Onhan tuo ulkopeli pelistä toiseen aivan mahtavaa joko kehtaa julistaa silläkin uhalla, että lauantaina Pihkalassa kello kumisee, että sarjan parasta ulkopeliä? Päästetyistä pinnoista voi kiihkeimmät halutessaan vielä suodattaa tai sieventää sen 13 päästetyn Jymy pelin pois jossa ei ollut optimaalinen kokoonpano, Aijai
Ruudun paikallinen kommentaattori Jari Luoto nosti jo JoMa pelissä esille Simo Rahusen roolin ulkopelin johtajana ja täytyy kyllä kompata Ludea tässä. Simo pelaa itse loistavasti ulkona(tänään myös sisällä!) ja ohjaa ulkopeliä koko ajan. Loistava hankinta ja mielestäni merkittävä palanen että annettuja juoksuja on noin vähän. Kallion Timon saappaat on ulkona täytetty hienosti.
Kiitos sinulle kun minun terveystiedot ovat nyt täällä. 🤬Hän on lievästi kehitysvammainen ja pattu on hänelle kaikki kaikessa.Kärsivällisyyttä.
Kiitos sinulle kun minun terveystiedot ovat nyt täällä. 🤬
Minkä joukkueen miehiä olette?Itse en (yritin etsiä) löytänyt tuota (oli jaettu tuolla Facebookissa:kin toki) keskustelua. Mutta itse asiaan, kun meidänkin porukka liikuskelee rummun kanssa satunnaisesti näin runkosarjan mukaan (ja osittain myös sen takiaan että lomareissulla rajoitettu tila autossa 🤣🤣), miksi rummut ovat niin iso kirosana pesäpallo katsomossa (että jopa pitää henkilökohtaisuuksiin menemään) ... itse olemme onneksi vielä tästä säästynyt (Mutta suurta pahennusta yms olemme kokeneet) ... itse ainakin oman suosikkini kotiotteluihin jos joku tulee rumpujen kera nostan hattua ja suuri kunnioitusta saa... (vaikkakin eri joukkuetta ilmeisesti kannattaisimme) eli suomeksi tykkään että tulee kunnon "elämää" katsomoon .... laittaa oman kannustuksenkin uudelle tasolle.
BTW:
Itse olen (pienen välikäden kautta toki) tiedustellut liitosta ja rummut saa olla katsomossa, toki tässä pieniä sääntöjä on .... mutta kun näitä kunnioitamme kaikki on kunnossa. Jopa viime syksynä jouduin kyselemään eräällä paikalla Jopa tuomarilta joka kysyi (oli paikalla) korkeammalta tasolta asiaa ja pääsimme sisälle.....
Minkä joukkueen miehiä olette?
Viivi Partasen!No ollaan erisarjassa .... valitettavasti.... ollaan Kirittärien kannattajia.
Juurikin näinViivi Partasen!
Yksikin peruutus aiheuttaa seuralle välittömästi tuhansien eurojen tulonmenetykset. PattU ei elvistele rahalla.Voivoi, molemmissa koronatapauksissa PattU on ollut sivuroolissa. IPV:n tapauksessa urheilullisesti jäätiin ehkä hivenen voiton puolelle kun KPL peli kotona peruuntui, mutta tämä tulee kyllä nyt sitten korkojen kera takaisin, kun molemmat Hamina pelit lähtevät. Kaikki kunnia Haminalle, mutta kyllä noista olisi voinut odottaa pistekeskiarvoa parempaa saalista. Taloudellisesti meni vielä heikommin kun kaksi lauantaipeliä menetettiin.
Hyvä kysymys.Kuka maksaa Patun yöpymiset kun peli peruttiin.
Kyllä se joukkue itse maksaa kulunsa.Hyvä kysymys.