Jep, toki mukaan! Mutta tästä eteenpäin kaikki laput, jotka ei ole ilmoitettu mukaan vähintään 5 min ennen ensimmäisen kierroksella pelattavan pelin alkua, on automaattisesti hylätty. ;D
No heh, samakai tuo olis miltei ollut, olisi tuo mun kierros laskettu tai ei ;D Tässä kuitenkin kierroksen tulokset. Kukaan ei tälläkään kierroksella aivan päässyt lisäpisteille.
Hyvät juhannukset kaikille! Palataan kierroksen kuusi ottelulistalla yms. muulla alkuviikon aikana!
pyydän nöyrästi tarkistuslaskentaa omasta rivistäni. Itse saan 7 oikein, vaikka kuinka tarkistelen. Jos nyt Jussinjuhlista ehdit 8) . Hyvää Juhannusta kaikille!
Noniin, pitäisi olla tarkkana kun porkkana! Kohteessa 7 Kempele - Rauma oli käynyt itsellä pieni virhe, otteluhan oli päättynyt: Tulos: 0 - 1 (1 - 1, 1 - 1, 0 - 1).
Olin huonosti tarkistanut rivin, ja laittanut kohteen merkiksi 2 enkä suinkaan sen oikean eli X:än. Eli myös muiden pisteet on korjattu nyt tähän pistelaskuun, ensi kerralla sitten tarkemmin, laitetaan vaikka jussin piikkiin. Mutta tässä nyt on varmasti korrektit pisteet kierroksen 5 jälkeen!