Supervuoro Verkkolehti »

Palautetta ja kommentteja palstasta

Viestejä
1,590
Onko muilla ollut ongelmia supervuoron sivuston lataamisessa mobiililaitteilla? Mulla ei aukea/lataudu millään sivusto jos yritän avata uutta välilehtiä ja sillä mennä supervuoroon. Vanhoissa välilehdissä olevat sivut toimivat ihan normaalisti 🤔
 

1+3

Viestejä
68
Siis te ette oikeasti saa tummaa teemaa vaihtoehdoksi?
Jos tuo asia kovasti ahdistaa niin kannattaa tsekata selaimen asetuksista jos vaikka saisi sivuille pakotetun tumman teeman, jos ei, niin sitten kannattaa vaihtaa selainta.
W4i7MpC.png
 
Viestejä
4,740
Jos tuo asia kovasti ahdistaa niin kannattaa tsekata selaimen asetuksista jos vaikka saisi sivuille pakotetun tumman teeman, jos ei, niin sitten kannattaa vaihtaa selainta.
W4i7MpC.png

Edelleenkään minua ei kiinnosta mikään kikka kakkare. Vaan ylläpidon täydellinen piittaamattomuus asian suhteen.
 
Viestejä
12,994
Edelleenkään minua ei kiinnosta mikään kikka kakkare. Vaan ylläpidon täydellinen piittaamattomuus asian suhteen.
En sanoisi täydelliseksi piittaamattomuudeksi kun ovat aikanaan vastanneet kuitenkin kysymykseen. Ei vaan näytä olevan prioriteetti ja voisiko olla että kyselijöitä on ollut liian vähän että työhön olisi nähty tarpeelliseksi ryhtyä

Tumma teema on mahdollista XenForon softalla siinä määrin kuin n. millä tahansa muulla foorumisoftalla. Mitenkään valmiina paketista sellaista ei ole. Ja kun foorumin ulkoasu on muutenkin kokonaan custom-tehty, pitää myös tumma teema tehdä kokonaan itse alusta lähtien.

On kyllä ajatuksissa tuo toki ollut, mutta jonkinlaisen pikkuprojektin tuo kuitenkin vaatii. Ja luonnollisesti se käytännössä pitäisi samalla tehdä kaikille sisarfoorumeillekin, tosin tietysti kerralla tehdessä työmäärä per foorumi on selvästi vähäisempi, kun paljon hommasta on yhteistä.

Mutta ei nyt siis luvata sen suuremmin aikataulua. Ja yritetään tosissaan johonkin kohtaa tuo mahduttaa :)
 
Viestejä
4,740
En sanoisi täydelliseksi piittaamattomuudeksi kun ovat aikanaan vastanneet kuitenkin kysymykseen. Ei vaan näytä olevan prioriteetti ja voisiko olla että kyselijöitä on ollut liian vähän että työhön olisi nähty tarpeelliseksi ryhtyä

Minua nyt vittuakaan kiinnosta joku vanha postaus. Tuo nyt on nykypäivää että se tumma teema tulee. Mutta ei näköjään tälle palstalle @Ylläpito
 

LBC

Viestejä
4,247
Edelleenkään minua ei kiinnosta mikään kikka kakkare. Vaan ylläpidon täydellinen piittaamattomuus asian suhteen.

Samanlainen kikkarehan se olisi sitten sivustollakin. Jos suosii tummaa tausta, niin eikös se ole helpompi määritellä kerralla yhteen selaimeen, kuin että säätää sitä joka paikkaan?

Onnistuu Chromella pienellä säädöllä, Operassa helposti. Ainakin
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,662
Asia on kyllä tunnistettu kehityskohteena, mutta ei ole listan kärkipäässä. Tärkeimpänä nyt foorumisoftan päivitys uusimpaan versioon, mikä on isompi versiopäivitys tällä kertaa. Lisäksi jo uutta kautta silmällä pitäen selainnotifikaatiot verkkolehden jutuista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös