Supervuoro Verkkolehti »

Pöytyän Urheilijat 2024

Viestejä
21
Riippuu hieman mikä on tehtäväsi varmasti toki. Nyt kuitenkaan kakkoskärki ja kumpikaan etenijäjokereista ei syöksynyt. Syöksymällä saadaan se muuta kymmenys varmasti pois ajasta kolmoselta kotiin. Pöytyällä hyvä esimerkki on Reunanen, jolla tullut syöksyyn kammo loukkaantumisen myötä. Monesti olisi Reunanen ehtinyt jo pelkästään syöksymällä, toki ei pelaa etenijää vaan vaihtajaa, jolloin ei tarvetta välttämättä syöksyä.

Ps. En pidä Manteretta minään
Syytä ehkäpä olisi...
 
Viestejä
44
Voisikohan Värri olla siirtymässä takaisin kasvattaja seuransa riveihin? Pöytyä kaipaa etukentälle Seppälän tilalle uutta naista. Lompin palattua kentille Helmiselle voisi löytyä tilaa linjasta, hänellä on hyvä heittokäsi ja on kehunut itseään monipuoliseksi pelaajaksi, joten voisi linjassa pärjätä
 
Viestejä
1,972
Kuinka hyvät mahdollisuudet Pöytyällä on voittaa se karsinta ykkösen loppuottelun häviäjää vastaan? Onko tasoeroa?
 
Viestejä
23
Voisikohan Värri olla siirtymässä takaisin kasvattaja seuransa riveihin? Pöytyä kaipaa etukentälle Seppälän tilalle uutta naista. Lompin palattua kentille Helmiselle voisi löytyä tilaa linjasta, hänellä on hyvä heittokäsi ja on kehunut itseään monipuoliseksi pelaajaksi, joten voisi linjassa pärjätä
Helminen on erittäin urheilullisen oloinen, täyttä rautaa
 
Viestejä
72
Voisikohan Värri olla siirtymässä takaisin kasvattaja seuransa riveihin? Pöytyä kaipaa etukentälle Seppälän tilalle uutta naista. Lompin palattua kentille Helmiselle voisi löytyä tilaa linjasta, hänellä on hyvä heittokäsi ja on kehunut itseään monipuoliseksi pelaajaksi, joten voisi linjassa pärjätä
Lomppihan menee Seppälän tilalle suoraan. Värrin ja Emin välillä jos pitäisi valita niin pitäisin Emin. Toki jos Emille löytyy muuta paikkaa kentältä vaikka Tuurin paikalle niin voisin Värrin vaikka etukentälle ottaa.
 
Viestejä
23
Kuka vastaa fysiikkavalmennuksesta? Nopeita pelaajia on vaikea markkinoilta saada niin nykyisistä pitäisi saada treenattua nopeampia.
 
Viestejä
87
Kuka vastaa fysiikkavalmennuksesta? Nopeita pelaajia on vaikea markkinoilta saada niin nykyisistä pitäisi saada treenattua nopeampia.


Jos mietit vaikkapa Pöytyän pelaajista nyt, niin kuinka monesta arvioisit tulevan talven treenaamisella ratkaisevasti nopeampia? Nopeus on toki treenattavissa tiettyyn pisteeseen asti, mutta se on etenijöillä paljon myöskin lahjakkuutta ja ominaisuuksia.
 
Viestejä
23
Jos mietit vaikkapa Pöytyän pelaajista nyt, niin kuinka monesta arvioisit tulevan talven treenaamisella ratkaisevasti nopeampia? Nopeus on toki treenattavissa tiettyyn pisteeseen asti, mutta se on etenijöillä paljon myöskin lahjakkuutta ja ominaisuuksia.
Omaan silmään näyttää siltä että monella nopeus kasvaisi voima- ja nopeusharjoituksilla. Tietenkin siellä rajat tulee vastaan mutta esim jalkavoimilla kiihdytys paranisi.

