Aika hiljaista on ollut tälläkin foorumilla, ainakin mitä tulee puijon peleihin! Ymmärrän hyvin itse puijolaisena miksi mutta tuntuu kuin siipenkin tänne kirjoittava porukka olisi säikähtänyt että eihän nyt ihan näin huonosti olisi tarvinnut mennä....
Tarkoitus ei suinkaan ole kaivaa puukkoa haavassa tai viisastella mitäminäsanoin tyyliin, ainoastaankäydä läpi mitä on tehty..... Tai jätetty tekemättä!
Kun on kyse joukkueurheilusta niin pitää olla ensin joukkue, jonka ympärille voidaan rakentaa joukkuetta muutamalla täsmävahvistuksella. No, pupelaisilla taisi tulla ylitarjontaa ja heti kaikki mulle tänne aatos hiipi puseroon.
Tarve oli ensisijaisesti saada lukkari ja etukenttäpelaaja ja siinä onnistuttiinkin, Surakka on vasctannut huutoon ja hyvä niin. Väisäsen aloitus ei ole mennyt yhtä putkeen, varsinkin rooli sisäpelissä onhakusessa. Mutta, missä eka Märsylä, Toropainen, Gröhn? ja viimeisin hankinta eli toinen Märsylä vaeltaa "varjojen mailla" .
Eli ympäri käydään yhteen tullaan,. Monenko uskotte jäävän tämän vuoden "vahvistuksista"?
Entä mihin on kadonnut toimiva ja menestyvä kakkosjoukkue? Pirinen, Moisio, Luukkonen, Penttinen, Kähkönen ja Pirskanenkin tulee ensinnä mieleen,jotka on nostettu kesken kauden ykköseen puhumattakaan heistä jotka ovat heittäneet pelivehkeet nurkkaan kun kustannukset on nousseet pilviin.
Itse peleissä toivoisin enemmän tukea pelinjohdolle, niin ykkös-kuin kakkosjoukkueellekin!