Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2023

Viestejä
2,903
Tietysti hauskaa voi olla sun mielestä se, että pitää kuvitteellisia siirtoja varmoina. Mutta jatka vaan. Kyllä ne sieltä selviää.
Ei ole hauskaa minusta. Kyllä ne ihan varmoja on, jotka sitten kauden jälkeen julkistetaan. Mut tosiaan sä voit vapaasti uskoa ihan miten haluut, mut mun mielipidettä sä et saa muutettua. Enkä ylipäätään pidä siitä, yritetään muuttaa toisten ihmisten mielipiteitä. Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta se, että yrittää vaikuttaa toisten mielipiteisiin, menee jo musta aivopesun puolelle. Oon sen jonkun käyttäjän kans samaa mieltä, eikö voida odottaa kauden jälkeen kun sopimukset julkaistaan.
 
Viestejä
1,721
Ei ole hauskaa minusta. Kyllä ne ihan varmoja on, jotka sitten kauden jälkeen julkistetaan. Mut tosiaan sä voit vapaasti uskoa ihan miten haluut, mut mun mielipidettä sä et saa muutettua. Enkä ylipäätään pidä siitä, yritetään muuttaa toisten ihmisten mielipiteitä. Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta se, että yrittää vaikuttaa toisten mielipiteisiin, menee jo musta aivopesun puolelle. Oon sen jonkun käyttäjän kans samaa mieltä, eikö voida odottaa kauden jälkeen kun sopimukset julkaistaan.
Niin, sä nyt itse et malta odottaa🤔
 
Viestejä
1,721
Eikös tällaisten keskustelupalstojen perimmäinen tarkoitus ole juurikin se, että täällä ihmiset voivat vapaasti pekuloida sillä, mitä tulevaisuudessa ehkä tapahtuu tai sitten ei tapahdu.

Jos ei halua osallistua, niin kenelläkään ei ole pakkoa lukea tai osallistua pekulointiin.

Totta kai en mä oo muuta väittänytkään, joku muu on🤔
 
Viestejä
172
Ei ole hauskaa minusta. Kyllä ne ihan varmoja on, jotka sitten kauden jälkeen julkistetaan. Mut tosiaan sä voit vapaasti uskoa ihan miten haluut, mut mun mielipidettä sä et saa muutettua. Enkä ylipäätään pidä siitä, yritetään muuttaa toisten ihmisten mielipiteitä. Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta se, että yrittää vaikuttaa toisten mielipiteisiin, menee jo musta aivopesun puolelle. Oon sen jonkun käyttäjän kans samaa mieltä, eikö voida odottaa kauden jälkeen kun sopimukset julkaistaan.
Kaikki saavat olla juuri sitä mieltä kuin haluavat. Mutta aivopesusta tulee lähinnä mieleen, että niiden mielipiteiden olisi hyvä olla ihan omia, eikä kopiointeja Arffmanin "paljastuksista". Ne huhut joko osuvat oikeaan tai ei. Sitten kun sopimukset julkaistaan, ne vasta muuttuvat totuudeksi. Paljon on Pekalla ollut osumia, mutta täysin ilman huteja ei meistä selviä täällä kukaan, ei hänkään.
 
Viestejä
167
Sä et Aku Kettusen sopimusasioista tiedä, vai luuletko, että Manse halusi Akun vain syksyn peleihin?

Jos sopimus olisi tehty, miksi sitä ei olisi julkistettu kun kerran joukkueen mukana on jo muutenkin? Kun selvisi, että Kettunen ei Koskenkorvalla ensi kaudella jatka niin Kossu päästi loppukaudeksi lainalle Manseen ja ajatteli, että pystyy pitämään sarjapaikan ilmankin.
 
Viestejä
7
Mites Heikkalan Olli? Hänellähän käsittääkseni sopimus kattaa tämän kauden loppuun. Jatkuukohan ura vedossa, ottajia olisi varmaan muualtakin.
 
Viestejä
604
Sama täällä, mutta toisaalta ehkä hänelle olisi jo julkaistu jatkopahvi mikäli asiat ois täysin selvillä.
Ei vanhemman Heikkalan kausi ole kovin vahva ollut, joten neuvotteluasemat eivät ole parhaat mahdolliset. Mielestäni hänen lähtönsä olisi helposti paikattavissa, tosin rosteri kapenisi turhan ohueksi
 
Viestejä
454
Ei vanhemman Heikkalan kausi ole kovin vahva ollut, joten neuvotteluasemat eivät ole parhaat mahdolliset. Mielestäni hänen lähtönsä olisi helposti paikattavissa, tosin rosteri kapenisi turhan ohueksi
Asiasta mitään en tiedä, mutta olisiko suunta Tampereen kirkkaisiin valoihin? Etumiestähän Manse kaipaisi.
 
Viestejä
717
Asiasta mitään en tiedä, mutta olisiko suunta Tampereen kirkkaisiin valoihin? Etumiestähän Manse kaipaisi.
Ymmärtääkseni sekä Vainikaisella ja Lehtosella on sopimus ensi kaudesta. Miksi Manse tarvitsisi etumiehen? Ei ole tainnut kyllä tuohon kaksikkoon Manse kaatua tällä kaudella. Yllättävää toki ehkä hieman…
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös