Joo, varmasti lähtee, jos lyö seuralle 250k € tai enemmän lapaseen.Sopimus on varmasti ostettavissa ulos.
Still ei taatusti lähde millään 50k kertakorvauksella, kun hänen ympärilleen ollaan rakentamassa Pattijoen tulevaisuutta.
Joo, varmasti lähtee, jos lyö seuralle 250k € tai enemmän lapaseen.Sopimus on varmasti ostettavissa ulos.
Ne ulos osto puheet olikin enemmän sarkasmia. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että Iivonen on jymyn ensi kauden lukkari. Nuori ja kehityskelpoinen.Jos tarjolla on sopimus katkolla olevia tekijämiehiä niin vaikea uskoa Jymyn alkavan ostelemaan Stilliä ulos.
Onko pitkänlinjan sisäpiiriläisillä historia tietoa mitkä on ennätys summia mitä seura on toiselle Suomessa pesiksessä pulittanut kun pelaaja on maksettu sopimuksesta irti.
Olen pitänyt tätä, jostain syystä, selvänä jo pitkän aikaa, siis että Puhti jatkaa seurassa ns 'toimiston puolella' peliuran jälkeen.. Toisaalta - kaikkea voi näköjään tapahtua, jopa Mansessa.Sellaista huhua olen kuullut että Putte pysyy Mansessa ja siittä tehdään lajipäällikkö Manse PP:le.
Kuinkahan mahtaa olla. Siitä päätellen että Mansen "toimiston puolella" on väki vaihtunut aika tiuhaan voi olla ettei siellä kovin kiinnostavia pestejä ole tarjolla. Toki ainahan organisaatio voi kehittyä.Olen pitänyt tätä, jostain syystä, selvänä jo pitkän aikaa, siis että Puhti jatkaa seurassa ns 'toimiston puolella' peliuran jälkeen.. Toisaalta - kaikkea voi näköjään tapahtua, jopa Mansessa.
Mikähän voisi olla rooli? En siis epäile tietoasi. Valmennukseen?Topi Kosonen sojy.Varma tieto.
Ei taida olla tilaa edes valmennuksessa. Tai ehkä 2025 Stillin mentorina.Mikähän voisi olla rooli? En siis epäile tietoasi. Valmennukseen?
Lukkareita ei taida olla lähivuosina tulossa, koska Vehkaojaan iski kammo viime kesänä. Muille pelipaikoille junioreista löytyy pelaajia.Jymyssä on sellaisia junioreita tulossa B- ja C-pojissa, että ei kenenkään lähtijän perään tarvitse itkeä
Tää ei sinällään liity tähän topikkiin, mutta kysytään kun sulla tuntuu tietoa olevan. Mitkä roolit ovat Mansen toimistolla vaihtuneet tiuhaan viime vuosina? Kiinnostaa tietää.Kuinkahan mahtaa olla. Siitä päätellen että Mansen "toimiston puolella" on väki vaihtunut aika tiuhaan voi olla ettei siellä kovin kiinnostavia pestejä ole tarjolla. Toki ainahan organisaatio voi kehittyä.
Mansen toimisto mainittu ja heti on foorumipoliisi paikalla. 😂Tää ei sinällään liity tähän topikkiin, mutta kysytään kun sulla tuntuu tietoa olevan. Mitkä roolit ovat Mansen toimistolla vaihtuneet tiuhaan viime vuosina? Kiinnostaa tietää.
Näytti herättäneen Mansen toimisto sinutkin🙈Mansen toimisto mainittu ja heti on foorumipoliisi paikalla. 😂
Kysyin kun en tiennyt että mitkä roolit siellä ovat niin tiuhaan vaihtuneet. Mitä poliisia siinä nyt on?Mansen toimisto mainittu ja heti on foorumipoliisi paikalla. 😂
Moderointi ulkoistettu ’vartiointiliikkeelle’?Mansen toimisto mainittu ja heti on foorumipoliisi paikalla. 😂