Mies
Vähän off-topic mutta tietäneekö kukaan lasi-anniskelussa palvelleen upean vaaleaverikön nimeä tai ikää ja kulkeekohan vapaalla jalalla..? Kausi loppui enkä pääse itse kysymään ja kovasti haluaisin tutustua...
Vähän off-topic mutta tietäneekö kukaan lasi-anniskelussa palvelleen upean vaaleaverikön nimeä tai ikää ja kulkeekohan vapaalla jalalla..? Kausi loppui enkä pääse itse kysymään ja kovasti haluaisin tutustua...
Kohosen pelaajaura oli sitten siinä?
Siis mikä asenne?Kerroppa joku Koden ikäinen pesäpalloilija, jolla ei kuulopuheiden mukaan olisi ollut koskaan mitään jalkavammoja? Itseäni jotenkin kummastuttaa tuollainen asenne ihan normaaleihin, urheiluun kuuluviin vammoihin.
😀😀😀Kuulopuheiden mukaan...
Vamma voinut pahentua...
Ainahan viimeisen pelin voi pelata....
Lippo vol xx on toimitusjohtajan viitoittamalla tiellä aloittanut deittipalvelun. Ehkäpä se onnistuu paremmin kuin tuo pesisseuran vetäminen eikä varmasti tuota tappiota samaan tapaan.Soita minulle, niin saat tiedot.. 😉
"Lipolla on tällä hetkellä sopimus 13 pelaajan kanssa, joista kaksi on nykyisen joukkueen ulkopuolelta.
Konkari Kohosen tulevaisuus on vielä auki".
Kommentti: Uuden Lipon ensimmäinen kausi oli rohkaiseva – Toimitusjohtaja Lähteenmäki katkaisi siivet Jussila-huhuilta