Supervuoro Verkkolehti »

Porin Pesäkarhut 2024

Ylihuomenna jatketaan, yksilövirheet ulkona pois ja 1-2 vaihto toimimaan seuraavaan peliin sisällä, niin näyttää jo paljon paremmalta.
Yksilövirheet saatiin pois ja ulkopeli olikin hyvällä tasolla, mutta sisäpeli aiheuttaa kyllä päänsärkyä katsomossa. Onneksi kausi on vasta alussa ja paljon aikaa parantaa. Piste on kuitenkin nyt menetetty.

Suomista kovasti odottelen myös tosipeleihin, on kuitenkin ennakkoon iso palanen tulivoiman kannalta. Toivottavasti pian nähdään hänetkin kentillä!

+++ Syöttötuomari ei antanut 4A vapaataivalta vaikka oli kaksi väärää näyttänyt Peltosen lyöntivuorolla. Toivottavasti ei ole kovin tärkeä piste mikä tuohon perseilyyn menetettiin. Kyseenalaiset tuomiot ovat aina mitä ovat ja jokseenkin katsojan silmässä, mutta tällaiset tilanteet, missä tuomari unohtaa mitä on itse näyttänyt on kyllä harvinaista. Toki itse olisi voitu paremmin pelata, että ei olisi ollut juoksusta vaan kiinni, mutta ei tämän silti pitäisi olla mitenkään mahdollista.

Yksilövirheet saatiin pois ja ulkopeli olikin hyvällä tasolla, mutta sisäpeli aiheuttaa kyllä päänsärkyä katsomossa. Onneksi kausi on vasta alussa ja paljon aikaa parantaa. Piste on kuitenkin nyt menetetty.

Suomista kovasti odottelen myös tosipeleihin, on kuitenkin ennakkoon iso palanen tulivoiman kannalta. Toivottavasti pian nähdään hänetkin kentillä!

+++ Syöttötuomari ei antanut 4A vapaataivalta vaikka oli kaksi väärää näyttänyt Peltosen lyöntivuorolla. Toivottavasti ei ole kovin tärkeä piste mikä tuohon perseilyyn menetettiin. Kyseenalaiset tuomiot ovat aina mitä ovat ja jokseenkin katsojan silmässä, mutta tällaiset tilanteet, missä tuomari unohtaa mitä on itse näyttänyt on kyllä harvinaista.
Pakko korjata sen verran, että on valitettavaa että tuomareiden takia tuli juoksu menettämättä, mutta varmasti tulee toisin päin olemaan kaudella. Ainoa syy miksi piste menetettiin oli pesäkarhujen saamaton kotiuttaminen tänään ja sama näyttää jatkuvan viime vuodesta, ettei kotiuttajajokeria käytännössä ole, yhdellä juoksulla on mahdotonta voittaa jaksoa varsinkin pesäpallossa ja tänään kävi tuuri ettei vastustajan vikassa vuorossa lyönti mennyt läpi ja ratkaissut jaksoa, katsellaan...

Pakko korjata sen verran, että on valitettavaa että tuomareiden takia tuli juoksu menettämättä, mutta varmasti tulee toisin päin olemaan kaudella. Ainoa syy miksi piste menetettiin oli pesäkarhujen saamaton kotiuttaminen tänään ja sama näyttää jatkuvan viime vuodesta, ettei kotiuttajajokeria käytännössä ole, yhdellä juoksulla on mahdotonta voittaa jaksoa varsinkin pesäpallossa ja tänään kävi tuuri ettei vastustajan vikassa vuorossa lyönti mennyt läpi ja ratkaissut jaksoa, katsellaan...
Eihän tuo mikään korjaus ole, ihan alkupuolella viestissäni asiaa avaan, että ei ollut kummoinen peli sisällä. Mutta siitä huolimatta tuo juoksu olisi tänään tuonut 3 pistettä, vaikkakin paskalla sisäpelillä. Isossa kuvassa 2 peliä pelattu huonosti, mutta kyllä tuollaisesti pitää antaa myös tuomarille noottia. On kuitenkin ihan eri asia ”itkeä” jostain tulkinnanvaraisista tuomioista tai sentin pesäkilvoista, kun siitä, että syöttötuomari on itse tuominnut kaksi syöttöä vääräksi, unohtaa asian ja siitä jää juoksu saamatta.

Ja voin luvata, että ei tule yhtäkään juoksua vastustajilta jäämään pois tällä kaudella, koska syöttötuomari unohtaa 2 väärää. Joten en nyt ihan sanoisi, että menee varmasti toisinpäin, en ihan hetkeen vastaavaa edes muista tapahtuneen.

On kyllä uskomaton kömmähdys tämä. Koskakohan viimeksi syöttötuomari unohtanut näyttäneensä 2 väärää? Aikamoista.
Syöttötuomari oskari Rantomaa toimii tuomarina väärässä sarjassa. Ei pitäis toimia pääsarjassa tuomarina ollenkaan. Viime vuonna aiheutti kama kiri pelissä Vehkaojalle lautaskammon vaikka syötössä ei ollu mitään vikaa.

