Pesistulokset.fi kertoo että 27-vuotias, joka tahkonnut viimeiset 7 vuotta ykköspesistä Muhoksella, Ylivieskassa ja Oulussa. Ulkona etupäässä siepparina ja polttajana, sisällä aika tasaisesti numeroilla 4-9. Kärkilyöntiprosentit 50% molemmin puolin, 2-3 -pesänväli (59% ykköspesisuran aikana) vähän parempi kuin muut.Nimenä tuttu mutta ei kyllä mitään käsitystä millainen pelimies on kyseessä.
Kuka se 15. pelaaja on, itse en saa julkaistuista kasaan kuin 14 pelaajaa. Kovin kapoinen on rosteri jos/kun tuolla mennään. Onko junioreista tulossa mitat täyttäviä pelaajia stunttaamaan tai kokeilemaan esimerkiksi etenijäjokerin hommassa?14 +junnut ja maanantaina se 15.
Sori, laskin väärin 🙂Kuka se 15. pelaaja on, itse en saa julkaistuista kasaan kuin 14 pelaajaa. Kovin kapoinen on rosteri jos/kun tuolla mennään. Onko junioreista tulossa mitat täyttäviä pelaajia stunttaamaan tai kokeilemaan esimerkiksi etenijäjokerin hommassa?
1. Elmeri Bäckman
2. Antti Karjaluoto
3. Jaakko Kemppainen
4. Antti Kiiskinen
5. Vertti Kontinaho
6. Konsta Launonen
7. Oskari Lukkari
8. Eemeli Mikkilä
9. Mikael Mäkelä
10. Onni Määttä
11. Topi Still
12. Vili Still
13. Roni Suontakanen
14. Martti Viitasalo
Pattu on ollut siirtomarkkinoiden yksi suurimmista häviäjistä Määtän tulosta huolimatta, mutta urheilujargonia mukaillen pitää uskoa prosessiin ja siihen, että kesällä 2025 nuoret miehet ovat taas paljon valmiimpia kuin kesällä 2024. Takakenttä huolettaa sekä kotiuttaminen. Mikkillään uskon kuin pässi suuriin sarviinsa, mutta kuka numerolla lyö juoksuja Vilin lisäksi?
Itse olen äkkiseltään kyllä hippasen positiivisemmalla päällä kuin ylläolevat. Esimerkiksi Vili Still pelasi huikean loppukauden ja ottajia olisi varmasti ollut, tuo jatko oli todella merkittävä, paikkaa varmasti sisällä etenkin loppukaudesta nähdyn Tuukka Sarkkisen. Myös Keski-Koukkari--> Mikkilä vaihto tuli tehdä juuri nyt. Onhan tuossa hienoa potentiaalia useammalla pelaajialla; V Still, Launonen, Mikkilä...
Kaikkiaan PattU saa todella hyvät kaksi keulaa, esimerkiksi?
1.Mäkelä 2.Launonen 3. Määttä
6. Kontinaho 7. Kiiskinen 8. T Still
Huolenaiheitakin toki on
-Loukkaantumisherkkiä pelaajia useita, yhdistettynä kapeaan rosteriin
-Kopparipeli
-Numerolla lyöviä kotiuttajia ei ole Vili Stillin lisäksi, ja hänkään ei ole varma tapaus. Olisiko Karjaluodosta numerolle 5?
Minulla oli omaan tupakkiaskin kanteen ihan samanlaiset kärjet rakenneltu, saa nähdä omaako Perttu yhtä kirkkaan ja erinomaisen vision kuin me. Vili ja Karjaluoto sitten numerolla kotiuttamaan.Kaikkiaan PattU saa todella hyvät kaksi keulaa, esimerkiksi?
1.Mäkelä 2.Launonen 3. Määttä
6. Kontinaho 7. Kiiskinen 8. T Still
Vähän sellainen Timo Hanhisalo -hankinta.