Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
891
Noniin sillä viisiin...
Emmää sit kato tiä. Mä oon jokusen kerran maininnut tuolla seuratopikeissa näistä ja monesti siinä vaiheessa kun sitä diibadaabaa on jauhettu sivu tai kaks, niin tää on ollut reaktio. Oon kato oppinut että se on varmaan oikea tapa kun mä siitä oon sit yleensä ollut se joka saa sanktiota.

Tarttee varmaan ylläpidolta kysyä kato.
 
Viestejä
62
Emmää sit kato tiä. Mä oon jokusen kerran maininnut tuolla seuratopikeissa näistä ja monesti siinä vaiheessa kun sitä diibadaabaa on jauhettu sivu tai kaks, niin tää on ollut reaktio. Oon kato oppinut että se on varmaan oikea tapa kun mä siitä oon sit yleensä ollut se joka saa sanktiota.

Tarttee varmaan ylläpidolta kysyä kato.
Onpas sulla taas kerran vaikea päivä
 
Viestejä
5
Sehän se olisi jos väliaho tulisi takaisin jymyyn🤣 En kyllä jaksa uskoa..Puhtimäki tuskin myöskään jaksaa perhettä pakata ja muuttaa pikkukylään.
Jossain huhussa oli että still jymyyn jahka nykyinen soppari loppuu, tämä olisi mielestäni vähän törkeää keski-petäjää kohtaan ellei ole sitten sovittu että sen jälkeen hän jatkaa jollain muulla tontilla
Juuri näin. Väliahon tietäen Jymyn tekemä penkitys aikoinaan Aapon tieltä riittää varmasti perusteeksi, että Jymystä aika turhaa soitella. Eikä Jymykään varmaan Villeä historian perusteella takaisin ottaisikaan.
 
Viestejä
150
Juuri näin. Väliahon tietäen Jymyn tekemä penkitys aikoinaan Aapon tieltä riittää varmasti perusteeksi, että Jymystä aika turhaa soitella. Eikä Jymykään varmaan Villeä historian perusteella takaisin ottaisikaan.

Jymy ei hanki Väliahoa koska nähtiin jo viimeksi että Villellä ei mitään voiteta! Ja Keskipetäjälle varmasti unelma päästä edes vuodeksi Sotkamon Jymyn kaltaiseen organisaatioon! Still ja Wahlsten sit 2026 vuodeksi kun Roopenkin soppari loppuu 2025 kauteen
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,666
Olisi luullut, että keskustelun PuMu-ketjuun ohjaamisen jälkeen olisi tämä turhuuksien nokittelu jo loppunut, joten jos haluaa finaalikeskusteluihin osallistua, nyt se on syytä lopettaa.
 
Viestejä
108
Jymy ei hanki Väliahoa koska nähtiin jo viimeksi että Villellä ei mitään voiteta! Ja Keskipetäjälle varmasti unelma päästä edes vuodeksi Sotkamon Jymyn kaltaiseen organisaatioon! Still ja Wahlsten sit 2026 vuodeksi kun Roopenkin soppari loppuu 2025 kauteen
Jaa-a. Jotenkin kuvittelisin että keskipetäjä tai kuka tahansa haistattaisi vi**t jos soitetaan että tuu vuodeksi nakkelemaan palloa kunnes saadaan pelimies tilalle. Joo, jymy on pesäpallon suurin ja kaunein mutta ei tässä mistään real madridista puhuta kuitenkaan. En tiedä, voi olla että olen ”väärässä”.
 
Viestejä
108
Jymy ei hanki Väliahoa koska nähtiin jo viimeksi että Villellä ei mitään voiteta! Ja Keskipetäjälle varmasti unelma päästä edes vuodeksi Sotkamon Jymyn kaltaiseen organisaatioon! Still ja Wahlsten sit 2026 vuodeksi kun Roopenkin soppari loppuu 2025 kauteen
Jännä nähä lopettaako Roope. Mitään pelillistä syytä sille ei ole näköpiirissä. Ja tuntuu miestä kiinnostavan niin kauan kun jymy pelaa mestaruudesta. Se oliskin kun jokereina Roope ja Wahlsten.
En tiedä palkoista mitään mutta jos vaikka saa 60k vuodessa niin silläkin varmasti merkitystä. Elää ihan mukavasti kun Sotkamossa asumiseen tuskin menee kaikki rahat. Saako siviilihommista samaa palkkaa
 
Viestejä
954
Jaa-a. Jotenkin kuvittelisin että keskipetäjä tai kuka tahansa haistattaisi vi**t jos soitetaan että tuu vuodeksi nakkelemaan palloa kunnes saadaan pelimies tilalle. Joo, jymy on pesäpallon suurin ja kaunein mutta ei tässä mistään real madridista puhuta kuitenkaan. En tiedä, voi olla että olen ”väärässä”.
Jos Jymy tarjoaa vuoden sopimusta, moni ottaa sen. Kotrokin varmaan uskoi tulevansa jengiin vuodeksi.
 
