Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2017

Perva

Vs: Siirtohuhut 2017

taukomakkara sanoi:
http://www.raahenseutu.fi/urheilu/aki-orava-villein-huhu-ikina/#ath

"– Olen ollut jutuissa sinne. Mutta olen sanonut, ettei se ole tällä hetkellä vaihtoehto. En kuitenkaan sulje mitään ovia lopullisesti, mutta tulisihan siinä taas kulkemista, jos lähtisin Raaheen pelaamaan, Orava alleviivaa."

Voiko rivien välistä lukea, että Oravan uusi seura löytyy joko Oulusta tai Kempeleeltä?
Kyllä voi. Mutta Kempele teki jo Kyllösen kanssa sopimuksen, kyllä siellä joukkue on jo täynnä siis siltä osin. Lippoon yksi mies vielä menee ja toivottavasti myös budjettiin.

-

toiseksiviimeinenlyöjä sanoi:

Toivolan nimi puuttuu Kossun listoilta. Tai ei ainakaan jutussa mainittu.

Paikallislehti Ilmajokinen kertoi aihemmin, että jatkaa. Varmasti olisi kysytty mies seuraan kuin seuraan. Mutta taitaa mies kokea itse olevansa Kossulle kaikki kaikessa. Niin kuin jo nähtiin loppu kesästä.

Aral

Tuskimpa sanoi:
Ankkureihin ei mene kukaan enää.

Nimenomaan näin. Ja otsikkoon liittyvänä huhuina mainittakoon, että seura on vaihtamassa nimeään Araljärven Ankkureiksi.

Hoiskolainen

taukomakkara sanoi:

"– Olen ollut jutuissa sinne. Mutta olen sanonut, ettei se ole tällä hetkellä vaihtoehto. En kuitenkaan sulje mitään ovia lopullisesti, mutta tulisihan siinä taas kulkemista, jos lähtisin Raaheen pelaamaan, Orava alleviivaa."

Voiko rivien välistä lukea, että Oravan uusi seura löytyy joko Oulusta tai Kempeleeltä?

Oravalla ei ole vielä sopimusta. Voisiko siitä päätellä että Orava on hinnoitellut itsensä liian korkealle?

jooh

Hoiskolainen sanoi:
taukomakkara sanoi:

Hankala tilanne kun ilmoittanut vanhalle seuralle että siellä en pelaa, ja samaan aikaan pitäisi saada soppari edes jonnekin jos pelata haluaa. Veikkaan kyllä että lipossa pelaa uransa loppuun.

Oravalla ei ole vielä sopimusta. Voisiko siitä päätellä että Orava on hinnoitellut itsensä liian korkealle?

jooh sanoi:
Hankala tilanne kun ilmoittanut vanhalle seuralle että siellä en pelaa, ja samaan aikaan pitäisi saada soppari edes jonnekin jos pelata haluaa. Veikkaan kyllä että lipossa pelaa uransa loppuun.

Oma arvaus on, että jonkinlainen esisopimus Lipossa pelaamisesta on ollut jo pitkään, mutta asiassa nyt vain kestää se, että Lipon pitää saada kerättyä ulkopuolista rahaa tuota sopimusta varten. Orava varmaan harjoittelee jo ensi kautta varten Lippo mielessään, mutta sopimus julkaistaan vasta sitten, kun rahoitus on saatu järjestymään. Tänä päivänä, kun rahankerääminen edelleen on hyvinkin haasteellista, niin ulkopuolisen rahoituksen järjestyminen ottaa aikaa. Tämä julkaisun pitkittyminen taas antaa sijaa erinäisille huhuille ja epävarmuustekijöille kuin myös turhaa toivoa muutamille joukkueille, joiden joukkue on edelleen pahasti keskeneräinen.

Eiköhän tuo Aki tosiaan ensi kesänä Lipossa pelaa, ja hyvin voi tosiaan olla, että myös koko loppu-uransa. Asian julkaisussa vain voi mennä vielä hetki aikaa.

Jonne

Orava on ollut yhteydessä jymyyn useamman kerran. Jymy ei enää tarvitse Oravan palveluksia. Lipossa käytettävissä tietty raha summa ja loput Orava joutuu keräämään itse. Ihan niinkuin eräs Heikkinen tullessa Jymyyn takaisin. Ja ihan niinkuin kuin jymyssä tänäpäivänä toimitaan.

Keksi

Jos Kyllönen ei olisi tehnyt sopimusta Kekin kanssa, niin olisi Kempelekin voinut tosisssaan kilvoitella sopimuksesta, mutta kyllä tuo Lippo Oravan seura tulee olemaan. Nyt vain järkätään rahaa kasaan. Sitä en tiedä onko hankittava isoja summia, vai onko pelaajanudjetissa sitten osittain tilaa ja osa pitää sitten järkätä.

Entinen Jymyläinen

Onko pulpahtanut pintaan?

Kuuluuko nimistä Sarre ja Pylkkä mistään? Tuliko uralle loppu JymyJussien jälkeen?

Pylkän jatkon Jymyjusseissa näkisin katkenneen siihen, että vaikka paikkoja annettiin sisällä niin tulosta ei toivottuun tahtiin tullut. Ja ulkona sitten liikaa syöksykoppeja ja pallo mahan alta.

Sarre nyt menisi mihin vain, mutta kun JymyJusseilla on jo kaksi jokeria lyöjinä. Potentiaalinen kaveri, mutta nuorempaan Hallasuohon halutaan näköjään seurassa panostaa.

Haukkalan auto nähty eilen illalla Vimpelin liikuntahallilla ja tänään jumppasalin pihassa... onko muita muita havaintoja?

Ei kai se Oravan hinta ole kiveenhakattu? Jos seuroilla ei maksukykyä eikä -halua Oravan suhteen, niin markkinatalous toimii niin, että hinta joustaa kysynnän mukaan.

Pylkkä on tehnyt sopimuksen Vähäkyrön Viestin kanssa. Saivat hyvän kopparin ykkössarjaan.

haha

jjjjussi sanoi:
Hotakaisen Ville jatkaa JymyJusseissa. Hyvä niin!

Kenen kannalta? Jymyjussien vastustajan vai? Pelaajana täysi vitsi, jopa jymyjusseihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.