Ja kun ne nopeat ovat niitä kilpailluimpia pelaajia niin tämä treeni lienee ainoa vaihtoehto
 
Viestejä
62
Kuinka hyvät mahdollisuudet Pöytyällä on voittaa se karsinta ykkösen loppuottelun häviäjää vastaan? Onko tasoeroa?
Pitäisi olla täysin selvä 2-0 sarja. Onhan tuossa ykkösen touhussa ihan valtava tasoero. Toki nyt on koko kolmikolla Oulu, Laitila ja Pöytyä sen verran ohkaiset taktiset viritykset ja pelinjohdot että niistä ei eroa saa. Eli keskiosumat ja räpylä ratkaisee, enkä näe mahdollisuutta kummankaan haastaa Pöytyää näissä. Tämä jopa siitä huolimatta että näkemäni Pöytyä on luokaton näissä.
 
Viestejä
674
Jos mietit vaikkapa Pöytyän pelaajista nyt, niin kuinka monesta arvioisit tulevan talven treenaamisella ratkaisevasti nopeampia? Nopeus on toki treenattavissa tiettyyn pisteeseen asti, mutta se on etenijöillä paljon myöskin lahjakkuutta ja ominaisuuksia.
Eteneminen ainakin ykköselle nopeutuu kummasti, kun pudottaa sen mailan lyönnin jälkeen, ja syöksyminen pesällekin olisi helpompaa ilman kanniskeltavaa!!!
 
Viestejä
552
Pitäisi olla täysin selvä 2-0 sarja. Onhan tuossa ykkösen touhussa ihan valtava tasoero. Toki nyt on koko kolmikolla Oulu, Laitila ja Pöytyä sen verran ohkaiset taktiset viritykset ja pelinjohdot että niistä ei eroa saa. Eli keskiosumat ja räpylä ratkaisee, enkä näe mahdollisuutta kummankaan haastaa Pöytyää näissä. Tämä jopa siitä huolimatta että näkemäni Pöytyä on luokaton näissä.
Sarja on paras-viidestä systeemillä. Mutta kuitenkin sen mitä olen ykkösen pelejä seurannut niin sen perusteella odottaisin Pöytyän pitävän sarjapaikkansa selvästi, tulipa vastaan kumpi tahansa.
 
Viestejä
3,918
Eteneminen ainakin ykköselle nopeutuu kummasti, kun pudottaa sen mailan lyönnin jälkeen, ja syöksyminen pesällekin olisi helpompaa ilman kanniskeltavaa!!!
Jänniä asioita ihmisille jää peleistä mieleen. Sen, mitä itse olen nähnyt, lyöjä kantaa mailaa ykköselle mukanaan vain tilanteissa, joissa ei ole mitään kiirettä.
 
Viestejä
62
Sarja on paras-viidestä systeemillä. Mutta kuitenkin sen mitä olen ykkösen pelejä seurannut niin sen perusteella odottaisin Pöytyän pitävän sarjapaikkansa selvästi, tulipa vastaan kumpi tahansa.
Pahoittelut tuosta huolimattomuudesta. Sanotaan siis 3-0.

Nyt katsonut 1. jakson ratkaisupelistä Oulusta. Ei pitäisi tosiaan olla epäselvyyttä säilyykö näitä vastaan. Toki voihan aina kaikkea tapahtua..
 
Viestejä
674
Jänniä asioita ihmisille jää peleistä mieleen. Sen, mitä itse olen nähnyt, lyöjä kantaa mailaa ykköselle mukanaan vain tilanteissa, joissa ei ole mitään kiirettä.
Aika vähän sitten oot pelejä kattellu, mutta toivottavasti tämän joukkueen kohdalla niin on. Ja prosentuaalisestihan mitaten mainitsemallasi lailla se on kaikillakin. Mutta käsittämättömästi maila käpälässä ykköselle palaenkin yritetään edetä (en sano sitä juoksemiseksi). Monia kunnareita jää syntymättä, kun ykköstaival löntystellään ensin mietiskellen maila kainalossa, ja sitten ehditään vain kakkoselle (olen nähnyt).
Mutta, kun täällä sitä pelaajien nopeutta arvosteltiin, niin esitin yhden keinon, jota ehkä kannattaisi kokeilla. Jos siitä ei ole apua, lyödään vaikka maila lähtiessä siihen toiseenkin käteen? Sitä en tiedä, miksi sitä mailaa ylipäätänsä pitää kanniskella???
 