Viestejä
1,388
Menetkö Sotkamon Jymyyn taistelemaan mestaruudesta parhaalla euromääräisellä tarjouksella vai johonkin selvästi heikompaan seuraan heikommalla tarjouksella.

Täytyy aika iso pää olla, että se ei Hiukan pukukopin ovista mahdu sisään tuossa tilanteessa.

Ja kun Jymyssä lukkaroit hyvin kauden tai kuinka kauan tahansa, ei se markkina-arvo ainakaan siinä heikkene.
 
Viestejä
3
On tämä hienoa kun on näitä huhuja, ja ne osottautuvat kauden jälkeen isolla prosentilla oikeaksi. Saapa nähdä tuleeko vielä niin sanottuja "Isoja Jytkyjä"
Kempele tarvitsisi vielä jonkun isomman profiilin etumiehen tai linja plus kopparin miehen jostakin kärki seurasta. Saapa nähda onko Saloranta laittanut rahaa haisemaan että ensikaudella olisi oikeasti mahdollista voittaa mestaruus.
Etumieheksi tulee Ruuska Kouvolasta. Koppariksi Hämäläinen Kouvolasta. Sarkkinen Pattijoelta sitte linjaan. Väliaho nostelee palloa Lassilan tilalla.
 
Viestejä
174
Kaikki on sovittavissa jos molemmilla on haluja ja yhteinen visio.
Niinpä. Eihän tuo periaatteessa tarvi kuin yhden massimiehen joka ottaa Puhtimäen vaikka firmaansa töihin. Pelailua/treenaamista ja sitten vähän somekontenttia. Tämä siis jos ei yleistä sponsorirahaa (jota sitäkin stadista luulilisi löytyvän) sitten ole kuitenkaan käytettävissä.
 
Viestejä
1,532
Miksi se Massimies pyörittäisi puhtimäen tai kenenkään pelaajan palkkiota omalta firmaltaan pelaajalle sen sijaan että antaa vastaavan summan seuralle yhteistyörahaa ja seura hoitaa työllistämisen kuten kuuluukin.

Jos työntekijä ei oikeasti työskentele yrityksessä vaan pelkästään palkanmaksu tapahtuu sieltä, joutuu antamaan vääriä tietoja tulorekisteriin ja siitä ei hyvää seuraa jos ilmi tulee
 
Viestejä
4,120
Miksi se Massimies pyörittäisi puhtimäen tai kenenkään pelaajan palkkiota omalta firmaltaan pelaajalle sen sijaan että antaa vastaavan summan seuralle yhteistyörahaa ja seura hoitaa työllistämisen kuten kuuluukin.

Jos työntekijä ei oikeasti työskentele yrityksessä vaan pelkästään palkanmaksu tapahtuu sieltä, joutuu antamaan vääriä tietoja tulorekisteriin ja siitä ei hyvää seuraa jos ilmi tulee
Palkkaa/palkkioita voi maksaa, jos yritys saa siitä vastinetta. Vastineeksi riittää esim. markkinointitilaisuuksissa oleminen, pr-työ, kasvot mainoksissa jne.
 
Viestejä
165
Jännä nähä lopettaako Roope. Mitään pelillistä syytä sille ei ole näköpiirissä. Ja tuntuu miestä kiinnostavan niin kauan kun jymy pelaa mestaruudesta. Se oliskin kun jokereina Roope ja Wahlsten.
En tiedä palkoista mitään mutta jos vaikka saa 60k vuodessa niin silläkin varmasti merkitystä. Elää ihan mukavasti kun Sotkamossa asumiseen tuskin menee kaikki rahat. Saako siviilihommista samaa palkkaa
Eikai roope muuta tee kuin pelaa pesistä?ja jos pesiksestä saa 60k kaudessa,ni sehän on pirunhyvin👍valtaosa työläisistä menee sillä 30-40k vuosi ansioilla.
 
Viestejä
1,400
Eikai roope muuta tee kuin pelaa pesistä?ja jos pesiksestä saa 60k kaudessa,ni sehän on pirunhyvin👍valtaosa työläisistä menee sillä 30-40k vuosi ansioilla.

Eikai roope muuta tee kuin pelaa pesistä?ja jos pesiksestä saa 60k kaudessa,ni sehän on pirunhyvin👍valtaosa työläisistä menee sillä 30-40k vuosi ansioilla.
 
Viestejä
434
Etumieheksi tulee Ruuska Kouvolasta. Koppariksi Hämäläinen Kouvolasta. Sarkkinen Pattijoelta sitte linjaan. Väliaho nostelee palloa Lassilan tilalla.
Näillä vahvistuksilla Keki taistelee viimeisestä pudotuspelipaikasta
Ruuskan etumiestaidoilla ei mestaruutta voiteta ja eikös sekin ole kuultu ett väli-Villellä ei mestaruutta voiteta. Ei Sarkkisenkaan näytöt ole mestaruusjoukkueen kanssa samassa lauseessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös