4.9 klo12 SMJ luvassa Somen mukaan ”isoja uutisia” mitähän luvassa pelaajasopimus/sopimuksia? (Ihan ”rivisopparia” tuskin noilla sanoilla mainostettaisiin”
Näyttäisi vaaleahiuksiselta. En sano kuvan perusteella onko mies vai nainen, kun hiukset voi olla kiinni, mutta heittona huhuttu Polso pidemmällä sopparilla?4.9 klo12 SMJ luvassa Somen mukaan ”isoja uutisia” mitähän luvassa pelaajasopimus/sopimuksia? (Ihan ”rivisopparia” tuskin noilla sanoilla mainostettaisiin”
No ei kai nyt jonkun junnuikäisen pelaajanalun siirto pitäisi olla mikään vallan "iso uutinen".Näyttäisi vaaleahiuksiselta. En sano kuvan perusteella onko mies vai nainen, kun hiukset voi olla kiinni, mutta heittona huhuttu Polso pidemmällä sopparilla?
Tässä nyt ei osunut mikään. Polso ei ole junnuikäinen, enkä tiedä voiko enää edes "pelaajanalusta" puhua kun kolme täyttä kautta superia takana..No ei kai nyt jonkun junnuikäisen pelaajanalun siirto pitäisi olla mikään vallan "iso uutinen".
Viimeksi kun mainostettiin ”isoja uutisia” niin tulikin Antikaisen lähtöuutinen. No joo, kyllähän tässä nyt on kyseessä Polson tulo.4.9 klo12 SMJ luvassa Somen mukaan ”isoja uutisia” mitähän luvassa pelaajasopimus/sopimuksia? (Ihan ”rivisopparia” tuskin noilla sanoilla mainostettaisiin”
Tähän lisätään 2 naisten itä-länttä.Tässä nyt ei osunut mikään. Polso ei ole junnuikäinen, enkä tiedä voiko enää edes "pelaajanalusta" puhua kun kolme täyttä kautta superia takana..
Mitä muuta?Tähän lisätään 2 naisten itä-länttä.
Ei tosiaan enää päässyt tällä kaudella B-tyttöihin. Voihan hän sun kriteereillä (en niitä tunne) olla jo vaikka vanha ämmä. Ainakin useammassa seurassa Etelä-Pohjanmaallakin pelannut. Mutta minä kyllä luokittelen hänet toivottavasti tulevia saavutuksia ajatellen vielä lupaukseksi. Enkä todellakaan hänen siirtoaan luonnehtisi "isoksi uutiseksi", etenkään, kun siitä on täälläkin juoruttu jo kuukausikaupalla. Mutta pyydykseen käyneeksi isoksi kalaksi hän saattaa hyvinkin osoittautua.Tässä nyt ei osunut mikään. Polso ei ole junnuikäinen, enkä tiedä voiko enää edes "pelaajanalusta" puhua kun kolme täyttä kautta superia takana..
Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kun ei yhtään mikään.Ei tosiaan enää päässyt tällä kaudella B-tyttöihin. Voihan hän sun kriteereillä (en niitä tunne) olla jo vaikka vanha ämmä. Ainakin useammassa seurassa Etelä-Pohjanmaallakin pelannut. Mutta minä kyllä luokittelen hänet toivottavasti tulevia saavutuksia ajatellen vielä lupaukseksi. Enkä todellakaan hänen siirtoaan luonnehtisi "isoksi uutiseksi", etenkään, kun siitä on täälläkin juoruttu jo kuukausikaupalla. Mutta pyydykseen käyneeksi isoksi kalaksi hän saattaa hyvinkin osoittautua.
Mun luokittelussa junnuikäinen pelaajanalku ei ole "kuin ei yhtään mikään", vaan hän voi olla kuten mainitsin "iso kala" tulevaisuutta ajatellen. Mutta kyllä mulle "iso uutinen" on mieluummin sitä itseään. Sellaiseksi luokittelisin esimerkiksi, että Mantsinen tulisi Jussittariin (tai Janette Lepistö). Tämä siis vain ja ainoastaan esimerkkinä siitä "isosta uutisesta".Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kun ei yhtään mikään.
