Olisi hyvä tiedostaa tälläkin palstalla, että nimimerkki Keki ei edustane nykykempeleläistä asenneilmastoa. On siis turha provosoitua mihinkään naapurinahinointiin tämän nimimerkin kirjoittelun perusteella. Liekö kaveri Kempeleestä laisinkaan..
Väsynyttä inttämistä.
Minusta on hienoa että Oulussa on tekemisen meininki ja selkeä suunta ylöspäin. Pesis tarvitsee Oulun pääsarjatasolle. Lähteenmäelle ja kumppaneille peukkua.
Kyllä minä itse tiedostan asian ja minulla on henkilökohtaisesti ihan asialliset välit KeKi:n johtoon. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta itse en henkilökohtaisesti hyväksy valehtelua.
No. Iisalmi ja Uusikaupunki (kaikki kunnia heille) eivät herätä some-tohinaa, eivät iltapäivä-lehtiä. Oulu taas on etusivua, meni miten meni, pöhinä ja tohina. Sinä itsekin kirjoitat Lippo-ketjuun, et Iisalmi-ketjuun. Tarviiko vielä perustella?Miksi ihmeessä pesis tarvitsee Oulun pääsarjatasolle? Yhtä hyvin voidaan väittää, että Iisalmi tai Uusikaupunki (kaikki kunnia heille) tarvitaan superiin. Kannattaa peilata esim. viimeistä kahtakymmentä vuotta. Mitä hyvää Lipon toiminta on sinä aikana tuonut pesäpallolle? Muistutan taas teitä myös tavasta, miten nykyinen ykköspesispaikka "saavutettiin"...
Taitaa olla, niin jos, ei mitään urheilullista, kirkonkellot soivat!Kova on tarve täällä Lähteenmäellä ihan keskustelupalstoja myöten puolustella seuran toimintaa, mistä moinen tarve 😉. Toivotaan, että Lipon ja Jymyn yhdistelmäjoukkue pystyisi piskuisen Ykköspesiksen selvittämään. Kiire taitaa nousulla olla, soiko kirkonkellot jälleen kauden jälkeen Lipon osalta, mikäli nousu jostain syystä ei Tapahdukaan? Aiemmin kirjoitin, että Lippo saanee paineetta pelata, sillä sarjapaikka on aiemminkin saatu ilman urheilullisia perusteita. No, nyt paineet kasvoivat potenssiin kaksi farmisopimuksen myötä. Toivottavasti peli rullaa heti kauden alusta saakka, muuten voi paine käydä kattilassa liian suureksi.
Mikä tuota ukkoa vitutttaa? 😆😆😆 Karvat vetoketjussa?Kova on tarve täällä Lähteenmäellä ihan keskustelupalstoja myöten puolustella seuran toimintaa, mistä moinen tarve 😉. Toivotaan, että Lipon ja Jymyn yhdistelmäjoukkue pystyisi piskuisen Ykköspesiksen selvittämään. Kiire taitaa nousulla olla, soiko kirkonkellot jälleen kauden jälkeen Lipon osalta, mikäli nousu jostain syystä ei Tapahdukaan? Aiemmin kirjoitin, että Lippo saanee paineetta pelata, sillä sarjapaikka on aiemminkin saatu ilman urheilullisia perusteita. No, nyt paineet kasvoivat potenssiin kaksi farmisopimuksen myötä. Toivottavasti peli rullaa heti kauden alusta saakka, muuten voi paine käydä kattilassa liian suureksi.
Kekiläistä älykkyyttä...Mikä tuota ukkoa vitutttaa? 😆😆😆 Karvat vetoketjussa?
Aina ei voi onnistua, pesäpalloon voi upottaa myös paljon rahaa ja kyllähän se epäonnistuminen veetuttaa itse kutakin. Onneksi Lähteenmäki ja kumppanit ovat valinneet suoran ja rehellisen linjan, vastuunkantajilla on nyt kasvot.Mikä tuota ukkoa vitutttaa? 😆😆😆 Karvat vetoketjussa?