Kuulemma kevätflunssa pitää poissa pelistä.Missä Matilda Niskakangas?
Ei ole remontteja. Vimpeliä oli alkujaan lähestytty ajatuksella, että kiinnostaisiko pelata täällä ottelu. Vimpeli halusi Jussittaret mukaan tasaamaan kulupuolta jne. Ja siitä syntyi tämä Lakeuden Supervuoro juttu.Onko Seinäjoella remontti menossa vai miksi OmaSP peli?
Hyvä yritys sulta!!! Mihinkäs Tean fysiikka on mitalikaudesta häippässyt? Esimerkiksi ottelussa Virkiää vastaan Jussittarien pahin ongelma oli sisäpelissä (myös kotiutuskilvassa), kun kärki ei paria vuoroa (ja hienon pelin pelannutta Silja Syrjälää) lukuun ottamatta toiminut, ja Aissukaan ei ollut omimmillaan. Kun tietää kummankin näistä normaalisti olevan kärkiluokkaa, niin odotellaan rauhassa kauden etenemistä.Mistä Jussittariin lukkari? Ruudun päälähetyksessäkin (Fera-Jussittaret) studiossakin sivuttiin aihetta, riittääkö Santahuhdan fysiikka? Oman ja monen muun entisen pelurin, jotka pitemmän aikaa seuranneet Jussittarien ja koko naisten superpesiksen hurjaa kehitystä arvio on, että ei riitä, valitettavasti. Etukenttä joutuu liian läheltä auttamaan, kun lukkari ei pääse näppien perään ja omaa lisäksi vielä heikon heittokäden joka mahdollistaa liian hyvät lähdöt varsinkin kakkoselta. Lisäksi peli toisensa jälkeen heittää tolpan tai puolikorkean väärään paikkaan, yleensä kolmostilanteeseen jolloin lähes epäonnistuneella lyönnillä vastustaja saa helpon juoksun, viimeksi kotiutuslyöntikisassa Virkiää vastaan Seinäjoella. Heikkouksia valitettavasti on liikaa, jos tavoitteena joukkueella on mestaruus, lukkarin rooli kuitenkin tuossa ulkopelissä merkittävin. Joukkue muuten ihan huippua ja pelejä on mukava seurata niin livenä kuin ruudun äärestä.
No eipä tuohon tarvita edes yritystä Santahuhta koko superin huonoin lukkari jopa ykkösestä löytyy muutama parempi lukkari.Hyvä yritys sulta!!! Mihinkäs Tean fysiikka on mitalikaudesta häippässyt? Esimerkiksi ottelussa Virkiää vastaan Jussittarien pahin ongelma oli sisäpelissä (myös kotiutuskilvassa), kun kärki ei paria vuoroa (ja hienon pelin pelannutta Silja Syrjälää) lukuun ottamatta toiminut, ja Aissukaan ei ollut omimmillaan. Kun tietää kummankin näistä normaalisti olevan kärkiluokkaa, niin odotellaan rauhassa kauden etenemistä.
Onhan ykkösessä ja suomarissakin hyviäkin lukkareita, ja joista toivottavasti tulee superiinkin. Mantsisia kun ei riitä kuin yhdelle joukkueelle kerrallaan. Mutta hienosti sitä viime kaudellakin mitali kaulaan pelattiin tuolla "sarjan huonoimmallakin" lukkarilla!!!No eipä tuohon tarvita edes yritystä Santahuhta koko superin huonoin lukkari jopa ykkösestä löytyy muutama parempi lukkari.
Voi olla että on vielä superin tasolle. Itse ihmettelin miksi valinta kallistui Santahuhdan suuntaan, mielestäni Karjanlahti oli näistä kahdesta parempi. Mutta todennäköisesti Upi oli paremmin perillä asioista kuin minä.Niskakangas. vai vieläkö raakile. kuitenkin karjanlahti päästettiin pois.
Kyllä se upi varmaan oli paremmin perillä asioista kun sinä, kun toimi joukkueen pelinjohtajana. Ja oli päättämässä asioista, toisinkun rivikatsoja, joka yläriviltä huutaa että minun mielestäni karjanlahti oli parempi. Mutta minun mielipiteeni on, että ei ollut vaan Santahuhta. Vaikka toki hyvin mainittu tuolla hänestä, en näe että se estäisi menestystä ja viime kaudellakin tuli pronssi. Enkä itse näkisi Niskakangasta lukkarina, vaan mielummin ulkopuolelta hankitun lukkarin, jos tästä kulmasta asiaa katsoo.Voi olla että on vielä superin tasolle. Itse ihmettelin miksi valinta kallistui Santahuhdan suuntaan, mielestäni Karjanlahti oli näistä kahdesta parempi. Mutta todennäköisesti Upi oli paremmin perillä asioista kuin minä.