Vs: Siilinjärven Pesis 2016
Hienosti on SiiPe pelannut. Ehkä jopa hieman yli tasonsa. Odotukset ei ehkä noin suuret olleet tässä vaiheessa. Samaan aikaan muut kärkeen ennustetut porukat on kyntäneet, aivan sarjan alkuun tai nyt hieman myöhemmin. Ääriesimerkit näistä ehkä Imatra ja Ulvila. Ulvila aloitti loistavasti ja sittemmin tahti on hiipunut. Imatra taasen aloitti heikommin ja on sitten parantanut.
Olen ehkä jäävi kommentoimaan PuPea, mutta koitan sen tehdä asiallisesti. Olen PuPea seuraillut jo yli 10 vuotta, mutta viimeiset 5-6 vuotta olen PuPea katsellut paikan päällä 1-5 ottelua kaudessa. Nyt tällä kaudella olen nähnyt kaikki PuPen kotipelit ja vieläpä lisäksi yhden vieraspelinkin (toinen pesispeli vieraskentällä minulle) Siilinjärvellä.
SiiPe vei 3 pistettä ensimmäisestä keskinäisestä kohtaamisesta, mutta eipä se niin selvä voitto kaikkiaan ollut. Kaikki kunnia silti SiiPelle siitä(kin) voitosta. Nythän tätä herkkua on tulossa juhannuksen jälkeen lisää oikein urakalla, kun 28. päivä kohdataan Kuopiossa ja 30. päivä taas Siilinjärvellä.
Hienoja pelejä varmasti tulossa ja toivottavasti kansa löytää katsomoon. Ja ei voi kuin toivoa hyvää keliä näihin kohtiin.
* Tämän kauden Siilinjärven ottelu oli tarkemmin katsottuna toinen vierasmatsi, kun viime kaudella kävin myös Siilinjärvellä.