Sulla on tällänen kiva, poissuljettu metodi.Jussila ei siirry Manseen. Eikä Pohjanmaalle. Eikä Oulun seudulle.
Voi sitten myöhemmin todeta "mitä mä sanoin".. vaikka et sanonut mitään.
Sulla on tällänen kiva, poissuljettu metodi.Jussila ei siirry Manseen. Eikä Pohjanmaalle. Eikä Oulun seudulle.
Google maksaa Jussilan Jymy palkan?
Olisiko Google investoinut Piiparinmäen tuuleen jos Jussila ei tule Jymyyn?
Jännitys tiivistyy!
Varmasti totta. Hartikaisenkin ois pitäny maksaa et pääsee pelaamaan Janin huippukööriin😊Höpöhöpö. Jussila maksaa Jymylle, että pääsee pelaamaan.
Loppujen lopuksi se on ihan sama minne Jussila siirtyy.Ennemmin ottaisin Koplaan Simo Vainikaisen ja Konsta Kurikan.Puuttuu enää, kuka lyö suurimman vedon minne Tume siirtyy
.Itse kyllä laittaisin panoksia nuorempiin,oli Jussila kuinka hyvä tahansa.
Tuumaisi varmaan niin kuin on, että pelaa nyt paremmin kuin ikinä ja ensi vuonna vielä vähän paremmin.Suunnilleen Kivipellon, Mäentaustan ja Toikan ja Saukonkin ikäinen. Huom luettelon jalat ja pesävälitaio. Jussila on tuossakin porukassa vahva ellei vahvin.
Totta kai se kolmenkympin raja on just tuossa, mutta voisi kuvitella, että Jussilan otteet on parasta A-luokkaa vielä viisi -kuusi vuotta, jos uraa haluaa jatkaa. Ei tuosta muuten täällä niin paljon puhutttaisi
Mitähän Tume tuumisi jos näitä lukisi
Muuten hyvä mutta Lippo ilmoitti jo ajat sitten ettei Jussila ole siirtymässä OuluunYlellä kirjoitetaan Jussilan siirtyvän Lippoon.
Joukkueen kapteenilla Tuomas Jussilalla tunteet nousivat pintaan ottelun jälkeen. Jussilan, 30, perhe oli paikan päällä kannustamassa, mikä teki hetkestä erityisen.
– Pitkä taival päättyy, joten on lisätunnetta ja -latausta tässä hommassa. Olen antanut kaikkeni tälle seuralle ja JoMalle, Jussila sanoo Yle Urheilulle.
Vuodesta 2013 lähtien JoMassa pelannut Jussila siirtyy ensi kaudeksi Oulun Lippoon. Vaikka hän on tehnyt päätöksen hyvissä ajoin ennen kauden päättymistä, kolahti asia tajuntaan mestaruuden ratkettua.
Näin Joensuussa juhlittiin pesismestaruutta – JoMa-uransa päättävä kapteeni tunteikkaana: "Olen antanut kaikkeni tälle seuralle"
No niin ilmoittivat. Sehän tässä just hauskaa onkin.Muuten hyvä mutta Lippo ilmoitti jo ajat sitten ettei Jussila ole siirtymässä Ouluun
Sehän on hienoa. Jussila nähdään sitten ensi kesänä Kitrolla pelaamassa. Mikäli ankkurit nyt saa Ykköspesiksen joukkueen kasaan.Ylellä kirjoitetaan Jussilan siirtyvän Lippoon.
Joukkueen kapteenilla Tuomas Jussilalla tunteet nousivat pintaan ottelun jälkeen. Jussilan, 30, perhe oli paikan päällä kannustamassa, mikä teki hetkestä erityisen.
– Pitkä taival päättyy, joten on lisätunnetta ja -latausta tässä hommassa. Olen antanut kaikkeni tälle seuralle ja JoMalle, Jussila sanoo Yle Urheilulle.
Vuodesta 2013 lähtien JoMassa pelannut Jussila siirtyy ensi kaudeksi Oulun Lippoon. Vaikka hän on tehnyt päätöksen hyvissä ajoin ennen kauden päättymistä, kolahti asia tajuntaan mestaruuden ratkettua.
Näin Joensuussa juhlittiin pesismestaruutta – JoMa-uransa päättävä kapteeni tunteikkaana: "Olen antanut kaikkeni tälle seuralle"
Laura on tullut isäänsä 😂Sukunimi Arffman näköjään velvoittaa kirjoittamaan paskaa, vaikkei tällä kertaa olekaan Pekka kyseessä. Tai vaihtoehtoisesti sitten oli todella kovaa bluffia Lähteenmäeltä.