En osaa kyllä sanoa.. Tulee vaan Mika "Poro" Laukkanen mieleen miesten puolelta.Tuosta "Poro"- lempinimestä tuli mieleen, kuka muistaa ketä naislukkaria on tällä nimellä kutsuttu? Muistaakseni myös "Muhoksen Mimmiksi" mainittiin.
En osaa kyllä sanoa.. Tulee vaan Mika "Poro" Laukkanen mieleen miesten puolelta.Tuosta "Poro"- lempinimestä tuli mieleen, kuka muistaa ketä naislukkaria on tällä nimellä kutsuttu? Muistaakseni myös "Muhoksen Mimmiksi" mainittiin.
Ja siellä voi aamuauringon (Itävalo) aikaan kävellä Vettenrannassa!Länsirintamalla uutisoitiin porissa olevan sellainen puisto, jossa on linna ja sen vieressä lähde.
Tuosta "Poro"- lempinimestä tuli mieleen, kuka muistaa ketä naislukkaria on tällä nimellä kutsuttu? Muistaakseni myös "Muhoksen Mimmiksi" mainittiin.
Tämä kattaa kieliasun lisäksi myös muun ymmärrettävyyden.Pyri kirjoittamaan viestisi niin, että ne ovat muille käyttäjille helposti luettavissa.
Mun puolesta saat kutsua pelaajia, ja vaikka tuomareitakin, millä nimellä haluat, keskenäs. Mutta eikö nämä palstat ole tarkoitettu yleiseen keskusteluun, ei sisäpiiriviestintään???Possu on kyl MANTSISEN lempinimi. Nimen on antanut NALLE VILJANEN ja joukkue ja hippoksen ympäristössä olevat kyl tietävät. Niin kuin LAURA "MUIKKU" TOIKKANEN tai ELLA "PORO" KORPELA. Tietäjät tietää....
Kuka pelaa Roihuttarien lukkarina tulevalla kaudella
Minä taas luulen, että Tyynela siirtyy Roihuttariin. Jos tämä toteutuu niin toivon Tyynelänkin kannalta, ettei Roihu ensi kaudella putoa. Olisi meinaan tämän jälkeen aika synkät tilastot Tyynelälläkin. Muut arvaukset lukkarien osalta on Nummikari Vaasaan ja Tanhua Manseen. Hannunniemi jatkaa Tahkon lukkarina. SMJ:n tilanne on kyllä mielenkiintoinen, koska Karjanlahti ja Santahuhta olivat aika tasavahvoja viime kaudella. Veikkaisin, että jompi kumpi lähtee kuitenkin muualle. Mutta minne, sitä en tiedä.Kuka pelaa Roihuttarien lukkarina tulevalla kaudella
Kommenttisi ydinajatus Salmelan kehitystä ajatellen on erinomainen, ja ainakin kepittää kaikki ajatukset johonkin jokerileikkiin lähtemiseen. Onneksi mulla myös vain spekuloijan rooli.Musta tuntuisi järkevimmältä, että se ois Ronja Salmela. Saisi samantien vastuuta sekä lukkarina että mailan varressa ja voisi vuoden tai kaksi kehittyä superin joukkueessa aivan samalla tavalla kuin mitä Nummikari teki.
Mutta tämä on täysin spekulaatiota. Minulla ei onneksi ole mistään mitään sisäpiiritietoa.
Minä taas luulen, että Tyynela siirtyy Roihuttariin. Jos tämä toteutuu niin toivon Tyynelänkin kannalta, ettei Roihu ensi kaudella putoa. Olisi meinaan tämän jälkeen aika synkät tilastot Tyynelälläkin. Muut arvaukset lukkarien osalta on Nummikari Vaasaan ja Tanhua Manseen. Hannunniemi jatkaa Tahkon lukkarina. SMJ:n tilanne on kyllä mielenkiintoinen, koska Karjanlahti ja Santahuhta olivat aika tasavahvoja viime kaudella. Veikkaisin, että jompi kumpi lähtee kuitenkin muualle. Mutta minne, sitä en tiedä.
Siinä kohtaako se raja menee, ketkä Pöytyän pelaajista kelpaavat superiin?Pöytyän jättävistä pelaajista uusi osoite siis selvillä Frantsilalle (Fera) ja Värrille (HP). Avoinna on vielä Reunanen, Tyynelä ja Leppänen.