Aina voi vaihtaa hyvän huonompaan tai parempaan tai huonon vielä huonompaan. Ensi syyskuussa sen sitten taas näkee…Noniin olkaamme tyytyväisiä. Pelinjohto jokatapauksessa vaihtuu👌
Aina voi vaihtaa hyvän huonompaan tai parempaan tai huonon vielä huonompaan. Ensi syyskuussa sen sitten taas näkee…Noniin olkaamme tyytyväisiä. Pelinjohto jokatapauksessa vaihtuu👌
No niin. Odotetusti Vainikainen jatkaa Manse PP:n riveissä vielä ainakin vuoden ja juo voittokaljat Tampereella tai sitten kotonaan jossain naapurikunnassa mistä se koti kohta löytyy…Vahvat huhut Kaupin kaljakatsomossa kertoivat, että Punamustat saa Tampereelta ainakin yhden laatupelaajan ensi kaudelle.
Huhut kertovat myös että Simo Vainikaisen asuinkunta muuttuu…
Muuttaako Vainikainen Pirkkalaan?No niin. Odotetusti Vainikainen jatkaa Manse PP:n riveissä vielä ainakin vuoden ja juo voittokaljat Tampereella tai sitten kotonaan jossain naapurikunnassa mistä se koti kohta löytyy…
En ryhdy enempää avaamaan tätä, pidetään yksityisyyden suoja. Tampereen ympäryskuntaan muutto on edessä.Muuttaako Vainikainen Pirkkalaan?
Mikko oli jomassa lajivalmentajana. Eikai mikon ura ole ollut laskeva kun ei se oo noussu missää vaiheessa. Viimeks pj hommia 2015. Veljensä Markun ura voi olla laskussa mut katotaan mitä välivuosi on tehny ku tulee jomaanMikä mahtoi olla Hylkilän rooli tällä kaudella JoMan valmennus/huoltoryhmässä ? Kovasti on ollut laskeva hänen
uransa.
Mikä mahtoi olla Hylkilän rooli tällä kaudella JoMan valmennus/huoltoryhmässä ? Kovasti on ollut laskeva hänen
uransa.
Kaksi välivuotta. Ja onko ykköspesiksestä superpesiksen ”kärkiporukkaan” laskua?Mikko oli jomassa lajivalmentajana. Eikai mikon ura ole ollut laskeva kun ei se oo noussu missää vaiheessa. Viimeks pj hommia 2015. Veljensä Markun ura voi olla laskussa mut katotaan mitä välivuosi on tehny ku tulee jomaan
Ei varmaan mihinkään, mutta veljestään Markusta on Kalevan mukaan tulossa JoMan pelinjohtaja.Mä oon varmaan pihalla, niinkuin usein ennenkin. Mutta mihin Mikko on siirtymässä, niinku huhun asteella?
Kyllähän mä sen tiedän, mutta kysyinkin Mikon videoista.Ei varmaan mihinkään, mutta veljestään Markusta on Kalevan mukaan tulossa JoMan pelinjohtaja.
Molemmat vainikaiset meni ehkä juomaan, ehkä hylkilät kans.Kyllähän mä sen tiedän, mutta kysyinkin Mikon videoista.
Vai onko tällä palstalla nyt jonkun huhutun sukukin pakko käydä läpi
Tämä on huhuketju, jätetään juomiset muualle.Molemmat vainikaiset meni ehkä juomaan, ehkä hylkilät kans.
Nimenomaan,sen takia mä sinunkin viestiä ihmettelin. Olkoonkin, että tais olla vaan vastaus toiseen, joka kuuluu tämä juuri yhtä paljon kun juominenkin🙈Tämä on huhuketju, jätetään juomiset muualle.
No, eipä nyt vielä oo saanut mitään sellaista aikaan, että ainakaan nousujohtoisuudesta voisi puhua.Kaksi välivuotta. Ja onko ykköspesiksestä superpesiksen ”kärkiporukkaan” laskua?
Kuosmasen kesällä antamasta haastattelusta pystyi jo tulkitsemaan jymyn seuraavan kauden lukkarin.Mielenkiintoista nyt sitten tulevina viikkoina nähdä kun viimeisetkin pelit pelattu, että millä prosentilla huhuissa pyörineet sopparit toteutuu. Ainakin tuo Sotkamon lukkaritilanne ja Puhtimäen osoite on mielenkiintoisia mikä huhuista on lopulta se, joka toteutuu.
Eli?Kuosmasen kesällä antamasta haastattelusta pystyi jo tulkitsemaan jymyn seuraavan kauden lukkarin.