Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2019-20

Tällä tavalla
Niin ja Heimonen ei jatka Vimpelis. Lopettanee.
Isoketo lopettaa ja samoin Rinta-aho.
Liki jokainen osaa kirjoittaa varmasti halutessaan paskaa, mutta tämä kyseinen viesti menee jo heittämällä tämän kesän paskimmat viestit tällä palstalla TOP-kolmeen.

Vimpelin Veto: Teemu Isoketo jatkaa Vimpelin Vedossa kaksi seuraavaa kautta.

Vai FAKENEWSSS!?!!!!

TakanoriKono

Jymyyn menee Jussila. Niin se vaan finaalien paras pelaaja siirtyy toiseen finaalijoukkueeseen.

Etteköhä lopeteta tuo Jussilan siirtely paikasta toiseen ja ootetaan virallista Jussilan päätöstä ja infoa asiasta. Alakee jo tympimään ku kaikki yrittää olla tietoviisaita ja sitte lopuksi joku sannoo että minähän sanoin, minä tiesin ku ensi kaikki joukkueet o luetellu mihin se mennee. Het sitte Hoiskosta. Nii ja Järviradiosta seki sitte ilmotellaa ku aika on.
Sinä kirjoitat viisaita Jussilasta. Muista kirjoitat esimerkiksi näin:

”Niin ja Heimonen ei jatka Vimpelis. Lopettanee.
Isoketo lopettaa ja samoin Rinta-aho”.

Miksi näin?

Etteköhä lopeteta tuo Jussilan siirtely paikasta toiseen ja ootetaan virallista Jussilan päätöstä ja infoa asiasta. Alakee jo tympimään ku kaikki yrittää olla tietoviisaita ja sitte lopuksi joku sannoo että minähän sanoin, minä tiesin ku ensi kaikki joukkueet o luetellu mihin se mennee. Het sitte Hoiskosta. Nii ja Järviradiosta seki sitte ilmotellaa ku aika on.
Niin, ja sinähän tiesit eilen kertoa, että Isoketo lopettaa. Voisitko itse lopettaa disinformaation.

basso pasi

Pasi Kokkonen tekemässä comebackkiä! Todennäköisesti Tahkoon! Hyvä Tahko nuori joukkue ja ei kun Pasi kehään.

Mitä ihmettä mestaruuksia vuodesta toiseen tavoitteleva joukkue tekisi näillä ykköspesistason Särkisillä ja Penninkankailla (pelasko toi Särkinen Ankkureissa edes viime kaudella) Ei oikein mahdu mun kaaliin. Yksi rivipelaaja (Sillanpää) jo Ankkureista sinne täksi kaudeksi haalittiin, niin luulisi riittävän. Seuraavan sisään tulijan täytyy olla vahvistus isolla V:llä.

No nyt tuli sellanen siirtouutinen että oksat pois mutta en taija vielä puhua ennen ku se julukastaa ku toiset on nii vihase ennen aikasesta informaatiosta. Pian kuulette lehestä.
Niinpä, kun joku siirtouutinen aikanaan julkaistaan, kerrot juuri sen siirron
tietäneesi. Uskokoon ken haluaa.
Olet hölötellyt täällä, mitä milloinkin. Nyt sitten oletkin joku luotettu sisäpiiriläinen?
Tuskin sinulle sotkamolaiset, joensuulaiset tai edes vimpeliläisetkään kovin hanakasti uskoutuvat ja alajärveläisten jymyuutiset lienevät äkkiä kerrottu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.