Hieno ele Pesäkarhuilta käydä vierailulla vanhusten luona. Pakko arvostaa!
Emilia Linna palaa jälleen ulkopeliin.
Tänään tuli urheiluradiossa että Porilla 8 matkapelaajaa taitaa olla joukkue jolla eniten matkapelaajia.
Olisin kyllä sanonut, että ehti palata. Oliko sitten juuri askel osunut niin, ettei ollut kenkä pesässä.Minun kotiruudusta nähtynä ihmettelin tuota Saukosta tuomittua kärpäspaloa kakkoselta. Miettikö kukaan muu samaa?
Kunniaa myös sinne minne se kuuluu, eli todella kovalle Lapuan pelille tänään. Eipä tuohon olisi voinut vastata, kuin tekemällä sisällä itse samalla mitalla ja siitä jäi lyhyeksi tänään.Jännittääkö TV-peli vai mikä on, kun oli kyllä tän kauden heikoin Pesäkarhut ekalla jaksolla.
Juu, aivan eri näköistä oli Virkiän tekeminen kuin aiemmissa peleissä tällä kaudella.Kunniaa myös sinne minne se kuuluu, eli todella kovalle Lapuan pelille tänään. Eipä tuohon olisi voinut vastata, kuin tekemällä sisällä itse samalla mitalla ja siitä jäi lyhyeksi tänään.
Jännä kauden loppu tulossa, kun Manse ei ole kohdannut vielä Lapuaa ja Poria!
Jos ei mahdu Roihuun, miten voi mahtua Porin Superiin? Toki lähtökohtaisesti varmasti pelaa Ykköspesistä, johon on kyllä vahvistus.Henriikka Harinen Roihuttarista Pesäkarhuihin – Pesäkarhut
Pesäkarhujen Akatemia-joukkue saa vahvistuksia Roihuttarista, kun Henriikka Harinen siirtyy try outille Poriin. Sopimuksen jatkosta sovitaan ennen siirtorajan päättymistä 21. heinäkuuta. Harinen harjoittelee sekä Pesäkarhut-Akatemian että Superin […]pesakarhut.fi
Olisiko kyseessä jo ensi kauden kuvioita, eli try outille, josko mahtuisi treenirinkiin kaudelle 2024? Roihussa pari alakanttiin mennyttä kautta, ja helppo siirto siskon luo.Jos ei mahdu Roihuun, miten voi mahtua Porin Superiin? Toki lähtökohtaisesti varmasti pelaa Ykköspesistä, johon on kyllä vahvistus.
Tarkoitatko tuota H. Harisen peluuttamista? Hieman yllättävä veto, mutta löi näköjään 1/5 Pesäkarhujen juoksuista.Pokela on menettänyt otteen totaalisesti. Ei taida enää kiinnostaa...
Eiköhän kyse ole siitä, aikanaan Pesäyseissä ihan ok tasolla kotiuttanut nuorempi Harinen on kadottanut Roihussa otteensa. Tulee Poriin kunnon valmentajien oppiin, jotta lyönti löytyisi uudelleen.Olisiko kyseessä jo ensi kauden kuvioita, eli try outille, josko mahtuisi treenirinkiin kaudelle 2024? Roihussa pari alakanttiin mennyttä kautta, ja helppo siirto siskon luo.