Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
1,307
Varosen rooli olisi myös hyvä saada stabiloitua jossain kohtaa, pelannut kolmosena nyt puolet ja nelosena puolet noin karkeasti. Koko kausi nelosena niin sitten voisi vertailla lukujakin paremmin.
Omasta mielestä pelannut hyvin sisällä, ainakin jos vertaa viime kauteen. Jalkavaivaa ollut ilmeisesti ja se sotkenut kautta luulisin. Onko sitten ensi vuonna kolmonen tai vitonen. Lassista varmaan koulitaan nelonen, potentiaalia kyllä siihen on.
 
Viestejä
866
Omasta mielestä pelannut hyvin sisällä, ainakin jos vertaa viime kauteen. Jalkavaivaa ollut ilmeisesti ja se sotkenut kautta luulisin. Onko sitten ensi vuonna kolmonen tai vitonen. Lassista varmaan koulitaan nelonen, potentiaalia kyllä siihen on.

Itse odotan kyllä mieheltä enemmän, nuorena näytti, että olisi odotettavissa oikeasti kovia tehoja. Toivotaan, että lunastaa ensi kesänä jo odotuksia. Mutta nyt alkaa mennä niin ohi aiheen tässä ketjussa, että jatketaan vaikka KiPan ketjussa tätä keskustelua.
 
Viestejä
1,247
Kipafani eikaivaan aloitti huhun varosen siirrosta ja nyt täällä jo kunnon uhriutumista ja salaliittoteoria jyllää miten antipatiatahot lietsoo vääriä huhuja.

otetaas nyt iisimmin. Ei kai Varonen ole ikinä missään vaiheessa ollut lähdössä ja liekö isommin mistään edes kyselty.
 
Viestejä
704
Oisko muita huhuja kuin se, että joku Kipasta siirtyy Jomaan? Itse henk.koht toivoisin syksyltä jotain yllätyksellisyyttä (kuten Kosonen T - JoMa toissa syksynä), eikä näitä ”varmoja” kuten Kuosa-Tahko, Korhonen N - JoMa, Lieto - Manse. Oli esim jännä huomata Vikströmin päätyvän Sotkamoon, vaikka veikkaukset veivät häntä esim Joensuuhun.
 
Viestejä
1,543
Oisko muita huhuja kuin se, että joku Kipasta siirtyy Jomaan? Itse henk.koht toivoisin syksyltä jotain yllätyksellisyyttä (kuten Kosonen T - JoMa toissa syksynä), eikä näitä ”varmoja” kuten Kuosa-Tahko, Korhonen N - JoMa, Lieto - Manse. Oli esim jännä huomata Vikströmin päätyvän Sotkamoon, vaikka veikkaukset veivät häntä esim Joensuuhun.
Korhonen N on varmana huti.
 
Viestejä
2,565
Oisko muita huhuja kuin se, että joku Kipasta siirtyy Jomaan? Itse henk.koht toivoisin syksyltä jotain yllätyksellisyyttä (kuten Kosonen T - JoMa toissa syksynä), eikä näitä ”varmoja” kuten Kuosa-Tahko, Korhonen N - JoMa, Lieto - Manse. Oli esim jännä huomata Vikströmin päätyvän Sotkamoon, vaikka veikkaukset veivät häntä esim Joensuuhun.
Aivan. Entäs Pohjanmaan siirrot? Kertokaas nyt syväkurkut, mitä tapahtuu akselilla Kempele-Pattijoki-Seinäjoki-Koskenkorva-Vimpeli-Manse.
 
Viestejä
4,297
Ainahan sitä voi hakea Joensuusta uran päätteeksi hyvät rahat ja sitten muuttaa siviilielämään takaisin Kainuuseen. Ei kai se uusi talo sieltä mihinkään häviä, laittaa vuokralle siksi aikaa kun Joensuun keikka kestää.
 
Viestejä
329
Joo. Manse ei ole Pohjanmaata, mutta pesiskartalla Pohjanmaan seurojen parhailla pelimanneilla on taipumusta ajautua vähän etelämmäksi Manseen. Kuten vaikka Elmeri Lieto. Tai Perttu Ruuska. Sen takia Manse on pesiksessä Pohjanmaan ravintoketjun päätepiste.
Taitaa Lieto olla Etelä-Pohjanmaalta (maakunta) ja Ruuska Keski-Pohjanmaalta.
 
Viestejä
2,565
Taitaa Lieto olla Etelä-Pohjanmaalta (maakunta) ja Ruuska Keski-Pohjanmaalta.
Näihin Pohjanmaan sisäisiin finesseihin, mikä on etelä, mikä keski, mikä pohjois-Pohjanmaata, minun maantiedon taitoni ei enää riitä.

Sen olen pannut merkille, että pesiskartalla Suomi tuntuu olevan henkisesti jakautunut länteen ja itään. Siirrot tuppaavat tapahtumaan näiden leirien sisällä. Toki poikkeuksiakin on, kuten vaikka Jussilan pitkä ura Joensuussa. Mutta silloin tarvitaan yleensä iso tukku seteleitä, jotta tämän henkisen rajan yli mentäisiin. "Oman" leirin sisällä siirtymiskynnys on alempana.
 
Viestejä
123
Näihin Pohjanmaan sisäisiin finesseihin, mikä on etelä, mikä keski, mikä pohjois-Pohjanmaata, minun maantiedon taitoni ei enää riitä.

Sen olen pannut merkille, että pesiskartalla Suomi tuntuu olevan henkisesti jakautunut länteen ja itään. Siirrot tuppaavat tapahtumaan näiden leirien sisällä. Toki poikkeuksiakin on, kuten vaikka Jussilan pitkä ura Joensuussa. Mutta silloin tarvitaan yleensä iso tukku seteleitä, jotta tämän henkisen rajan yli mentäisiin. "Oman" leirin sisällä siirtymiskynnys on alempana.
Selittäisiköhän tätä jakautumista se, että pelaajat asuvat kyseisellä paikkakunnalla, jolloin seuranvaihto kauemmas on haastavampaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös