Tosifani ostaa itse lipun luukulta kannattamansa seuran peleihin tukien näin samalla seuraa eikä turvaudu vapaalippuihin.Lippofani sanoi:Limingantullin Halpa-Hallissa 300 kpl ilmaislippuja huomiseen Lippo - Kempele peliin. Kannattaa käydä hakemassa ennenkuin loppuvat. Aamupäivälläkin oli jo mennyt aika nivaska lippuja.
baseline sanoi:Nimenomaan näin. Keki tekee tuolla räkyttämisellään itsestään inhokkijoukkueen. Tämän sanon itse entisenä Kempeleläisenä.
Ehkäpä katsojatkin samaistuvat joukkueen ilmeeseen ja manageriin. Joka tapauksessa keskittyminen ei näytä olevan itse pelissä, vaan riitelyssä ja kettuilussa vastustajalle. Hyvä näin ainakin Lipon kannalta. 3 selvää voittoa ja pisteet 8-0!!!
Joku (Keki-fani) huusi, että Kärppien pelissäkin saa huutaa vaikka mitä. Olen nähnyt sieltäkin heitettävän ulos kymmenittäin päihtyneitä katsojia, jotka keskittyvät vain häiriköimään ottelutapahtumaa.
Huomenna Kempeleen laguunille katsomaan viimeistä kohtaamista. Ilmaiseksi tottakai
Ps. Lassila esti tilanteessa etenijää selvästi, eikä edes protestoinut asiasta. Tämän jälkeen heitti karkeasti ohi kakkoselta, jolloin kokenut Viittanen syyllistyi tyhmään virheeseen. Jokeri-pelaaja ei voi vaan osallistua ulkopeliin. Sitten yleisö vielä huutelee tuomaristolle pelin ratkaisemisesta Tilanne meni täysin oikein ja piste.
Etulukija sanoi:Onnittelut Oulun Lippo Pesikselle runkosarjan voitosta ja suorasta noususta. Ei Kekillä ole ollut mitään palaa tänä vuonna. Mitä taas tuohon räkyttämisjuttuun tulee niin ihan samalla tavalla sitä oululaisetkin harrastavat aina pelinjohtaja Parttimaasta ja pelaajistosta Vihtkari/Huuskonen lähtien. Pesäpallo on vaan lajina semmoinen, että kun fyysistä kontaktia ei saa ottaa niin silloin yritetään verbaalisesti horjuttaa kaveria.
Pesävahti sanoi:Eikai se Lassila sentään ketään etenijää estänyt vaan lähti liian aikaisin näpyn perään. Harhaheitosta sen jälkeen joka tapauksessa yksi juoksu, kopilla ei väliä kun oli estäminen. Tämä jokerin hölmöily ja peliin puuttuminen sitten aiheutti nämä kaksi lisäjuoksua.