Ensi vuonna Teemu pääsee näyttämään taitonsa Vimpelissä.Mikäli tilaisuus tulee, niin soisin Teemulle mahdollisuuden pelata ja näyttää osaamistaan paremmassa joukkueessa. Lukkaripeliin SiiPe ei ole kaatunut kertaakaan eikä kaatunut tänäänkään, kun Sotkamo haki rutiinivoiton Siilinjärveltä.
Ja kuulemma Lahti menossa Kempeleelle.
Ykköseen tippuessa siipen toive on että pupe nousisi samalla superiin. Siinä voisi Vainikainen siirtyä ainakin pupeen kun kauemmaksi hän ei lähde. Jos käy siipen kannalta katastrofi vaihtoehto eli sekä pupe ja siipe ensi kesänä ykkösessä niin kasanneevat pupen joukkueeseen nousuporukan. Eiköhän siipe tyytyne pupen farmiksi jotta alueella saadaan jatkossakin seurata superpesistä.Kempeleeseen, pahoittelut taivutusvirheestä. Mutta joo, vaikka paikka Superissa säilyisikin, taitaa olla nihkeä kausi luvassa.
Ykköseen jos tie käy, saa nähdä ketkä muutkin vaihtavat maisemaa.
Eikös teillä ole runsaasti omia kasvatteja, joten pitäishän teidän nyt HP voittaa
Oletko yhtään lukenut Manseen liittyviä juttuja junioriehin liittyen?Kasvamassa on potentiaalisia nuoria, eli toivottavasti muutamassa vuodessa on taas jalkeilla edustusjoukkue omista kasvateista. "Valmiit" ovat kasvatit näyttävät olevan haluttua riistaa, vaikkapa Tampereella, jossa oma kasvatti on täysin tuntematon käsite.
Onhan siellä mansessa jo yksi oman junioriorityön tulos miesten superin joukkueessa ja hyvä onkin. Ainakin kolme nousun varmistanutta on joukkueessaNo sittenhän mie olin mutu-tuntumalla ihan oikeassa! Että ei ole VIELÄ tullut, vaikka seura on ollut olemassa ties kuinka kauan. No rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta kuinka kauan? Tais Manse ottaa SiiPeltä turpaan aika monta kertaa menneinä vuosina, mutta montakos nousun varmistanutta pelaajaa on nykyjoukkueessa Tampereella. Vai saivatko mennä, kun raha alkoi puhua?
Eikös teillä ole runsaasti omia kasvatteja, joten pitäishän teidän nyt HP voittaa
No sittenhän mie olin mutu-tuntumalla ihan oikeassa! Että ei ole VIELÄ tullut, vaikka seura on ollut olemassa ties kuinka kauan.
Minna-Maarian mainitsema "ties kuinka kauan" tarkoittaa Mansessa noin kymmentä vuotta. Silloin seura aloitti nykymuodossaan toimintansa täysin puhtaalta pöydältä, ja sillä on nykyisin Superpesisjoukkueet niin miehissä, naisissa kuin nuorissakin. Tämän lisäksi juniorijoukkueet kaikissa ikäluokissa (G-C- ikäluokat - pojat ja tytöt).
Aivan oikein, jokaisella seuralla on oikeus olla ylpeä omista kasvateistaan. Itse olen lähtöisin tosi pieneltä paikkakunnalta, ja olen ylpeä jokaisesta synnyinseudultani Superpesikseen yltäneestä urheilijasta.Se, että siipeläiset on ylpeitä seuran kasvateista, on varmasti sallittua ja ymmärrettävää. Niitä ei näköjään kaikille joukkueilla vielä ole. Mutta toivottavasti joku päivä mm. Manse voi olla iloinen, kun oma kasvatti pelaa ja tekee pesisuraa, olipa se sitten omassa tai missä joukkueessa tahansa.
Todellakin saa olla ylpeä omista kasvateistaan.Ja mitenkäs nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Hamina on voitettava, jos Superissa haluaa säilyä, oli omia kasvatteja tai sitten ei.
Se, että siipeläiset on ylpeitä seuran kasvateista, on varmasti sallittua ja ymmärrettävää. Niitä ei näköjään kaikille joukkueilla vielä ole. Mutta toivottavasti joku päivä mm. Manse voi olla iloinen, kun oma kasvatti pelaa ja tekee pesisuraa, olipa se sitten omassa tai missä joukkueessa tahansa.