No kun nyt mainitsitte, niin mun isoin yksittäinen voitto on Vermosta V5 aikaan, 21 600 €. Sen jälkeen Kaustisilta tuli 11 000 €.
Mut jälkimmäisestäkin on jo 8 v aikaa...
Äijä on kurko .
No kun nyt mainitsitte, niin mun isoin yksittäinen voitto on Vermosta V5 aikaan, 21 600 €. Sen jälkeen Kaustisilta tuli 11 000 €.
Mut jälkimmäisestäkin on jo 8 v aikaa...
Oliko yksin kiinni?Kurko ja kurko... 🙂
Sais noita tulla edes kerran vuodes, ni vois moista liikanimeä käyttää... 😃
Ton Vermon ison kyl muistan elävästi vieläkin!
Olin iltavuoros röissä ja seurasin netistä V5-iltaa... 4 lähtöö oikein ja mukana. Arvo oli siin vaihees n. 2500 €. Funtsin et lähel ollaan ja saan kivat joulurahat, kun se siis oli joulukuussa juostava vitonen.
No, vikaan lähtöön tuli Ville Tonttila ja Just to win! Nrolla 12 takarivistä!! Aivan 0% hevonen! Mulla lapulla. Jumalaade mä huusin, et varmaan naapurivirmassaki kuulivat! 😁😂😁
Oi noita aikoja... Uutta ootelles! 👍
Oliko yksin kiinni?
Veikkauskin pudotti hetki sitten omaa money line kerrointa 1,55 -> 1,45. Coolbetillä edelleen 1,70!Simo - Sotkamo 1 1,70 (moneyline) Coolbet
Juha Turska numerolla 1. tällä kaudella ensimmöistä kertaa Simon kokoonpanossa olkapää vammansa jäljiltä (pelannut kaksi peliä alle kakkosjoukkueessa). Kempeleen miehiä Juhani Ojalan johdolla vahvistamassa myös Simoa. Eiköhän tänään tule se kauden ensimmäinen kotivoitto!
Edit. Sotkamolla mukana vain 11 pelaajaa.
Veikkauksella muuten hyvä kerroin Suomelle 1,70 ml. Markkinan keskiarvo 1,51.Voittasko Susijengi Viron koripallis?
Mä laitan laput sille! Tuureja! 👍