikä tästä syystä ole siitä itse seurojen kanssa keskustellut 🤔 mahdollista se toki on että still Kainuuseen päätyy mutta palstan hevosmiesten puheet siitä että nimet ovat paperissa jo eivät kyllä pidä paikkaansa.
 
Viestejä
2,194
Niin tai sitten on varaa maksaa ja maksetaankin, siis kahdelle lukkarille, eikä se hinnasta kiikasta. Täällä eräs nimeltämainitsematon nimimerkki, jonka hyvin selkeille ja sitkeille vihjailuille sattuneesta syystä panen aika paljon painoa, on erittäin selvästi ilmaissut, että Ukon rinnalle on nyt kyllä tulossa J. Puhtimäki. On hevosmiesten tietotoimistoja ja sitten on hevosmiesten tietotoimistoja.
Yllättävää, että joku HTT on pystynyt sun saamaan vakuuttuneeksi, että Joman toinen lukkari olisi JP. Ainakin omat lähteeni kertovat aivan eri nimestä.🙈
 
Viestejä
797
Superin viime kauden ulkkareita ilman pelipaikkaa ovat siis Puhtimäki. Väliaho ja Lehtinen.

Montako pelipaikkaa on realistisesti auki enää?

Ei kai JoMa Lehtistä kelpuuta?
 
Viestejä
1,277
Superin viime kauden ulkkareita ilman pelipaikkaa ovat siis Puhtimäki. Väliaho ja Lehtinen.

Montako pelipaikkaa on realistisesti auki enää?

Ei kai JoMa Lehtistä kelpuuta?
Ilman julkistettua lukkaria superin joukkueista taitavat olla vain:
  • JoMa
  • IPV
  • MansePP (Komulainen vielä julkaisematta)
  • Jymy (Keski-Petäjä vielä julkaisematta)
Väliaho ei jatka JoMassa, joten siellä uusi lukkari lienee Schroderus ja mahdollisesti Puhtimäki/Lehtinen. IPV:n uusi lukkari luultavasti Väliaho tai Lehtinen, elleivät päädy johonkin jokerikorttiin. Joku kolmikosta Puhtimäki-Väliaho-Lehtinen siis luultavasti ei lukkaroi ensi kaudella superissa ja ainakin joku tuosta kolmikosta luultavasti lukkaroi ensi kaudella ykkösessä, luultavasti PuMussa.
 
Viestejä
698
Jollakin noista lukkareista voi olla takataskussa soppari jo vuodesta 26 superiin ja kausi 25 menee ykköspesiksessä.

Näin veikkaan ainakin Väliahon kohdalla asian menevän. 26 saatetaan Ville nähdä vaikkapa Etelä-Pohjanmaalla pelaamassa taas mitaleista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös