Pitkälti samoilla linjoilla (tässäkin). Vaikka jossakin määrin ymmärrän skuuppien jahtaamisen, moni arvomedia tekisi viisaasti, kun se hillitsisi itseään. Tarkista, tarkista, tarkista - olisi syytä muistaa ennen kuin tämänkaltaisia uutisia kuin Koden siirtyminen Hyvinkään Tahkoon lähdetään julkaisemaan. Ja muutenkin tässä vaiheessa kautta arvomedian toivoisi keskittyvän johonkin ihan muuhun kuin siirtohuhuihin.
Mikä on enää arvomedia, varsinkaan nettipuolella? Yle oli viimeinen, joka tuohon klikkisotaan lähti mukaan, mutta nykyään jokainen valtakunnallinen media jahtaa klikkejä silläkin uhalla, että arvostus menisi.
Silti minä en osaa olla kriittinen. Tämä voi olla medioille pieni uskottavuustappio, pesäpallolle suuri voitto. Olen omalla työpaikallani ainoa pesäpalloa yhtään enempää seuraava ihminen, kertaalleen kuulin ulkopuolelta keskustelun koskien "sitä Supertähdet-Kohosta" koskien ja jokusen kerran kysyttiin minulta aiheesta (kun kaikki tietävät minun ahmivan pesäpalloa).
Voin ihan suoraan sanoa, että viimeiseen muutamaan vuoteen meillä duunissa ei ole pesäpallosta kahvipöydissä puhuttu. Minun puolestani saavat "arvomediassa" lätkiä vaikka joka viikko koko kansan huulille nousevaa pesisjuttua ilmoille. Harmi vain tämä ei ole realismia, kun Kode on ainoa kiinnostava hahmo. Miettikääpä is:n etusivulle juttua Sami Haapakoskesta: 80% Suomen väestöstä ei todellakaan tiedä kenestä puhutaan, ja sivuuttaa koko jutun.