Tai Mansen, kun asuu kuulemma siellä.
Onko jossain julkaistu, ettei Iivarinen jatka Mansessa?
Tai Mansen, kun asuu kuulemma siellä.
Onko jossain julkaistu, ettei Iivarinen jatka Mansessa?
Vainionpää, Ruuska ja Piirainen? Eikai sinne Mansee nyt hitto kaikki ilman sopimusta olevat pelaajat meneVainionpään osoite taitaa olla tampere
Vainionpää, Ruuska ja Piirainen? Eikai sinne Mansee nyt hitto kaikki ilman sopimusta olevat pelaajat mene
Todellisuudessa eivät osta ketään, eivätkä ole ostaneet.Mikä ettei, niinhän se Chelsea FC toimi kun oli rahamies takana.
Ostetaan pois kuljeksimasta, etteivät muut saa - on käyttöä tai ei.
No todellisuudessa ehkä eivät ihan kaikkia osta.
Muuten en epäilisi, mutta kai ne etenijäjokerinkin tarvitsee. Kolme kotiuttajaa olisi turhinta turhuutta.Mikä ettei, niinhän se Chelsea FC toimi kun oli rahamies takana.
Ostetaan pois kuljeksimasta, etteivät muut saa - on käyttöä tai ei.
No todellisuudessa ehkä eivät ihan kaikkia osta.
Hommatkaa vaan pelaajia muualta,me Kouvolassa tehdään ne itse.Muuten en epäilisi, mutta kai ne etenijäjokerinkin tarvitsee. Kolme kotiuttajaa olisi turhinta turhuutta.
Kouvola on yksi parhaista kasvattajaseuroista lajissamme, mutta Koplan superpesisjoukkueeseen omia kasvatteja yltää erittäin vähän kuitenkin. Pitkäsen Eeron loistava työ seurassa näkyy nimenomaan junnupuolella, mutta menstys superissa on melkolailla isolla rahalla hankittua. Sata kertaa parempaa toimintaa kuin toisella finaalijoukkueella, josta ei pelaajia ole tuotettu pesisperheelle juurikaan lainkaan. Ero kuin yöllä ja päivällä. Toinen timantti ja toinen nolla.
Ei sitä kumminkaan samaa viestiä joka viestissä tarvitse toistaa, vähemmästäkin ollaan huomattu sinun mielipiteesi.Jos sanoo asiat niinkuin ne on, niin miten se on mollaamista? Ei kait se minun vikani ole, että asiat ovat kuten ovat?
Komu on voittanut urallaan paljon. On yksi kaikkien aikojen sisäpelaajista. Jos valittaisiin kaikkien aikojen 12 pelaajan kokoonpanoa, niin Komu olisi monien papereissa yksi jokereista (myös minun).
Sillä taas ei ole mitään merkitystä arvioitaessa onnistumista pelinjohtajana/ihmisjohtajana. Se on ihan kiistatonta, että Komu on saanut sukset ristiin pelinjohtouransa aikana useiden Sotkamosta poistuneiden pelureiden kanssa ja moni poistuneista olisi jatkanut Sotkamossa, jos viuhkan varressa olisi ollut lähes kuka muu tahansa. Joku saattaa myös tulla takaisin, kunhan Komu lähtee. Miten tämän sanominen on mollaamista?
Hommatkaa vaan pelaajia muualta,me Kouvolassa tehdään ne itse.
Komu on piikki Graingerin lihassa , huono pelinjohtaja ei voita mestaruuksia , mutta Komu voitti 2020 !Ei sitä kumminkaan samaa viestiä joka viestissä tarvitse toistaa, vähemmästäkin ollaan huomattu sinun mielipiteesi.
Ei Tampereella osata ja viitsitä tehdä junnuista superim pelimiehiä niinkuin muualla , pääsee paljon helpommalla kun ostelee muiden tekemiä valmiita superin pelureita muilta joukkueilta pelaamaan ja poppariosastolle notkumaan !Hommatkaa vaan pelaajia muualta,me Kouvolassa tehdään ne itse.
Patrik Vartama on kuitenkin lähtöisin Jokioisilta, jossa pelasi 18- vuotiaaksi asti. Ihan turhaa tämä jatkuva keskustelu, kuka mistäkin lähtöisin.Juu hyvinkäältä