Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2019-20

Eikös tähän ketjuun käyttäjät voisi laittaa tiedon/veikkauksen Jussilan tulevasta seurasta. Näkisi sitten tiedon julkistamisen jälkeen kenellä on asiantuntemusta.

Monellahan täällä näyttää "tietoa" olevankin 😉. Itselläni ei tietoa ole, pelkkä toive että Jussila tulisi Kekiin. Hiljaista on Kekin rintamalla ollut, jos jollakin on vihiä mahdollisista Kekiin siirtyjistä niin kertokaa 👍.

Eikös tähän ketjuun käyttäjät voisi laittaa tiedon/veikkauksen Jussilan tulevasta seurasta. Näkisi sitten tiedon julkistamisen jälkeen kenellä on asiantuntemusta.

Sellasen paperin alakulman nähneenä, jossa Jussilan allekirjoitus, sanotaan Imatra.

Jos viaton leikinlasku sallitaan tässä haudanvakavassa asiassa, totean, että minäkin olen nähnyt sellaisen paperin, jonka alakulmassa lukee Jussila. Lisäksi olen nähnyt sellaisen paperin, jonka yläkulmassa lukee Imatra. Ovatko paperit ”keskeltä” yhdessä, sitä en tiedä.

Jos viaton leikinlasku sallitaan tässä haudanvakavassa asiassa, totean, että minäkin olen nähnyt sellaisen paperin, jonka alakulmassa lukee Jussila. Lisäksi olen nähnyt sellaisen paperin, jonka yläkulmassa lukee Imatra. Ovatko paperit ”keskeltä” yhdessä, sitä en tiedä.

Itekin lähinnä huutelen vaan niiden ilmaisten kaljojen toivossa. 🤷🏻‍♂️

Imatralle Jussila tulee. Paikallinen rakennusfirma isosti mukana ja hoitaa opintojaan sitä kautta. 1+1v sopimus.

Taitaa olla sitten pesismittakaavassa oikeasti rahakas tarjous. Oikein muuta hyvää syytä siirtymiselle Joma -> Imatra vaikea keksiä; työmatka pitenee huomattavasti, menestysmahdollisuudet vähäisemmät...

Niemi näyttäs olevan koplaan menossa (yksi vaihtoehdoista). Ihmettelen joman haluttomuutta tehdä jatkosopimusta. Kai siellä on joku isompi suunnitelma sitten

Niemi näyttäs olevan koplaan menossa (yksi vaihtoehdoista). Ihmettelen joman haluttomuutta tehdä jatkosopimusta. Kai siellä on joku isompi suunnitelma sitten

Sä oot varma, ettei Joma oo sopimusta tehnyt. Pöytälaatikossa taitaa olla muitakin julkaisemattomia jatkosopimuksia. Eli ei ole Niemi Kouvolaan menossa. Mitä nyt kerran kesässä!

Toteutuessaan Jussilan meno Imatralle olisi kyllä yksi pesiksen kummallisempia siirtoja.
Kuitenkin parempiakin seuroja olisi ottamassa.

Ei edes Jussila Imatraa neljänkärkeen pysty nostamaan.

En ihan koko ketjua viitsinyt kahlata läpi, mutta melkein ja sen perusteella listaan ne seurat, joihin Jussilan ei ole huhuttu siirtyvän: Tahko, KiPa... siinä ne taisikin olla.
Ja listataan myös ne, joihin ei ylipäänsä ole huhuttu yhtään "kuumaa" tai mielenkiintoista siirtoa: Tahko, Kipa...Oho, ne taisi taas loppua tuohon. Mielenkiintoista. Mitenhän tätä tulkitsisi? :unsure::confused:
Onko nämä kaksi Superin tylsintä joukkuetta? Vai kaksi köyhintä? Vähiten tunteita herättävää? Taantuvinta?

Olen ihmetellyt, että jos kaikki pelaajat haluaa Helsinkiin heti, kunhan siellä olisi joukkue, niin mikseivät sitä ennen halua Tahkoon? Siinähän se on vieressä. Siitä on aikaa kun itse Pihkalassa olen käynyt eli fasiliteeteista en tiedä, mutta avaran kentän luulisi houkuttelevan ainakin omia tilastoja kaunistelemaan tahtovia pelaajia.

Kitee taas on liian lähellä Joensuuta kilpaillakseen samoista pelaajista. Vaikkakin Kiteellä on kyllä ihan hyvä nippu kasassa ja lyöjäjokerikin taitaa pitkästä aikaa olla jo kauden alusta mukana.

Rönkön ensi kauden seura voi olla myön monelle yllätys, vaikkakin on sopimuksen alainen pelaaja tällä hetkellä.

Onhan tuo Sotkamossa ollut julkinen tieto jo juhannuksesta lähtien, että Rönkkö ei jatka täällä. Pesäpallossa sopimukset on tehty purettaviksi, ei ole mitään järkeä pakottaa jäämään pelaajaa, joka ei halua jatkaa ja vielä maksaa siitä.

Reissaaminen Oulun ja Imatran väillä on hankalaa. Junalla matka kestää 8 - 11 tuntia. Autolla matkaa on 529 km eli n. 7 tuntia.

Eikö perhe voi tulla kesäksi Imatralle niin ei tarvitse reissata? IPV on perinteisesti tarjonnut muualta tuleville pelureille asumisen pelikauden ajaksi, joskin esim. Dalla kävi silti Jyväskylästä käsin Imatralla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.