Viestejä
552
Monia kunnareita jää syntymättä, kun ykköstaival löntystellään ensin mietiskellen maila kainalossa, ja sitten ehditään vain kakkoselle (olen nähnyt).
Montako kunnaria tällaisessa tilanteessa on tällä kaudella jäänyt syntymättä? Jos monia niin kerro edes missä otteluissa näitä on tullut? Mieluusti katselen vaikka näin jälkeenkin päin tilanteet. Kuvailemasi tilanne kun sattuu yleensä vain silloin kun kopinnosto meneekin jostain syystä vahingossa läpi. Itse en ole vielä kovin monesti nähnyt että ihan yritetyn läpilyönnin jälkeen joku lähtisi "löntystelemään" mailan kanssa kohti ykköstä..
 
Viestejä
674
Montako kunnaria tällaisessa tilanteessa on tällä kaudella jäänyt syntymättä? Jos monia niin kerro edes missä otteluissa näitä on tullut? Mieluusti katselen vaikka näin jälkeenkin päin tilanteet. Kuvailemasi tilanne kun sattuu yleensä vain silloin kun kopinnosto meneekin jostain syystä vahingossa läpi. Itse en ole vielä kovin monesti nähnyt että ihan yritetyn läpilyönnin jälkeen joku lähtisi "löntystelemään" mailan kanssa kohti ykköstä..
enpä nyt ole vuosien varrella tilastoja niistä pitänyt, enkä muutenkaan rupeaisi julkisesti yksittäisiä pelaajia mollaamaan, kun se ei pääsääntöisesti tapoihini kuulu. Sanoit "itse en ole vielä kovin monesti...". Mutta olet siis sentään sinäkin niitä nähnyt!!!
Eikä sinne ykköselle sen kopinkaan (olipa se sitten "onnistuminen" tai epäonnistuminen, kuten usein on) jälkeen tarvitsisi mailaa kanniskellen lähteä juuri esimerkiksi siitä syystä, jos siitä tuleekin se "läpilyönti". Taikka vastaavasti kiire ja palo!!! On katsojien kannalta irvokasta palaa ykköselle maila kädessä, vaikka sitä maahan pudottamatta siinä hienosti onnistuukin!
 
Viestejä
552
enpä nyt ole vuosien varrella tilastoja niistä pitänyt, enkä muutenkaan rupeaisi julkisesti yksittäisiä pelaajia mollaamaan, kun se ei pääsääntöisesti tapoihini kuulu. Sanoit "itse en ole vielä kovin monesti...". Mutta olet siis sentään sinäkin niitä nähnyt!!!
Eikä sinne ykköselle sen kopinkaan (olipa se sitten "onnistuminen" tai epäonnistuminen, kuten usein on) jälkeen tarvitsisi mailaa kanniskellen lähteä juuri esimerkiksi siitä syystä, jos siitä tuleekin se "läpilyönti". Taikka vastaavasti kiire ja palo!!! On katsojien kannalta irvokasta palaa ykköselle maila kädessä, vaikka sitä maahan pudottamatta siinä hienosti onnistuukin!
Et ole pitänyt tilastoja pitänyt, tietenkään, eikä mieleesi tule tietenkään ainuttakaan peliä jossa näin olisi käynyt, mutta useita jää kuitenkin syntymättä? Luulisi edes joku tilanne jääneen mieleen jos näitä kovin useasti tapahtuu..

Et lähtisi yksittäisiä pelaajia mollaamaan? Sen sijaan päätit moittia ketään erittelemättä suurin piirtein kaikki pelaajat noilla löntystely ja mailankanniskelu kommenteillasi, koska jokainen pelaaja tähän jossain vaiheessa syyllistyy. Parempihan se on tietysti haukkua kerralla kaikki.. Ja kommenttiesi perusteella mielestäsi jokaisen pelaajan pitäisi tilanteesta riippumatta aina juosta täyttä vauhtia ilman mailaa ykköselle koska mahdollinen kunnari voi muuten jäädä syntymättä? Tai voi tulla kiire ja palo?

Ja joo, vuosien varrella olen nähnyt että esim. kopinnosto lipsahtaa kopparilta ja todennäköinen koppi vaihtuukin yllättäväksi kunnariksi, mutta en silti menisi sanomaan että "useita jää syntymättä kun löntystellään maila kainalossa ykköselle".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös