Lipottarille on luotu oma ketju. Olin sua minuutin nopeampi.Niilo sanoi:Lipottaret vuonna 2017:
Siri Eskola, Laura Pohjola, Roosa Törmänen, Eveliina Lämsä, Jenina Säkkinen, Ella Korpela, Katrina Määttälä, Anna Hemmilä, Emilia Linna, Susanna Korkala, Sara Kinnunen, Ninni Fasse ja Juulia Salonen.
pesistieto sanoi:Laura Toikkanen Pesä Yseistä Lukon paitaan
pekkeri sanoi:Jos Kirittärien porukkaan ei tule suuri muutoksia on sitten jo Kulta selvillä vuodelle 2017..
Vieras sanoi:pekkeri sanoi:Jos Kirittärien porukkaan ei tule suuri muutoksia on sitten jo Kulta selvillä vuodelle 2017..
Kannattaakohan koko kautta edes pelata. Selvä kun on jo.
Taitaa Körkön seura olla ensikaudella kuitenkin Kiri?Masce sanoi:Körkkö ei jatka Kirittärissä, joten tarkoittanee sitä, että etsivät Niemisen kanssa uutta seuraa? Huhutko vievät Länsi-Suomea kohti?
Tulee jännittävä Itä-Länsi muuten, jos se on ollut tähän asti Lapua vs. Jyväskylä näytösottelu vierastyöläisillä. Nyt kun Kirittäret näyttäisi palaavan tavallisten kuolevaisten joukkoon, niin Pori, Rauma ja Lapua luonevat aika vahvan pohjan Lännen joukkueelle...
Eki sanoi:Taitaa Körkön seura olla ensikaudella kuitenkin Kiri?
Masce sanoi:Eki sanoi:Taitaa Körkön seura olla ensikaudella kuitenkin Kiri?
Kempele? Eikö tuo Länsi-Suomeen siltikin vie. Tainojoo, Itä-Länsissä Idän puolella.
Sarastus sanoi:Tarkoittaa Jyväskylän Kiri
Masce sanoi:Sarastus sanoi:Tarkoittaa Jyväskylän Kiri
Noinko on? Hienoa, jos Superpesiksen herättely rikkoo Kirinkin sisäpiiriä sen verran, että tulee uutta verta pelinjohtoon. Ehkä siellä on oikeastikin jotain muutoksia sitten tapahtumassa.
Sarastus sanoi:En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.
Olisiko yllätys jos Kärkkäisen olisi KeKin miesten Pj ?Masce sanoi:Sarastus sanoi:En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.
Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.
Masce sanoi:Sarastus sanoi:En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.
Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.
MieVaan sanoi:Masce sanoi:Sarastus sanoi:En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.
Pilkuntarkka voisi sanoa, että Kempele on länsirannikolla, kun kunnalla on merenrantaakin :
Mutta Masce kun kuulee selekästi mua enempi huhuja niin mitä Pesä-Ysit aikoo, alkukuusta sanoivat että joukkueen ulkopuolelta neuvotellaan 5-6 pelaajan kanssa mutta mitään ei ole julkistettu vai onko multa vain mennyt ohi?
Masce sanoi:Huikeaa muuten, että tuolloin oli oikeasti karsintaa maakuntasarjan ja aluesarjankin välillä. Nykyään pääsee ilmoittautumalla SuomiSarjaan parhaimmassa tapauksessa.
Masce sanoi:MieVaan sanoi:Mutta Masce kun kuulee selekästi mua enempi huhuja niin mitä Pesä-Ysit aikoo, alkukuusta sanoivat että joukkueen ulkopuolelta neuvotellaan 5-6 pelaajan kanssa mutta mitään ei ole julkistettu vai onko multa vain mennyt ohi
Ei ole kyllä tietoa, miten noiden kanssa on käynyt. Uskoisin, että uutisia alkaa satelemaan jahka Imatra saa vierestä oman miesten joukkueensa kasaan. Naisten kanssa kun on aina oma sovitteleminen näissä neuvotteluissa, kun korvaukset eivät ole järinkään suuria edes Superpesiksessä. Varsinkin kun ulkopuolelta hankitaan pelaajia, niin yksityiselämän järjestelylle pitää varata aikaa, jos nyt ei ole sellainen opiskelijakeskittymä kuin Jyväskylä.