Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024 (naiset)

Nimenomaan ei tiedetä, tiedät vain tämän foorumin perustelun huhulle, mutta et Janeten sielunmaisemaa, siinä on ero. Voit itse vetää johtopäätöksen sille huhulle jos se perustuu johonkin trollinimimerkin viestiin ja etenkin jos ihminen elää tavallista elämää.

Varsinaisesti asunnon ostaminen toiselta paikkakunnalta ei tarkota sitä, että hän siirtyy pelaamaan sinne ja ne voi jättää omaan arvoonsa. Itse en tiennyt mihin se huhu perustui, mutta voihan toki olla että tässä tapauksessa Haapakosken Jussilla on hyvät connectionit tai sitten vain Janette kyllästyi Lapuan meininkiin ja joukkuekaverit lopettaa/vaihtaa seuraa, niin tekisi kieltämättä omasta mielestä Janetelle hyvää vaihtaa seuraa.
Itse uskon siihen, että Janette haluaa vielä uransa kruunuksi Suomen mestaruuden. On itsekin puhunut siitä. Hänet on vuosi toisensa jälkeen saatu ylipuhuttua jatkamaan Lapualla, että yritetään vielä vuosi. Jossain kohtaa vaan tulee raja vastaan. Onko se hetki tullut nyt, jos Virkiän joukkue uudistuu ja sinne tulee Höglundit ym. Varmaan yksi jos toinen ajattelee, että ottaa muutaman vuoden, ennen kuin uudistunut Virkiä pelaisi mestaruudesta. Jaksaako Janette edelleen odottaa, kun ei enää ole ihan nuori pelaaja?Pesäkarhuissa olisi ainakin aito mahdollisuus pelata kullasta.

Siis mä puhuin Tampere keissistä ennen kauden alkua janeten kohdalla en Porin. Kävi syömässä siellä ja siinä se, ja heti joillakin Laukaa liian kovalla.

Ja ehkä Janette Poriin voi siirtyä jos haluaa kokeilla jotain uutta, ja uudessa seurassa. Ja pesäkarhut tarttee lyöjäjokeria. Mut mielenkiintoista ketkä tämän kauden joukkueesta pesäkarhuista jatkaa esim Peltonen jatkaako.
Mäkin puhuin pääasiassa paitsi käänsin katseet tossa lopussa kohtaan "itse en tiennyt mihin se huhu perustui" ja jatkoin siitä luontevasti Pesäkarhuihin ja rupesin pohdiskelemaan, miksi voisi olla looginen siirto ilman tietämättä asiasta mitään. Kuten tossa Jippo jo kertoi hyviä syitä, joukkueen rungon vaihtuminen, ikääntyminen, kuka tulee pelinjohtaksi. Tässä on ollut nyt pelinjohtajina Liikala, Viinamäki, Niskanen Ja Larikka ainakin. Pesäkarhuilla ollut samassa ajassa Österlund-Pokela pari ja nyt tulee seuraava, ei voi olla toikaan vaikuttamatta Janetteen.

Epäilisin tämä viimeinen vuosi ollut varmaan Janeten raskainta aikaa, loukkaantuminen, pelinjohtajan muutos ja kaikki muu preesens. Tohon päälle, että netissä ja joka puolella kohistaan, että Janette on aivan p*ska pesäpalloilija suunilleen ja Virkiä pärjäisi paremmin, joo tämä kausi varmaan on siltä näyttänyt, mutta tuloksen taakse pitää myös nähdä. Janette on kantanut vuosikaudet tota porukkaa ja jossain kohtaa se loppu tulee, ehkä se vaan tuli nyt.

Mäkin puhuin pääasiassa paitsi käänsin katseet tossa lopussa kohtaan "itse en tiennyt mihin se huhu perustui" ja jatkoin siitä luontevasti Pesäkarhuihin ja rupesin pohdiskelemaan, miksi voisi olla looginen siirto ilman tietämättä asiasta mitään. Kuten tossa Jippo jo kertoi hyviä syitä, joukkueen rungon vaihtuminen, ikääntyminen, kuka tulee pelinjohtaksi. Tässä on ollut nyt pelinjohtajina Liikala, Viinamäki, Niskanen Ja Larikka ainakin. Pesäkarhuilla ollut samassa ajassa Österlund-Pokela pari ja nyt tulee seuraava, ei voi olla toikaan vaikuttamatta Janetteen.

Epäilisin tämä viimeinen vuosi ollut varmaan Janeten raskainta aikaa, loukkaantuminen, pelinjohtajan muutos ja kaikki muu preesens. Tohon päälle, että netissä ja joka puolella kohistaan, että Janette on aivan p*ska pesäpalloilija suunilleen ja Virkiä pärjäisi paremmin, joo tämä kausi varmaan on siltä näyttänyt, mutta tuloksen taakse pitää myös nähdä. Janette on kantanut vuosikaudet tota porukkaa ja jossain kohtaa se loppu tulee, ehkä se vaan tuli nyt.
Totta. Mutta en ymmärrä noita puheita päästä pelaamaan kullasta, kyllähän Virkiä pelas välierissä myös. Mutta totta runko vaihtuu ja PJ. Mutta olisihan se aika hyvä vahvistus porille Janette ja varmaan halu kokeilla muuta. Mutta en nyt lähtisi pelkän Lepistön hankinnan perusteella puhumaan mistään mestaruudesta. Pelataan tää kausi alta pois ja kattelaan niitä mestaruus asioista sitten 2024 syksyllä sitten. Eikä pelkkien nimien perusteella.

