Juuri näin. Kauden toistaiseksi kovin otteluruuhka nyt päällä. Siihen nähden erittäin hyvät kolme vieraspistettä.Väsymys näkyi pelaajissa. Kolme ottelua viiteen päivään.
Taitaa Fera muuten Pesäkarhujen lisäksi olla ainoa top 6:een povatuista joukkueista, joka ei ole menettänyt pisteitä sijoille 8-12 povatuille jengeille.Huonoja pelejä tulee aina väliin. Edelleenkään ei "turhia" jaksotappioita tai tasureita
Oli hyvä veto. Ei ollut hetkeä myöhemmin Hukalta juurikaan huonompi, tolppa vaan pelasti.Huh huh Peltonen jäätävä lyönti
Itse aina pelästyy, kun se tuulettaa. Hän on jotenkin niin rauhallinen muuten. Eikä toisaalta viime kaudella ollut hirveesti tuuletettavaa, niin ei ennättänyt tottumaan. 😆Näin vastustajan kannattajana täytyy arvostaa Haapakosken tuuletuksia, jotka saivat ihan hymähtämään. Ensin asiallisen jäykkä, itsenäisyyspäivän kättelyt Peltoselle kolmospesällä ja sitten "se oli metrin palo" viittoilut Linnan suolauksessa.
Hyvä ja osuva kommentti.Pesäkarhut esittivät tänään kyllä hienoa peliä ja osoittivat, että ovat tänä vuonna erittäin potentiaalinen joukkue syksyllä pelaamaan kirkkaimmasta mitalista. Arvostan etenkin sitä, miten tiukoissa paikoissa, esim. kahdella palolla tai viimeisellä lyönnillä, onnistuttiin ratkomaan tilanteita ja lyömään juoksuja.
Touche! Itse ainakin olen kuin puulla päähän lyöty Porin alkukauden vireestä. En voi minäkään enää jankuttaa helposta ohjelmasta, kun ykkössuosikki on jo kaadettu. Tässä alkaa näyttämään siltä, että Manse ei pelaa tänä vuonna finaaleissa, vaan Pesäkarhut, Virkiä ja SMJ ratkovat mitalit. Kirittäret, Fera ja Manse taistelevat keskenään viimeisestä välieräpaikasta.Ei hitto tätä otteluohjelmaa. Pelkkiä rupusakkeja vastassa koka ajan![]()