Toivottavasti ei jää huhun tasolle tämä siirto.Pientä huhua ilmoilla Minttu Reunasen paluusta pöytyälle
Toivottavasti ei jää huhun tasolle tämä siirto.Pientä huhua ilmoilla Minttu Reunasen paluusta pöytyälle
Minttu oli ekaa finaalia katsomassa jo pöytyän paita päällä, toivottavasti enteilee tulevaa. 😅Toivottavasti ei jää huhun tasolle tämä siirto.
Joo ja lippis missä oli pöytyä superiin, olishan mintulla ollu pöytyälle 2 vuoden soppari, mutta putoaminen 1 ja Minttu teki vuoden vaasaan, eli tuleva kausi olisi ollut pöytyän sopparissa se toinen 🙈🙊Minttu oli ekaa finaalia katsomassa jo pöytyän paita päällä, toivottavasti enteilee tulevaa. 😅
Minttu itse sanonut et haluaisi pelata Pöytyällä. Toivon ettei ole prässätty Vaasan suunnalta sopimuksen tekoon jo juhannuksena. 😅 no maltetaan nyt vaan näitä sopimusjulkaisuja, ke&to parijatkoa ja sit perjantaille kiva paluumuuttaja 😉Joo ja lippis missä oli pöytyä superiin, olishan mintulla ollu pöytyälle 2 vuoden soppari, mutta putoaminen 1 ja Minttu teki vuoden vaasaan, eli tuleva kausi olisi ollut pöytyän sopparissa se toinen 🙈🙊
Kiva paluumuuttaja, Frantsila purkanu sopimuksen ferasta, ja palaa Kumilaan esittämään huikeita otteita 🙊🙊Minttu itse sanonut et haluaisi pelata Pöytyällä. Toivon ettei ole prässätty Vaasan suunnalta sopimuksen tekoon jo juhannuksena. 😅 no maltetaan nyt vaan näitä sopimusjulkaisuja, ke&to parijatkoa ja sit perjantaille kiva paluumuuttaja 😉
Frantsilaa ei taideta saada Ferasta millään 😅 harmi ku meni jalka ja meni tekemään sopimuksen siksi niin aikaisin. Muuten olis voinut pöytyälle tullakin. 😜Kiva paluumuuttaja, Frantsila purkanu sopimuksen ferasta, ja palaa Kumilaan esittämään huikeita otteita 🙊🙊
Spekulointi on aina kivaa, Aukku pöytyälle 🙊🙈Frantsilaa ei taideta saada Ferasta millään 😅 harmi ku meni jalka ja meni tekemään sopimuksen siksi niin aikaisin. Muuten olis voinut pöytyälle tullakin. 😜
Tehnyt sopimuksen , ei vielä julkaistuKyllä, sit jos sieltä Reunasen paluukin toteutuu 💪🏻💪🏻
Jos minä menen katsomaan esim. Vimpelin peliä Vimpelin paita päällä, niin ei se minusta vielä Vimpelin tulevaa pelaajaa teeMinttu oli ekaa finaalia katsomassa jo pöytyän paita päällä, toivottavasti enteilee tulevaa. 😅
Timonen & Seppälä jatkot.
Tänään sit Aholat uunista ulos. ☺️
Sieltä tuli se Reunanen 💪🔥
Kyläpekka 1+1 ✌️🔥