Totta. Mutta en ymmärrä noita puheita päästä pelaamaan kullasta, kyllähän Virkiä pelas välierissä myös. Mutta totta runko vaihtuu ja PJ. Mutta olisihan se aika hyvä vahvistus portille Janette ja varmaan halu kokeilla muuta. Mutta en nyt lähtisi pelkän Lepistön hankinnan perusteella puhumaan mistään mestaruudesta. Pelataan tää kausi alta pois ja kattelaan niitä mestaruus asioista sitten 2024 syksyllä sitten. Eikä pelkkien nimien perusteella.
Ei mestaruudesta voi puhua edes Mansen kohdalla, kuten on nähty. Voidaan vaan todeta, että Pori on paljon vahvempi joukkue ensi kaudella, mikäli tämä siirto toteutuu. Lyöntivoimaisempi ja juoksuvoimaisempi. Porihan oli ylivoimaisesti hitain joukkue näistä neljästä, mutta jotenkin ihmeen kaupalla pelaa finaaleissa. Väitän silti, että ei Mansen "kotiutusarsenaali" olisi mitenkään parempi, kuin Porin jos Lepistö tossa olisi. Olen itse ainakin hyvin luottavainen Haapakosken tuloon ja odotan innolla mitä hän keksii Pesäkarhujen ulkopeliin, kun on saanut ton Jymyn ulkopelin aika tikkiin!

Ei mestaruudesta voi puhua edes Mansen kohdalla, kuten on nähty. Voidaan vaan todeta, että Pori on paljon vahvempi joukkue ensi kaudella, mikäli tämä siirto toteutuu. Lyöntivoimaisempi ja juoksuvoimaisempi. Porihan oli ylivoimaisesti hitain joukkue näistä neljästä, mutta jotenkin ihmeen kaupalla pelaa finaaleissa. Olen itse ainakin hyvin luottavainen Haapakosken tuloon ja odotan innolla mitä hän keksii Pesäkarhujen ulkopeliin, kun on saanut ton Jymyn ulkopelin aika tikkiin!
Joo siis ehdottomasti vahvistaa. Kyllä tulee joka osa alueelle vahvistus lyöntipuolelle jos ja kun Lepistö sinne tulee ja peltoselle jatko. Haapakosken johdolla varmasti Porin ulkopeli parantuu huomattavasti. Mikä muuten on jatkaako vetteranta vielä yhden kauden.

Joo siis ehdottomasti vahvistaa. Kyllä tulee joka osa alueelle vahvistus lyöntipuolelle jos ja kun Lepistö sinne tulee ja peltoselle jatko. Haapakosken johdolla varmasti Porin ulkopeli parantuu huomattavasti. Mikä muuten on jatkaako vetteranta vielä yhden kauden.
Mihis ny Minttu menis, syntyy Poris ni kuolee Poris! No ei vaa tuskin toi ikä oo mikään Mintulle, eikös 25 ole mittarissa ja ens vuon 26. Pärjää hyvi vaiks kolmikymppiseks!

Vaikka ei Lepistö tulisi, mielenkiintoisia aikoja eletään Porissa. Jännä nähdä mitä Haapakosken Jussi tuo Poriin ja mikäli Lepistö tulisi niin liittyykö se jotenkin Pokelaan että kun hän lähtee jos on ollut jotain eripuraa aikasemmin. Toki tais olla viime kauden jälkeen jotain huhuja Manseen, niin ei varmaan aikasemmin Pesäkarhut oo kyselly.
Vai liittyisiköhän ihan vaan siihen, että Jussi Haapakoski on aiemmin työskennellyt Virkiässä Lepistön kanssa? En nyt ihan lähtisi tuollaista draamaa tähän ympärille rakentamaan ;)

Vai liittyisiköhän ihan vaan siihen, että Jussi Haapakoski on aiemmin työskennellyt Virkiässä Lepistön kanssa? En nyt ihan lähtisi tuollaista draamaa tähän ympärille rakentamaan ;)
Siitä ei mulla ollut tietoa, pohdiskelin vain koska Puiston jälkeen on hankittu lyöjäjokeri, niin toki Lepistön tilanne oli silloin täysin eri, tuskin olisi tullut vaikka messias Liikala olis ollu Poris. Hienoa jos Jussi on työskennellyt, eikä mikään ihme onhan hän miehissä superin parhaita kakkospelinjohtajia. Nyt voi antaa näyttöjä ykkösenä ja siirtyä aikanaan miehiin kuten Niskasen Tomppa!

Hmm, jos Lepistö olisi tosiaan tulossa Poriin ja Harinen (P) jatkamassa niin Suominen ei kylläkään ainakaan sinne. Josko Jkylän uudelle stadionille tulisi lyökkijokeri, ja pari mahdollista nimeä olisi tässä listassa ja Valkeejärvi kolmas?

Mielenkiintoinen suuntaus naisten rynniminen mukaan pelinjohtohommiin. Ensin Katja Saari Kirittäret. Sitten Susanna Puisto JoMa. Nyt sitten Emma Körkkö tekee paluun Pöytyän tiimissä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.