Ei taida enää. Muut herrat selostavat.
Niin tosiaan. Telialla tietysti omat selostajat. Minusta Ruutu-selostajat ovat ihan ammattiväkeä ja luultavasti myös Telia-selostajat.Ei taida enää. Muut herrat selostavat.
Iso mies ja jaksaa itkeä samaa asiaa. Ota oikea asenne ja koita kestää. Talvellahan sitten Ritari hehkuttaa Sporttia.
Lopeta kiukuttelusi ja keskity asiallisempaan kommenttien kommentointiin jos itselläsi ei ole mitään järkevää sanottavaa. Niinkuin ei näytä olevan.
Selostaakohan Ritari JoMan pronssiottelua?
Niin tosiaan. Telialla tietysti omat selostajat. Minusta Ruutu-selostajat ovat ihan ammattiväkeä ja luultavasti myös Telia-selostajat.
Olli Eronen voisi minun puolesta selostaa kaikki pelit, oli hyvä ainakin KPL-SoJy pelissä. Aiemmin tykkäsin Ritarin innokkaasta tyylistä mutta nyt joka lähetyksessä on pistänyt korvaan jokin valitus ihan ihmeellisistä asioista. Mulle tulee mielee turhautuminen, väsymys tms.
Itsekin kun en kannata mitään miesten Superin joukkuetta, en ole kyllä koskaan havainnut Ritarin selostuksissa mitään puolueellisuutta. Pesiksessä erinomainen selostaja, lätkässä en ole koskaan tykännyt hänestä niin.Ritari on asiansa osaava, pelaajat ja heidän historiansa hyvin tunteva, pesiksestä harvinaisen paljon tietävä ja ymmärtävä, tilanteisiin eläytyvä selostaja, jota arvostan. Itse en ole huomannut hänen suosivan ketään.
Ai hemmetti kun on ollut mukava kuunnella tämän ja eilisen päivän pelejä kun tämä Eronen on selostanut, eikä Ritari ole ollut äänessä. Saisi jatkua näin! Mutta valitettavasti se toinen taitaa taas huomenna olla selostushommissa. Sormet ja varpaat ristiin, jotta näin ei olisi!
Olenko ainoa joka on tuota mieltä?
Toinen asia on se, että monilla näistä kommentaattoreista on pelaaja/pelinjohtotaustaa juuri joukkueissa, joiden pelejä heidät on otettu kommentoimaan. Yhdellä jos toisellakin silloin tällöin pilkahtaa se omien pelikavereitten fanitus siellä taustalla. Jotenkin viime aikoina tämä on häirinnyt entistä enemmän.