Katsotaan mitä uutisia Lipon suunnalta kuuluu illalla.
Paniikkinappulaa on kuulemma toimistolla painettu.
Katsotaan mitä uutisia Lipon suunnalta kuuluu illalla.
Isoketo ja Piirainen Lippoon!
No mites se Observer meni, Lippo pärjää omillaan?
PuPestahan mä kysyinkin. Jännä miten voi yksi joukkue mennä niin pahasti ihon alle 😂
Sitä minä olen ihmetellyt myös sinun kohdalla.PuPestahan mä kysyinkin. Jännä miten voi yksi joukkue mennä niin pahasti ihon alle 😂
Ei kaikkia, Suomessa on vielä tuhansittain lomautettuja!Lomautetut kutsuttu riviin???
Kun näitä provoja tänne Lipon ketjuun yhä jaksetaan pistää päivittäin, niin laitetaanpa nyt vaikka tähän väliin taas varoitus. Jos haluatte pudotuspelien keskusteluihin osallistua, tämän tyyppiset hölmöilyt kannattaa jättää väliin.Lomautetut kutsuttu riviin???
Tuskin ne pelkällä imulla on sinne tulleet. Isoketo ainakaan🤔Aivan loistavat hankinnat Lähteenmäeltä👍tämä vaan osoittaa sen että Lippoon on imua huippuluokan pelaajien osalta,toiset vaan haaveilevat mutta Lippo sen toteuttaa. Mahtavaa seurata pleijareita...ja tämä prosointi osoittaa sen että kateutta Lippoa kohtaan riittää ja kun eivät itse saa tähtipelaajia riveihinsä vaikka huutavat ja mesuavat ympäri Suomea.
Sama asia kaikissa joukkuelajeissa. Jos ei ole imua niin ei tule vahvistuksiakaan.Tuskin ne pelkällä imulla on sinne tulleet. Isoketo ainakaan🤔