Ja siitähän me ei tiedetä mitään miten iso uutinen se siirto Smj:lle on, he tuskin ovat täältä kuukausikaupalla juoruja lueskelleet. Jos nyt edes Polsosta on tuossa kyse
Kyse oli siitä että sanoit hänen olevan "junnuikäinen pelaajanalku". Totesin vain että siinä ei yhtään mikään kohta ollut totta. Minä en väittänyt sellaista että mainitsemasi "junnuikäinen pelaajanalku" ei olisi yhtään mikään. Etkö ymmärrä lukemaasi, vai väänteletkö tarkoituksella sanojani mieleiseksesi?Mun luokittelussa junnuikäinen pelaajanalku ei ole "kuin ei yhtään mikään", vaan hän voi olla kuten mainitsin "iso kala" tulevaisuutta ajatellen. Mutta kyllä mulle "iso uutinen" on mieluummin sitä itseään. Sellaiseksi luokittelisin esimerkiksi, että Mantsinen tulisi Jussittariin (tai Janette Lepistö). Tämä siis vain ja ainoastaan esimerkkinä siitä "isosta uutisesta".
En tiedä, mitähän minä vääntelin? Kirjoittamassasi 20.57 lukee: "Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kuin ei yhtään mitään." Vastasin edellä olevaan, mitä mieltä olen.Kyse oli siitä että sanoit hänen olevan "junnuikäinen pelaajanalku". Totesin vain että siinä ei yhtään mikään kohta ollut totta. Minä en väittänyt sellaista että mainitsemasi "junnuikäinen pelaajanalku" ei olisi yhtään mikään. Etkö ymmärrä lukemaasi, vai väänteletkö tarkoituksella sanojani mieleiseksesi?
Luehan vielä pariin kertaan tuo minun 20.57. viesti. Ja sitten kun siteeraat siitä jotain , niin tee se edes oikein.En tiedä, mitähän minä vääntelin? Kirjoittamassasi 20.57 lukee: "Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kuin ei yhtään mitään." Vastasin edellä olevaan, mitä mieltä olen.
Tiedätkö mitä, jos me vielä pitkään "vääntelemme", niin pian aikaa me olemmekin se Maila-Jussien keskiviikon "iso uutinen"!!!
Lisätään ihmeellisyys. Jospa se "iso uutinen" on lukkari Santahuhdan jatkosopimus?Ihmeellistä on keskustelu.
Riikka Polso on kahdella edellisellä kaudella lyönyt Vaasan tasoisessa joukkueessa 100 kärkilyönnin rajan rikki (yht. 223 runkosarjaan), tuonut 72 juoksua ja ollut kahdesti itä-Lännessä. Lisäksi huippupelaaja ulkopelissä linjaan. Huippuhankinta Jussittarilta!
Yllä minun kirjoittama viesti. Ja alla sinun "siteeraus" siitä viestistä. Huomaatko eron?Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kun ei yhtään mikään.
Kyllä minä ainakin sen sanomisteni vääntelynä otan jos "siteeraat" minun viestiäni väärin. Pieni sanamuodon muutos kun muuttaa lauseen tarkoitusta aika paljon.. Toivottavasti nyt ymmärrät mitä tarkoitin?En tiedä, mitähän minä vääntelin? Kirjoittamassasi 20.57 lukee: "Lupaus voi olla ja onkin, mutta mikä omasta mielestäsi on oikein tuossa että Polso olisi "joku junnuikäinen pelaajanalku" nimityksessä? Tosiasioiden valossa kuin ei yhtään mitään." Vastasin edellä olevaan, mitä mieltä olen.
Tarkemman tutkailun jälkeen kuvassa on joko Polso tai Karjanlahti.Lisätään ihmeellisyys. Jospa se "iso uutinen" on lukkari Santahuhdan jatkosopimus?
Tarkemman tutkailun jälkeen kuvassa on joko Polso tai Karjanlahti.
Polso tuossa kuvassa on. Eiköhän ensi kauden lukkari oo Niskakangassantahuhta siis lähtee.
Ite olen kyllä erimieltä. Enkä usko tähän, että Matildasta tehtäisiin lukkaria, vaikka on pelannut lukkarina. Jussittaret kuitenkin kuuluu kärkijoukkueisiin ja tekis aika paljon tasotusta lukkari rintamalla jos laittais Niskakankaan lukkariksi. Toivottavasti Santahuhta jatkais lukkarina.Eiköhän ensi kauden lukkari oo Niskakangas