Eihän tuo mikään korjaus ole, ihan alkupuolella viestissäni asiaa avaan, että ei ollut kummoinen peli sisällä. Mutta siitä huolimatta tuo juoksu olisi tänään tuonut 3 pistettä, vaikkakin paskalla sisäpelillä. Isossa kuvassa 2 peliä pelattu huonosti, mutta kyllä tuollaisesti pitää antaa myös tuomarille noottia. On kuitenkin ihan eri asia ”itkeä” jostain tulkinnanvaraisista tuomioista tai sentin pesäkilvoista, kun siitä, että syöttötuomari on itse tuominnut kaksi syöttöä vääräksi, unohtaa asian ja siitä jää juoksu saamatta.
Pitää antaa noottia kyllä, olet siinä oikeassa MUTTA jos vastustaja on ennakkorankingissa sijalla 8, 10/10 kerrasta pitäisi voittaa peli, niin se on aivan oma syy jos juoksun takia menettää pisteen :D tällä pelillä valitettavasti tulee rumat lukemat, kun rupeaa tulemaan top-6 joukkueita ketkä lyö "hiukan" paremmin.

Pitää antaa noottia kyllä, olet siinä oikeassa MUTTA jos vastustaja on ennakkorankingissa sijalla 8, 10/10 kerrasta pitäisi voittaa peli, niin se on aivan oma syy jos juoksun takia menettää pisteen :D tällä pelillä valitettavasti tulee rumat lukemat, kun rupeaa tulemaan top-6 joukkueita ketkä lyö "hiukan" paremmin.
Kaksi peliä nyt kuitenkin pelattu vasta, ihan vielä en tähän kyllä itse lähde. Kyllä sekin aika sitten tulee, kun ihan aiheesta saa jo antaa kunnon palautetta, mutta kahden kauden ensimmäisen heikon, mutta kuitenkin voitetun pelin jälkeen itse pysyn vielä rauhallisin mielin. Viime kaudella sai itseasiassa runkosarjassa montakin peliä itsekin kirota sitä sun tätä, mutta ihan onnellisesti sekin satu päättyi. Katsotaan nyt vaikka edes se ensimmäinen ”Top-6” peli ensi viikolta ennen isompia ennustuksia.

Sisäpeli on aivan käsittämätöntä paskaa.
No, ei nyt vielä kannata lytätä. Ei täs viel mitää hätää oo kahden voitetun pelin jälkeen oo, vaikka sisäpeli ei oo lähteny rullaa. Jospa se ens viikolla lähtis ku lupaa jo lämmintä keliä, nii jospa se lyöntiki lähtis kulkee. Ens viikolla taitaa jussittaret olla vastas et kova testi tulos sillon.

Jukalla tänään 2vaihdot 4/4 ja kl kaikkiaan 83%. Vaikka sisäpeli sakkaa edelleen niin syy on muualla kun eka pelissä

Kaksi peliä nyt kuitenkin pelattu vasta, ihan vielä en tähän kyllä itse lähde. Kyllä sekin aika sitten tulee, kun ihan aiheesta saa jo antaa kunnon palautetta, mutta kahden kauden ensimmäisen heikon, mutta kuitenkin voitetun pelin jälkeen itse pysyn vielä rauhallisin mielin. Viime kaudella sai itseasiassa runkosarjassa montakin peliä itsekin kirota sitä sun tätä, mutta ihan onnellisesti sekin satu päättyi. Katsotaan nyt vaikka edes se ensimmäinen ”Top-6” peli ensi viikolta ennen isompia ennustuksia.
Rauhallisiin mieliin kuuluu myös jatkuvasti vauhkota pisteen menetyksestä...

Rauhallisiin mieliin kuuluu myös jatkuvasti vauhkota pisteen menetyksestä...
Rauhallisin mielin kommentti oli omista ajatuksista joukkueen suorittamista kohtaan. Mutta olen tosin myös rauhallisin mielin tuomareidenkin suhteen, vaikka ihan aiheesta pelin jälkeen asiasta keskusteltiin.

Jatkuvasti vauhkota? Peli päättyi tunti takaisin ja asiasta ei kukaan edes jatka keskustelua. Ilmeisesti huono päivä siellä päässä niin jääköön tähän lisäharmin välttämikseksi.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Otimme Pesäkarhujen uuden viuhkamiehen Jussi Haapakosken haastatteluumme.

Haapakoski ei ota uudessa pestissään ylimääräisiä paineita Porin menestyksekkäistä viime vuosista.

– Ei tuosta minulle paineita tule. Jos olisi tullut hopeaa, kaikki odottaisi finaalipaikkaa, nyt kaikki odottaa mestaruutta.

Oliko suomisen tilanteesta kellään tietoa? Ei vieläkään kokoonpanossa ja ainakaan itsellä ei ole osunut silmiin mitään uutista loukista

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.