Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2024

Viestejä
746
Viestihistoriallako tosiaan niitä kausareita ostellaan... 🤔

Minä kun luulin notta rahalla tahi vaiks edenred-eduilla?? 🫢😁

Mut juu, säälittävä vastaus, tosin ei yllätä tämän kohdalla...
Eikä sekään, notta eri vapaudet eri nimimerkeil? Pitkään jo katellu, notta riippuu olennaisesti kuka sanoo, kuin mitä sanoo... 🙄
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,867
Onko jollain tästä tietoa? Varmaan on muillakin sama käynyt mielessä, itsellä ainakin
Toinen viestisi tälle palstalle on kirjoitettu vuosi sitten marraskuussa. "Huolestuttavaa, jos todella näin on. Liittyyköhän tämä poisjäänti lisenssiasioihin". Vakuuttavaa provoilua!
 
Viestejä
3
Toinen viestisi tälle palstalle on kirjoitettu vuosi sitten marraskuussa. "Huolestuttavaa, jos todella näin on. Liittyyköhän tämä poisjäänti lisenssiasioihin". Vakuuttavaa provoilua!
Tässä joululahjaa kaverille mietin. Joku muu ehkä osaa kertoa, jos sinulla ei ole tietoa.
Jokainen viesti, jossa Liposta kirjoitetaan negatiivista, ei välttämättä ole provoilua.
Rentouttavaa viikonloppua!
 
Viestejä
246
Asialliseen kysymykseen tosi asiallinen vastaus. Missä ylläpito, kun sitä tarvitaan
Viestihistoriallako tosiaan niitä kausareita ostellaan... 🤔

Minä kun luulin notta rahalla tahi vaiks edenred-eduilla?? 🫢😁

Mut juu, säälittävä vastaus, tosin ei yllätä tämän kohdalla...
Eikä sekään, notta eri vapaudet eri nimimerkeil? Pitkään jo katellu, notta riippuu olennaisesti kuka sanoo, kuin mitä sanoo... 🙄
Varoitus @Ykskaksväärä jo useamman vuoden jatkuneesta provosoinnista. Seuraavana vuorossa ketjukohtainen kirjoituskielto, josko pesäpallosta löytyisi jotain keskusteltavaakin.
Ja näin. Saatiinhan tänne ylläpitokin paikalle.
 
Viestejä
2,867
Tässä joululahjaa kaverille mietin. Joku muu ehkä osaa kertoa, jos sinulla ei ole tietoa.
Jokainen viesti, jossa Liposta kirjoitetaan negatiivista, ei välttämättä ole provoilua.
Rentouttavaa viikonloppua!
Vuosi sitten mietit..? Nyt mietit..? Odota hyvä veli liiton lisenssipäätökset, ei tarvitse vuosikausia elää epätietoisuudessa, se voi käydä henkisesti raskaaksi.
 
Viestejä
1,017
Ettei vain olisi observer ja ylläpito yks ja sama henkilö. Melkosta shaipaa, omat ns. Provot osuneet melko hyvin aina kohdilleen ja sieltä ärähdetään samantien, kun pikkasen sattuu.
Eroaa nimimerkistä @Oulunpoika miten?
Kaverin itkupotkuraivarit ovat tuttu ja taattu näky kun kerron että en pidä kun joukkueen toimihenkilö arvostelee tuomareita somessa. Kun toimihenkilö sattuu olemaan KeKistä.
 
Viestejä
246
Eroaa nimimerkistä @Oulunpoika miten?
Kaverin itkupotkuraivarit ovat tuttu ja taattu näky kun kerron että en pidä kun joukkueen toimihenkilö arvostelee tuomareita somessa. Kun toimihenkilö sattuu olemaan KeKistä.
Kerro toki mistä löydän nämä itkupotkuraivarit? Yleensä kirjoitan tiukkaa asiaa. Se ei toki kaikille vänkääjille ainoa aukea ja se hyväksyttäköön.
 
Viestejä
1,017
Kerro toki mistä löydän nämä itkupotkuraivarit? Yleensä kirjoitan tiukkaa asiaa. Se ei toki kaikille vänkääjille ainoa aukea ja se hyväksyttäköön.
Lue omat viestisi.
Minä kerroin mielipiteeni pesäpallotoimijan some-käyttäytymisestä. En puhunut yhtään mitään kenestäkään toisesta foorumilaisesta, en riidellyt kenenkään kanssa.
Viestini käsitteli oikeasti tapahtunutta pesäpalloasiaa jonka seurauksena sinä aloit vittuilemaan minulle. Se on itkupotkuraivari, sinulla meni tunteisiin.
Mulla on hyvin pitkä foorum-historia, tapanani ei ole riidellä toisten keskustelijoiden kanssa. Mutta jos jatkat vittuilua, lupaan vastata sinulle samalla mitalla.
 
Viestejä
246
Lue omat viestisi.
Minä kerroin mielipiteeni pesäpallotoimijan some-käyttäytymisestä. En puhunut yhtään mitään kenestäkään toisesta foorumilaisesta, en riidellyt kenenkään kanssa.
Viestini käsitteli oikeasti tapahtunutta pesäpalloasiaa jonka seurauksena sinä aloit vittuilemaan minulle. Se on itkupotkuraivari, sinulla meni tunteisiin.
Mulla on hyvin pitkä foorum-historia, tapanani ei ole riidellä toisten keskustelijoiden kanssa. Mutta jos jatkat vittuilua, lupaan vastata sinulle samalla mitalla.
Asia kunnossa. Sinun historiastasi en tiedä mitään. Hyvä jos on puhdas omatunto.
 
Viestejä
1,017
Asia kunnossa. Sinun historiastasi en tiedä mitään. Hyvä jos on puhdas omatunto.
Sinun historiasi on kanssakeskustelijalle vittuilu jos keskustelija ei pidä tuomariarvosteluista somessa tappiopelin jälkeen sekä ylläpidolle kiukuttelu kun eivät hyväksy trollaamista.
Katso peiliin ja muuta tapasi. Ala käyttäytymään kuin aikuinen ihminen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös