Ennen tätä kautta pelannut kopparina ja tosiaan paikkasi osan tästäkin kesästä takakentällä, mutta linjapelaaja tehtiin viime kauden aikana.Elisa Hyny 3v sopparilla. Onko kellään tietoa minkälainen pelaaja kyseessä?
Ennen tätä kautta pelannut kopparina ja tosiaan paikkasi osan tästäkin kesästä takakentällä, mutta linjapelaaja tehtiin viime kauden aikana.Elisa Hyny 3v sopparilla. Onko kellään tietoa minkälainen pelaaja kyseessä?
Ja millähän lailla pelinjohtajana olet tullut moiseen ajatukseen? Näitkö esimerkiksi viime kesänä hänen pelejään. Minä nimittäin näin, ja siksi i kysyn.Veikkaan, että Hyny pelaa pääosin Ykköspesistä ensi kaudella.
Tuskin ainakaan kopparina pelaa..Ellei Pirskanen pelaa 2p.Mitä en usko.Ja millähän lailla pelinjohtajana olet tullut moiseen ajatukseen? Näitkö esimerkiksi viime kesänä hänen pelejään. Minä nimittäin näin, ja siksi i kysyn.
Potentiaalia Hynyssä on, joten vuokra esimerkiksi Pöytyälle tai Laitilaan voisi olla ehkä mahdollinen?Veikkaan, että Hyny pelaa pääosin Ykköspesistä ensi kaudella.
Niin, sinä et siis tiedä, että ulkokentällä on vielä kopparin lisäksi monta, monta muutakin tonttia. Ei sitä Elisaakaan pappi koppariksi kastanut, jos Johannalle niin on tehty.Tuskin ainakaan kopparina pelaa..Ellei Pirskanen pelaa 2p.Mitä en usko.
Ihan sillä perusteella, että hyppy Superin menestystä tavoittelevaan joukkueeseen on aika iso tuolla taustalla. Vaasakin kuitenkin päästi hänet menemään.Ja millähän lailla pelinjohtajana olet tullut moiseen ajatukseen? Näitkö esimerkiksi viime kesänä hänen pelejään. Minä nimittäin näin, ja siksi i kysyn.
No enpä usko. Ehkä vuoden, parin päästä, mutta ei vielä ensikaudella.Itse uskon, että Nummikari on tulevalla kaudella TOP-3 lukkari, niin hyvin hoiti tonttia Tahkon Leideissä.
LepistöHuomenna julkaistaan lisää sopimuksia. Ketäköhän ollaan julkaisemassa huomenna?
Ei taida Lepistö kuitenkaan Poriin mennä.Lepistö
Hyviä pelaajia ja kovasti e-linja vallalla etunimissä.huomenna julkaista annika linna Emilia Linna Eveliina Lämsä emilia-mattila
Pesäkarhujen Instagram-tarinasta poimittu.
Elisa Pauna 2025 + 1
Emilia Mattila 2025-2026
Sini Mäkelä 2025-2026 Hyvinkään Tahkosta