Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
2,895
Tuskinpa tänne juurikaan ne kirjoittavat ketkä siirroista tietävät. Huhuillahan voi ja saa kuka tahansa.
Juu ei tänne, mutta Kyllä täällä on niitä jotka tietävät asioista. Ipv palstalla tiedettiin kertoa Luoma ja Hämäläinen sopimuksista ja laakson. Niitä on helpompi uskoa, kun ne jotka niitä kertoo puhuu järkeviä ja perustelevat asioita tosi järkevästi mihin seuraa viedä jne.

Mutta niitä jotka inttää ja vänkää vastaa ja trollaa niiden kirjotuksia on aika hankala uskoa, kun selkeästi tekevät sitä muita ärsyttääksen. Kuten joku väitti, että vikström siirtyy manseen ja harjoittelee omillaan koko tammikuun. No eipä siirtynyt, vaan meni jymyy. Joku väittää nikkanen haluaa tahkoon, kun on pettynyt peluutukseen, silti teki jatkon koplaan. Se vaan lisää epäuskottavuutta, että eivät tiedä mitään, mutta vaan haluavat ärsyttää muita lukijoita.
 
Viestejä
221
Juu ei tänne, mutta Kyllä täällä on niitä jotka tietävät asioista. Ipv palstalla tiedettiin kertoa Luoma ja Hämäläinen sopimuksista ja laakson. Niitä on helpompi uskoa, kun ne jotka niitä kertoo puhuu järkeviä ja perustelevat asioita tosi järkevästi mihin seuraa viedä jne.

Mutta niitä jotka inttää ja vänkää vastaa ja trollaa niiden kirjotuksia on aika hankala uskoa, kun selkeästi tekevät sitä muita ärsyttääksen. Kuten joku väitti, että vikström siirtyy manseen ja harjoittelee omillaan koko tammikuun. No eipä siirtynyt, vaan meni jymyy. Joku väittää nikkanen haluaa tahkoon, kun on pettynyt peluutukseen, silti teki jatkon koplaan. Se vaan lisää epäuskottavuutta, että eivät tiedä mitään, mutta vaan haluavat ärsyttää muita lukijoita.
Just näin!

Itse tiesin Huusko ” Tahko over and Out”, sekä Österlund Tahkoon 💪

Vikström oli muuten todella lähellä Mansen kanssa sopimusta.

Puputti saa nähdä, mikä Pohjanmaan seura kutsuu.
Kossu pudonnee laskuista, jos eivät jatka pääsarjassa.

Meneekö jo Seinäjoelle odottamaan Puhtimäkeä 2025, mutta ei mennä asioiden edelle.
 
Viestejä
2,895
Just näin!

Itse tiesin Huusko ” Tahko over and Out”, sekä Österlund Tahkoon 💪

Vikström oli muuten todella lähellä Mansen kanssa sopimusta.

Puputti saa nähdä, mikä Pohjanmaan seura kutsuu.
Kossu pudonnee laskuista, jos eivät jatka pääsarjassa.

Meneekö jo Seinäjoelle odottamaan Puhtimäkeä 2025, mutta ei mennä asioiden edelle.
Puhtimäki ei Seinäjoelle tule 25 kun Seinäjoella on keski-petäjä ja Soini tulevaisuudessa lukkareita. Ja Puputti jatkaa todennäköisesti mansessa. Vikström kävi keskusteluja Mansen kanssa, mutta asia ei edennyt missään vaiheessa pitkälle. Nii, ehkä tiedät Tahkon asioista kun siellä kaljakatsomosta kuulet, mutta muut ihan täysin huhu puhetta, joka ei pidä paikkansa oot trolli ja nää sun puheet on enempi koomista kuultavaa. Sulla on ohuen langanvarassa kirjoitus oikeuksien menettäminen ja silti jatkat, koita nyt hyvä ihminen miettiä kannattaako tota performanssia jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,895
Elmo. Manseen liittyvät huhut.

Ei mennyt vikström kohdalla noin ku muistin väärin, mutta näin meni ,"Vikström neuvotteli sen jälkeen muun muassa Kiteen Pallon ja Manse PP:n kanssa. Kitee hankki lopulta Vikströmin sijasta Aku Kettusen, mutta Manse piti neuvotteluyhteyttä Vikströmiin yllä aina talvikuukausiin asti." Eli neuvoteltu, mutta lopulta katkes talvella neuvottelut.
 
