Pauna pelasi täällä myös mestaruuskauden? Kausi oli ok, mutta ei tuolloin vaikuttanut Superin kärkijoukkueen pelaajalta. Viime kausi meni jo HUOMATTAVASTI heikemmin kuin mestaruuskausi ja jotkut pelit ja pisteet hävittiin yksin tuolta tontilta vuotaneiden kunnareiden takia. Sisäpelissä ei kehittynyt, vaan rooli pieneni ja lopulta siirrettiin kokonaan numerolle 8/9.
Jos alottaisit vaikka katsomalla viimeisen parin vuoden Pesäkarhujen pelit (kuten minä olen) ja sen jälkeen tulet kertomaan oman analyysisi. Sinulla saa olla tottakai oma mielipiteesi, mutta aikaisempien kirjoitteluidesi perusteella voisin väittää, että ei ole ihan jokaista Pesäkarhujen peliä tullut katsottua, ei varmaan edes lähelläkään neljäsosaa. Silti kovasti ottaa nyt koville minun kirjoittelut mielipidepalstalle.
Syrjälän ajattelen olevan kehittyvä pelaaja edelleen, mutta en saa häntä nyt vaan Suomisen/Itävalon saatika Vettenrannan tasoiseksi heidän tonteillaan. Puhutaan maan kärkiosaajista kuitenkin omilla paikoillaan. Tästäkään ei tarvitse mieltä pahottaa, vaan otan jos ja kun Syrjälä Poriin tulee hänet ihan avoimin mielin ja odotuksin vastaan. En missään nimessä tuomitse ennen kun olen peliäkään nähnyt. Meillä on vaan aika kovia nimiä täällä jo paikoilla, joille tulossa haastamaan.