https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158159355079855&id=16678739854 tuommonen ois päivällä ja siinäkin voi ostamalla lipun tukia pattua👍
Juuri tulleen tiedon mukaan Pattu aikoo tulevaisuudessa pelata superia kahdella joukkueella!Nyt jysähti!!Fennovoima sponsoroi Pattua kaudella -20 2,2milj.eurolla jotka Pattu käyttää pelaaja hankintoihin ja katsomo rakenteiden uusintaan.Kaudesta -01 eteenpäin sponsorisumma on 1,2milj.8 vuoden ajan.Areenan nimi vaihtuu v.01.Säteilyareena.
Hyvää aprillipäivää Pattijoellekkin!Nyt jysähti!!Fennovoima sponsoroi Pattua kaudella -20 2,2milj.eurolla jotka Pattu käyttää pelaaja hankintoihin ja katsomo rakenteiden uusintaan.Kaudesta -01 eteenpäin sponsorisumma on 1,2milj.8 vuoden ajan.Areenan nimi vaihtuu v.01.Säteilyareena.
Jos kausikortti tulee hankittua, niin varmaan kannattaa käydä katsomassa kaikki kotipelit. Minua harmittaa, että kaiken maailman idiootit eivät ymmärrä, minkälaisessa jamassa urheiluseurat ovat COVID-19:n vuoksi.Jaahas kausikorttien hinnat tullut aikalailla ylöspäin tälle kaudelle (240€).
Saa nähdä montako peliä viittii käydä kattoon 25/30 lipun hinnoilla
Jos kausikortti tulee hankittua, niin varmaan kannattaa käydä katsomassa kaikki kotipelit. Minua harmittaa, että kaiken maailman idiootit eivät ymmärrä, minkälaisessa jamassa urheiluseurat ovat COVID-19:n vuoksi.
Olen miettinyt. Juttu vaan menee niin, että ainoat ihmiset, jotka voivat vaikuttaa seurojen tilanteisiin "korona-aikana" ovat ne, joilla sitä pätäkkää on. Kun katsomoihin saa ottaa sen vajaa 500 katsojaa, pitäisikö antaa etuoikeus niille, joilla ei ole varaa maksaa vai niille, joilla on varaa maksaa?Vai "kaiken maailman idiootit"? Onko Viuhkamies miettinyt, millaisessa jamassa voi olla yksittäisen kausikortin ostajan talous? Vai voisitko kenties itse maksaa seurojen puolesta näille talousvaikeuksista kärsiville kortin hinnan takaisin, jos on pätäkkää?
Siis ne, joilla ei ole rahaa, ovat idiootteja? Vai mitä tarkoitit?Olen miettinyt. Juttu vaan menee niin, että ainoat ihmiset, jotka voivat vaikuttaa seurojen tilanteisiin "korona-aikana" ovat ne, joilla sitä pätäkkää on. Kun katsomoihin saa ottaa sen vajaa 500 katsojaa, pitäisikö antaa etuoikeus niille, joilla ei ole varaa maksaa vai niille, joilla on varaa maksaa?
Sinunkauppoja emme ole tehneet. Tätä asiaa koskeva alkuperäinen postaukseni kyllä kertoo, mitä tarkoitin. Jos jollakin tulee ongelmia luetun ymmärtämisessä, niin VOI VOI!Siis ne, joilla ei ole rahaa, ovat idiootteja? Vai mitä tarkoitit?