Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
1,347
Taitaa pelaajalla itsellään olla optio mikäli haluaa käyttää sen.

Vaikea kuvitella, että Puputti enää mihinkään lähtis joko jatkaa mansessa tai lopettaa.

Pohjanmaa on aika iso. Voi olla pohjois-pohjanmaa ja Keki. Eikö sinne viime kaudella jo huhuiltu.
No ei tuo 40v vielä ole mikään mahdoton ikä vaihtaa seuraa. Tulihan Siggekin 40v KeKiin. Pudu on kuitenkin edelleen yksi sarjan parhaimpiin kuuluva koppari, joten kyllä varmasti kiinnostuneita on, mutta se on eri asia millaista sopparia tarjoavat.
 
Viestejä
221
No ei tuo 40v vielä ole mikään mahdoton ikä vaihtaa seuraa. Tulihan Siggekin 40v KeKiin. Pudu on kuitenkin edelleen yksi sarjan parhaimpiin kuuluva koppari, joten kyllä varmasti kiinnostuneita on, mutta se on eri asia millaista sopparia tarjoavat.
Puputti ei halunnut case Kohonen jälkeen jatkaa Mansessa.
Pyysi siirtoa, Kossu kiinnostunut.

Ensi kauteen lopettaa, Pohjanmaalla.
 
Viestejä
221
No en usko ennen kun näen. Oot selitellyt monesti, kuinka ei pelaa enää joukkueelle ja lähtis muka kesken kauden. Näistä ei kumpikaan pitänyt paikkaansa.
Halusi lähteä episodi Kohosen jälkeen, ei tykännyt/arvostanut seuran arvoja. Manse harasi vastaan. Tämän ihan olen pelaajan läheiseltä kuullut. Puputti on kuitenkin ammattilainen, pelaa täysillä aina niissä väreissä, kenen paita on päällä. Puputti on edelleen hyvissä väleissä Kohosen kanssa.
 
Viestejä
2,939
Ite näen Puputti ainoaks vaihtoehdoks jatkaa manses tai jossai toises kärkiporukas mis voi voittaa mestaruuden.

Ja epäilen kyllä tuota olisi kuullut pelaajan läheiseltä. Vaikka olisi kuullut, nii ei kukaan niitä kerro millekään foorumille tai eteenpäin. Ihmisillä on järkeä päässä.

Pikkasen taas karhua epäilen. Ettei vaan nyt olis teddykarhujen kanssa tullut käytyä metsäretkellä ja sammalleet myllättyä.
 
Viestejä
221
Halusi lähteä episodi Kohosen jälkeen, ei tykännyt/arvostanut seuran arvoja. Manse harasi vastaan. Tämän ihan olen pelaajan läheiseltä kuullut. Puputti on kuitenkin ammattilainen, pelaa täysillä aina niissä väreissä, kenen paita on päällä. Puputti on edelleen hyvissä väleissä Kohosen kanssa.
:) Minä tiedän, muut luulee tietävänsä.
 
Viestejä
1,347
Tuskin @Karhu aikaansa käyttää valehtelemiseen. Kyllä nuo sisäpiirilähteet kuitenkin ihan merkittäviä ovat ja niitä aina toisinaan vuotaa. Toki se optio on voimassa ja Mansessa on saumat menestyä ison lompakon kanssa.

Itse toivoisin, että Puputti siirtyisi vielä vuoden sopparilla Vimpeliin. Se kun olisi urheiluromantiikkaa.
No en tiedä, mutta ihmeellisiä tarinoita tulee Karhulta. Ensin Puputti halusi lähteä Koden takia, sitten Puputti onkin hyvissä väleissä Koden kanssa ja haluaa lähteä Komulaisen takia, sitten onkin seuran arvojen kanssa tullut ristiriitaa ja haluaa lähteä sen takia. Piti lähteä kesken kauden, kun ei tullut toimeen Komulaisen kanssa ja nyt sitten taas onkin seuran arvojen kanssa ongelmia. Ei kuulemma pelannut enää seuralle, mutta sitten yhtäkkiä taas selityksenä on että Puputti on ammattilainen joka pelaa täysillä seuralle.

Ota nyt sitten näistä selvää?
 
Viestejä
221
No en tiedä, mutta ihmeellisiä tarinoita tulee Karhulta. Ensin Puputti halusi lähteä Koden takia, sitten Puputti onkin hyvissä väleissä Koden kanssa ja haluaa lähteä Komulaisen takia, sitten onkin seuran arvojen kanssa tullut ristiriitaa ja haluaa lähteä sen takia. Piti lähteä kesken kauden, kun ei tullut toimeen Komulaisen kanssa ja nyt sitten taas onkin seuran arvojen kanssa ongelmia. Ei kuulemma pelannut enää seuralle, mutta sitten yhtäkkiä taas selityksenä on että Puputti on ammattilainen joka pelaa täysillä seuralle.

Ota nyt sitten näistä selvää?
Puputti halusi lähteä case Koden takia. Pelaa sille paidalle täysillä mitä kantaa. Ensi kaudella lopettanee Pohjanmaan seuran väreissä uransa <3 Lautanen, tsekkaa mun historia 9/10 osuu :)
 
Viestejä
1,053
Tuskin @Karhu aikaansa käyttää valehtelemiseen.
Joo. Varmasti just näin. Ja todellakin kannattaa tsekata Karhun historia. Nimimerkin toiminnan motiivit ovat kyllä hyvin selvät, ja yksikään niistä ei ole, että täällä haluaa rehellisesti kertoa vähän sisäpiiritietoja.

Helimo ja Manse on kyllä oikea persereikä tällä hetkellä pesäpallolle.
Pahempaa puuhastelua saa hakea.

Toki, mitä muutakaan voi viherpiipertäjältä odottaa.
Voisi mennä vihreän siirtymän kanssa vaikka keräilee kukkia tai haistelee niitä.

Turpaan tulee politiikassa ja urheilussa 😂
 
Viestejä
658
Joo. Varmasti just näin. Ja todellakin kannattaa tsekata Karhun historia. Nimimerkin toiminnan motiivit ovat kyllä hyvin selvät, ja yksikään niistä ei ole, että täällä haluaa rehellisesti kertoa vähän sisäpiiritietoja.
Eipäs vaan ollut kyseinen nimimerkki tullut vastaan aiemmin, kuin tässä ketjussa parin viestin perusteella. Mutta en tota Pohjanmaa-huhua ainakaan mahdottomana pitäisi. 🤔
 
Viestejä
924
Halusi lähteä episodi Kohosen jälkeen, ei tykännyt/arvostanut seuran arvoja. Manse harasi vastaan. Tämän ihan olen pelaajan läheiseltä kuullut. Puputti on kuitenkin ammattilainen, pelaa täysillä aina niissä väreissä, kenen paita on päällä. Puputti on edelleen hyvissä väleissä Kohosen kanssa.
Puputti oli itse yksi heistä, joka halusi totaalisen muutoksen Mansen valmennukseen sen jälkeen kun Kohonen osoittautui täysin pätemättömäksi työhönsä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös