Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2017

Tietäjät tietää

Vs: Siirtohuhut 2017

Kimmo Carlson - Kouvola
Miikka Matikka - Imatra
Jukka Latvala - Kitee
Perttu Hautala - Oulu
Ville Kotro - Kitee
Juho Määttälä - Seinäjoki
Pasi Rajala - Hyvinkää

ja

Tietäjät tietää sanoi:
Kimmo Carlson - Kouvola
Miikka Matikka - Imatra
Jukka Latvala - Kitee
Perttu Hautala - Oulu
Ville Kotro - Kitee
Juho Määttälä - Seinäjoki
Pasi Rajala - Hyvinkää

Janne Kivipelto - KPL
J_M Jaatinen Manse PP

Jukka Latvala -> Koskenkorva. Ja Juho Määttälä... Ei ole Seinäjoen miehiä ainakaan.

Huhukeisari

Luukas Poutanen menossa Mansesta Jyväskylän kiriin isolla rahalla.

Jokeri

Pasi Rajala YLEn haastattelussa.

"Olen aina halunnut, että itse 35-vuotiaana pelaajana päätän ajankohdan, milloin lopetan urani. Nyt näköjään liitto on tehnyt päätöksen minun puolestani, päätti rajun tunnemyrskyn keskellä Rajala keskustelun."

Tästä voisi vetää johtopäätökset, ettei ura jatku Jyväskylän ulkopuolella. Taso kyllä riittäisi.

Kelpakka

Eiköhän Kivipelto pysy Alajärvellä, jos kuitenkin lähtee Hautalastako korvaaja. Kossukin voisi olla kiinnostunut Hautalasta. Latvala palannee kotiin, jos asiat kasvattajaseuran kanssa saadaan sovittua.

Jaja

Ilmeisesti Rautiaiset ja Tuikka pois Jymystä
-> Hakkarainen,Vikström ja Määttä tilalle

No jymyn mestaruusputki loppuu sitte ainakin ensi vuonna, jos Onni etukentällä häärii. On ollu semmosta säheltämistä Kempeleessä. Huhhuh!,,

Määttä on pelannu hyvin etukentällä. Ainaki niissä matseissa mitkä minä oon nähny. Toki en lopuista matseista tiiä.

Jos huhut Sotkamosta pitävät paikkansa, tekevät Rautiaiset, Tuikka sekä (toivottavasti) lopettava Komulainen pesäpallolle huiman palveluksen. Varmasti Hakkarainen, Wikström ja Määttä eivät noita saappaita täytä, eivät lähellekään ja näin koko miesten sarjan mielenkiinto kasvaa huimasti! Alkaa yleisökin olla täynnä tätä Sotkamo-Vimpeli -saagaa...

Penkinlämmittäjä sanoi:
Jos huhut Sotkamosta pitävät paikkansa, tekevät Rautiaiset, Tuikka sekä (toivottavasti) lopettava Komulainen pesäpallolle huiman palveluksen. Varmasti Hakkarainen, Wikström ja Määttä eivät noita saappaita täytä, eivät lähellekään ja näin koko miesten sarjan mielenkiinto kasvaa huimasti! Alkaa yleisökin olla täynnä tätä Sotkamo-Vimpeli -saagaa...

Vielä kun saataisiin Kanala ja Puputti Vimpelistä. Muuten kahden vuoden päästä itketään liian ylivoimaisen Vimpelin kultaputkesta. No, katsotaan nyt mikä on lopputulos. Komulainen taisi varmojen tietojen mukaan lopettaa jo viisi vuotta sitten ja muutenkin Sotkamostakin ollaan tasaisin väliajoin viemässä runkopelaajia muualle, mutta aina vaan samat naamat siellä pyörii.

Penkinlämmittäjä sanoi:

Mihinkäs nämä Jymystä lähtevät pelaajat ovat sitten menossa tai minnekä heitä on huhuiltu? Toinen Rautiainen asuu kai Oulussa, joten...?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.