Supervuoro Verkkolehti »

Porin Pesäkarhut 2023

Tänään tuli urheiluradiossa että Porilla 8 matkapelaajaa taitaa olla joukkue jolla eniten matkapelaajia.

Miten matkapelaaja määritellään? Luulen, että talviaikaan HP:n joukkueessa on kymmenkunta sellaista pelaajaa jotka eivät asu Haminassa, mutta toisaalta luulen, että kesäaikaan melkein kaikki asuvat Haminassa.

Jännittääkö TV-peli vai mikä on, kun oli kyllä tän kauden heikoin Pesäkarhut ekalla jaksolla.
Kunniaa myös sinne minne se kuuluu, eli todella kovalle Lapuan pelille tänään. Eipä tuohon olisi voinut vastata, kuin tekemällä sisällä itse samalla mitalla ja siitä jäi lyhyeksi tänään.

Jännä kauden loppu tulossa, kun Manse ei ole kohdannut vielä Lapuaa ja Poria!

Olematont. Ei voi muut sanoo.

Kyllähän Lapua pelasi hyvin, ja Heikkilä onnistui aika hyvin myös, mutta heikkoja oli Pesäkarhujen lyöntisuoritukset. Kyllä niistä vaikeammistakin syötöistä pitäisi saada onnistumisia aikaan. Ja paljon sai kuitenkin lyödä väärä alla ja silti ulkopelaajan syliin.

Ihan ansaitusti voitto Pohjanmaalle.

Kunniaa myös sinne minne se kuuluu, eli todella kovalle Lapuan pelille tänään. Eipä tuohon olisi voinut vastata, kuin tekemällä sisällä itse samalla mitalla ja siitä jäi lyhyeksi tänään.

Jännä kauden loppu tulossa, kun Manse ei ole kohdannut vielä Lapuaa ja Poria!
Juu, aivan eri näköistä oli Virkiän tekeminen kuin aiemmissa peleissä tällä kaudella.

Jos ei mahdu Roihuun, miten voi mahtua Porin Superiin? Toki lähtökohtaisesti varmasti pelaa Ykköspesistä, johon on kyllä vahvistus.

Jos ei mahdu Roihuun, miten voi mahtua Porin Superiin? Toki lähtökohtaisesti varmasti pelaa Ykköspesistä, johon on kyllä vahvistus.
Olisiko kyseessä jo ensi kauden kuvioita, eli try outille, josko mahtuisi treenirinkiin kaudelle 2024? Roihussa pari alakanttiin mennyttä kautta, ja helppo siirto siskon luo.

Olisiko kyseessä jo ensi kauden kuvioita, eli try outille, josko mahtuisi treenirinkiin kaudelle 2024? Roihussa pari alakanttiin mennyttä kautta, ja helppo siirto siskon luo.
Eiköhän kyse ole siitä, aikanaan Pesäyseissä ihan ok tasolla kotiuttanut nuorempi Harinen on kadottanut Roihussa otteensa. Tulee Poriin kunnon valmentajien oppiin, jotta lyönti löytyisi uudelleen.

Voi voi. Mitä tämä peluuttaminen on? Jo Feraa vastaan pelinjohto pelaili ekalla jaksolla ja siitä kiitoksena piste liitolle. Siinä oli alla edes vähän juoksuja. Luulisi oppineen siitä jotain, vaan sama pelailu jatkui Kempeleellä ekalla jaksolla. Onneksi nyt ei menetetty pistettä. Sisäpelin nihkeyttä ei korjata ottamalla nihkeitä vuoroja alle ja sitten vasta aletaan pelaamaan, kun tulosta ei tule.

Olisin todella pettynyt, jos maksaisin kotipeliin tällaisesta näytöksestä lipun hinnan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.