Kuullostaa kyllä kieltämättä rikkinäiseltä levyltä kun ties kuinka monetta kertaa kuuluttelen konstaa kokeilemaan numerolle 2,joka on hänelle luonnollisin paikka ja jota ei kertaakaan ole hälle vielä kokeiltu. Viimeiset 2 vuotta suni ja nyt kemppainen ajaa edelle. Mielestäni ero ulkopelissä näiden kahden Ja konstan välillä ei ole niin suuri, että on täysin perusteltavissa ottaa jo valmiiksi köyhään sisäpeliin täysin rooliton mies pelkästään ulkopelin takia. Mutta toivo alkaa kieltämättä hiipua, ehkä tässä on vaan taustalla jotakin muuta mistä en ole tietoinen🤔. Sotkamo-peli oli kyllä karsean näköistä mutta itse olen ruukannut jokaiselta joukkueelta aina alaskirjata 2-3 ensimmäistä peliä käynnistysvaikeuksien piikkiin, ja olihan sotkamolainen ulkopeli jälleen totutun murhaavaa,4 kolmostilannetta ei jätä keskustelun varaa.
Ensi viikon otteluohjelma ei ainakaan helpoimmasta päästä ole,mutta toivottavasti aletaan päästä kuitenkin pelinsyrjåån jo oikeasti kiinni näiden käynnistyspelien jälkeen, sisäpeli ei vielä ole auennut lainkaan edes Imatralla ja ulkopelissä ennen kautta arvuutellut kipupisteet ovat ikävä kyllä näyttäneet olevan realismia. Vaikka vastustajat ovat kovia ja pisteitä tuskin tippuu liikaa (mitä nyt kempelettä vastaan voitaisiin hyvällä pelillä ottaa vaikka täydet kolme) , niin toivottavaa olisi nähdä oikeaa kehitystä ensinnäkin tilanteen rakentelussa,jotta oikeasti voitaisiin testata että onko meillä niitä nuoria lyöjämiehiä vai ei ja räpylävirheitä tulisi saada minimiin,niitä ei jo valmiiksi rajoittunut ulkopeli yksinkertaisesti voi näin paljon antaa mitä kahdessa viime pelissä on annettu. Jos kehitystä näkyy pistepotista piittaamatta,olen vielå optimistinen. Muuten alkaa pikkuisen huolettaa, että tosiaanko kaikki ennen kautta maalailut pessimistiset piirteet ovat realismia😅