Onko Olli Heikkalan ensi kauden seurasta tietoa?
Olliahan arvailtiin jyväskylään kiriin mutta tuskinpa oisVimpeli veto 2023 keskustelussa arvailtiin, että vaihtamassa seuraa. Minä arvaan, että jatkaa vedossa.
Jatkaa Veto kysyjiä oli mut jäiOnko Olli Heikkalan ensi kauden seurasta tietoa?
Milläs perusteella juuri kiriin?Olliahan arvailtiin jyväskylään kiriin mutta tuskinpa ois
No senkun itsekin tietäisin mutta joku sen heitti tulille ja sitte sitä pidettiin hetken aikaa jopa todennäköisenäkin. Enää se ei tosin ole, koska kirin2020 nippu on valmis.Milläs perusteella juuri kiriin?
Alajärvelläkin ollut ja tarvisi myös niinkuin MansekinTaitaa Severi Piispanen mennä Manseen takaisin
Hirvittävän vaikea valinta viettääkö kesän rämpimässä Alajärvellä vai pelatako mitaleista Tampereella. Itse en osaisi päättää.Alajärvelläkin ollut ja tarvisi myös niinkuin Mansekin
Fanipoikana Tampereella tai superpesispelaajana Alajärvellä? Siinä sitä on miettimistä.Hirvittävän vaikea valinta viettääkö kesän rämpimässä Alajärvellä vai pelatako mitaleista Tampereella. Itse en osaisi päättää.
Saloranta on kommentoinut Ylen alueuutisissa Ollin ja Meriläisen Kempeleeseen, julkistetun Jussilan lisäksi.Pelaajasopimuslistaa on taas päivitelty! Jos sieltä löytyy puutteita, niin kommentoikaa tälle kanavalle. Päivittelen niitä sen mukaan tuohon listaan. 🙂
Miesten Superpesiksen Siirtomarkkinat 2022
Joo kukapa ei vaihtaisi suomenmestaruusjoukkueesta kiriin.No senkun itsekin tietäisin mutta joku sen heitti tulille ja sitte sitä pidettiin hetken aikaa jopa todennäköisenäkin. Enää se ei tosin ole, koska kirin2020 nippu on valmis.
Päivitykseen: Marko Pelkonen Kossuun (2023)Tässäpä Supervuoro-kansalle katsaus tämän hetken miesten Superpesiksen sopimustilanteisiin. Tämänlainen artikkeli oli viime vuonna äärimmäisen suosittu, joten kasasin samanlaisen myös tänä vuonna.
Ja kyllä - samanlainen listaus on tulossa myös naisten puolelta jossain vaiheessa!
Miesten Superpesiksen Siirtomarkkinat 2022
Fanipoikana Tampereella tai superpesispelaajana Alajärvellä? Siinä sitä on miettimistä.
Saman rahan saa vähemmälläkin pelaamisella! 😂 Tai ehkä triplat.Valinta kertoo, ettei mikään tyhmä mies 👌
Saman rahan saa vähemmälläkin pelaamisella! 😂 Tai ehkä triplat.
Manselta on lähteneet Jussila, Kettunen ja Hokkanen ja tilalle on tullut lasinilkka-Hyötyläinen. Eiköhän siellä jonkun pelin pääse pelaamaankin. Liikaa ei voi myöskään korostaa Ankkurien huonoutta, kyllä siellä kummasti karisee superpesisstatukset kun jatkuvasti häviää.Fanipoikana Tampereella tai superpesispelaajana Alajärvellä? Siinä sitä on miettimistä.
Piispanen on ollut kahta joukkuetta pudottamassa Ykköspesikseen (Ankkurit 2019 ja KaMa 2022). Parempi vaan ettei Piispanen Ankkureihin tule vaan menee Manseen. Ankkureilla on jo 5 linjapelaajaa ja etenijöitä riittävästi. Ei mahtuisi Piispanen mun kokoonpanoon Ankkureissa.Manselta on lähteneet Jussila, Kettunen ja Hokkanen ja tilalle on tullut lasinilkka-Hyötyläinen. Eiköhän siellä jonkun pelin pääse pelaamaankin. Liikaa ei voi myöskään korostaa Ankkurien huonoutta, kyllä siellä kummasti karisee superpesisstatukset kun jatkuvasti häviää.
Piispanen on ollut kahta joukkuetta pudottamassa Ykköspesikseen (Ankkurit 2019 ja KaMa 2022). Parempi vaan ettei Piispanen Ankkureihin tule vaan menee Manseen. Ankkureilla on jo 5 linjapelaajaa ja etenijöitä riittävästi. Ei mahtuisi Piispanen mun kokoonpanoon Ankkureissa.
Kova on joukkue Alajärvellä.Piispanen on ollut kahta joukkuetta pudottamassa Ykköspesikseen (Ankkurit 2019 ja KaMa 2022). Parempi vaan ettei Piispanen Ankkureihin tule vaan menee Manseen. Ankkureilla on jo 5 linjapelaajaa ja etenijöitä riittävästi. Ei mahtuisi Piispanen mun kokoonpanoon Ankkureissa.