Tämä nyt ihan eri ketju missä tuosta puhuttiin, mutta mitä mahdat tarkoittaa? Kun Itävalo pelasi huonosti, niin nyt kaikki muuttaa mielensä, että ei toivota enää mestaruutta pitkän, huikean peliuran päättävälle pelaajalle? Vaikka lopussa oli heikkoa suorittamista niin kyllä minä ainakin edelleen toivon, että Itävalon ura päättyy mestaruuteen, vaikka se nyt toki huomattavasti hankalampaa onkin. Harmi vain, että ei ollut katkopelissä kotona parhaimmillaan, itseasiassa kaukana siitä. Syitä voi vaan arvuutella, siihen en lähde.
Olen Harista kehunut viime kaudella useita kertoja ja tällä kaudella myös monta kertaa, kuten jo tuossa viestissä kerroin ja kehoitin tämän johdosta tutustumaan viestihistoriaan jos niin paljon kiinnostaa.
Ja tottakai, jos pelaaja X pelaa 10 hyvää peliä ja 1 huonon, niin kynnys kritiikille on korkeampi, kun pelaaja Y pelaa pelin numero 10 putkeen päin helvettiä. Itävalo ei tässä kuitenkaan monien Pesäkarhuissa pelaamiensa vuosien aikana nyt kovin usein ole ollut se syy, miksi pelejä hävitään, on ollut pitkään sarjan parhaita pelaajia. Ja olihan tässäkin ketjussa toinen nimimerkki antanut siitä huolimatta täyslaidallisen ja itse tuota kotarien ratkaisua kirosin otteluseurannassa.
Ymmärrän, että kun haluaa etsimällä etsiä vaan niitä tiettyjä viestejä, niin tartut silloin niihin. Harinen on saanut enemmän risuja kuin ruusuja tällä kaudella, koska on pelannut suurilta osin huonosti koko kauden. Viime kaudella sai enemmän ruusuja ja tälläkin kaudella, väitteestäsi huolimatta, olen Harista kehunut paikan tullen muutoinkin ja toivonut joka kerta, että jos nyt lähtisi. Sieltä vaan etsimään, jos helpottaa oloa. Jos ei, niin sitten nämä valheelliset väitökset voi pitää itselläänkin, mielelläni vastaan kyllä jos on ihan oikeaa asiaa, mutta tämä lässytys ja yksittäisten, varsinkin pelinaikaisten viestien poiminta (Ja niistä johtopäätösten teko) on vähän väsynyttä.