Viestejä
215
Eiköhän anneta Ylläpidon hoitaa nuo kirjoitusoikeusasiat. Trollit voi ohittaa tai sulkea seurannasta, enkä minä näitä palstoja lukisi, jos kaikki tietäisivät saman kuin minä ja olisivat vielä samaa mieltäkin. Huhut ovat huhuja, ja pitäisin kummallisena, jos joku asian todella tietävä tulisi tänne niitä ennen aikojaan paljastamaan. Vääriä huhuja kyllä voidaan panna liikkeelle monestakin syystä. Tahallaan ärsyttäjät ja oman elämänsä standup-koomikot kyllä ärsyttävät minuakin. Joskus liika tosikkomaisuuskin.
 
Viestejä
221
Puhtimäki ei Seinäjoelle tule 25 kun Seinäjoella on keski-petäjä ja Soini tulevaisuudessa lukkareita. Ja Puputti jatkaa todennäköisesti mansessa. Vikström kävi keskusteluja Mansen kanssa, mutta asia ei edennyt missään vaiheessa pitkälle. Nii, ehkä tiedät Tahkon asioista kun siellä kaljakatsomosta kuulet, mutta muut ihan täysin huhu puhetta, joka ei pidä paikkansa oot trolli ja nää sun puheet on enempi koomista kuultavaa. Sulla on ohuen langanvarassa kirjoitus oikeuksien menettäminen ja silti jatkat, koita nyt hyvä ihminen miettiä kannattaako tota performanssia jatkaa.
Mikä performanssi?

Minä en missään kaljakatsomossa mitään kuule.
Ylläpito voisi tähän väsyneeseen ” kaljakatsomo” vihjailuun jo puuttua.

Minä katson poikani 8-vee kanssa pelit ihan muualla.

Ja olen asioista tietoinen.

Mä en jaksa tästä enää sinun kanssa vääntää.
Puhtimäki neuvottelee paluusta Pohjanmaalle. Fakta.
 
Viestejä
1,718
Mikä performanssi?

Minä en missään kaljakatsomossa mitään kuule.
Ylläpito voisi tähän väsyneeseen ” kaljakatsomo” vihjailuun jo puuttua.

Minä katson poikani 8-vee kanssa pelit ihan muualla.

Ja olen asioista tietoinen.

Mä en jaksa tästä enää sinun kanssa vääntää.
Puhtimäki neuvottelee paluusta Pohjanmaalle. Fakta.
Tuo fakta on puuta heinää.
Sen tiedät itsekin, niinkuin senkin, että sun höpöttelyitä ei enää kukaan ota tosissaan🙈
 
Viestejä
221
Voisiko jatkossa jokainen kertoa ne lähteet, mistä huhu on peräisin. Oli se sitten Elmosta tai kaljakatsomosta. Näin todenpitävyyttä pystyy selvemmin havainnoimaan.
Minun lähteet on seurojen omistajat yleensä.
Manse asiat etenkin 👍, Tahkossa tunnen pelaajat ja muutaman omistajan.

Joensuu ja Sotkamo, tietolähteeni ovat seurojen omistajien läheisiä + pari pelaajaa.
 
Viestejä
650
Lähinnä mietin, että kuka sen lähteen tarkistaa..
Niin. Voihan joku toki lähteä huiputus linjalle ja ei mikään komitea pysty vahvistamaan osallisuuksia sisäpiireihin tai kaljakatsomoon. Se on lukijan vastuulla. Mutta aika harva täällä jaksaa kirjoittaa tarkoituksella puuta heinää.
 
Viestejä
1,342
Minun lähteet on seurojen omistajat yleensä.
Manse asiat etenkin 👍, Tahkossa tunnen pelaajat ja muutaman omistajan.

Joensuu ja Sotkamo, tietolähteeni ovat seurojen omistajien läheisiä + pari pelaajaa.
Ihme ettei Arffmanin Pekka ole kiinnostunut tuollaisesta kultakimpaleesta joka tietää jokaiset siirrot ja läheisiä/tuttuja riittää jokaisen seuran sisäpiiristä. On kyllä varsin typerää porukkaa jos Mansen, Joman ja Sotkamon sisäpiiriläiset vuotavat jollekin hyvinkääläiselle jokaisen siirron, niin koska näin ei tapahdu ja keksit nämä ”varmat tiedot” päästäsi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös